וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: מה תאכלו בקיץ הקרוב?

24.6.2012 / 6:38

דלאל ובויה עוברות לתפריטי קיץ, במרינדו חוגגים יום הולדת חמש ובסיטארה משיקים בראנץ' בסופי שבוע. כל אירועי האוכל הטעימים של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סקלופס בייקון וחמאת גזר בדלאל/מערכת וואלה, צילום מסך

תפריט קיץ בדלאל

במסעדת דלאל משיקים את תפריט הקיץ שיצר השף גולן גורפינקל. בין המנות: סלט עגבניות, זוקיני ולבנה (28 שקלים), עדשים שחורות בבישול ארוך וטחינה לבנה (28 שקלים), מקרל מעושן עם שעועית, במיה ותפוח אדמה סגול בוויניגרט חרדל וחזרת לבנה (54 שקלים), אספרגוס דוקסל פטריות עם קרם פרמזן ושום קונפי (64 שקלים) וגם סקלופס צרובים עם פירה יווני, בייקון וחמאת גזר חריפה (56 שקלים).

דלאל. רחוב שבזי 10, נווה צדק, תל אביב. 03-5109292

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נתחי בשר במרינדו/מערכת וואלה, צילום מסך

מרינדו חוגגת חמש

מסעדת הבשרים מרינדו חוגגת יום הולדת חמש בארוחה הכוללת ראשונה, עיקרית וקינוח, במחיר 55 שקלים לאדם. בראשונות: שיפוד צ'ריסוס עגל צלוי; פטריית פורטבלו צלויה בשמן זית ועשבי תיבול; שיפוד כנפי עוף בצ'ילי. בעיקריות: המבורגר עגל/טלה; קבב טלה ועגל צנובר ונענע; שווארמה טלה, ולקינוח מיני וופל בלגי עם כדור גלידה ועוד.

מרינדו. קיבוץ עין גב. 04-6658555

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כבדי עוף בבויה/מערכת וואלה, צילום מסך

תפריט קיץ בבויה

מסעדת בויה מנמל תל אביב מגישה תפריט קיץ חדש. בין המנות: מנת ירקות בטאבון בזיגוג טחינת שום (34 שקלים), פטריות יער, פורטובלו ושמפיניון מוקפצות בשמן זית ובלסמי עם פרמזן (40 שקלים), צלעות טלה עם תפוחי אדמה אפויים וארטישוק בציר יין אדום ובצל ירוק (96 שקלים), פסטת לינגווני שחורה עם שרימפס, בייבי קלמרי וונגולי עם עגבניות מיובשות, שום קונפי, זיתים, צלפים ואורגנו (94 שקלים) וגם קערת מולים ביין לבן, חמאה ובזיליקום עם צ'יפס (88 שקלים).

בויה. צפון נמל תל אביב. 03-5446166

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שקדי טלה וניוקי בטאפאיה/מערכת וואלה, צילום מסך

תפריט קיץ בטאפאיה

הטאפאס בר טאפאיה מציג תפריט קיץ קטלוני.בתפריט: פטריות מוקפצות בשום, פטרוזיליה, יין שרי ופרמזן (26 שקלים), שרימפס בורגר בלחמניה ביתית עם חסה, עגבניה, בצל סגול, מלפפון חמוץ ואיולי שום (28 שקלים), שקדי טלה בגריל על קרם יוגורט, עגבניות שרי צלויות וניוקי מטוגן (36 שקלים), חזה מולארד מעושן וצרוב על הפלנצ'ה עם טוסטאדו חציל ורוטב תירוש ענבים (36 שקלים) ועוד.

טאפאיה. רחוב משה בקר 12, ראשל"צ. 03-9666440

בראנץ' שישי-שבת בסיטארה

מסעדת סיטארה משיקה תפריט בראנץ' שיוגש בימי שישי ושבת בין השעות 13:00-17:00. בתפריט: ראשונה לבחירה כמו כבד קצוץ עם ביצה קשה ומלפפון חמוץ; קרפצ'יו בקר עם עלי רוקט, בלסמי ופרמזן; סרדינים כבושים על סלט שומר ועיקרית לבחירה כמו קוסקוס עם קבב טלה, במיה ועגבניות; חריימה דג ; מוסקה חצילים עם בשר טלה ועגבניות ועוד (105 שקלים).

סיטארה. רחוב רוזנבלום הרצל 8, סי אנד סאן, תל אביב. 03-6996633

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סלט פריקי בתפריט החדש של גספאצ'ו/מערכת וואלה, צילום מסך

תפריט קיץ בגספאצ'ו

בימים אלו משיק השף גיא פרץ את תפריט הקיץ של מסעדת גספאצ'ו באשקלון. בין המנות: פלחי סלק צלויים בשמן זית, בלסמי ובצל ירוק (28 שקלים), ברמונדי שלם צלוי בגריל בעשבי תיבול (109 שקלים), נתח קצבים בגריל בניחוח פלפלת עם פטריות פורטבלו מוקפצות (115שקלים) ועוד.

גספאצ'ו. רחוב יקותיאל אדם 9, מתחם מלון הולידיי אין, אשקלון. 08-6748886

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully