וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה אוכלים הילדים בחופש הגדול?

7.7.2012 / 8:32

אחרי הדחקה ממושכת יש להכיר בכך: החופש הגדול כבר כאן. המסעדות ברחבי הארץ באות לקראת ההורים ומקדמות את פני הילדים בשלל ארוחות ילדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת רוברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפון

רוברג
מסעדת השף במושב לבנים מציעה ארוחת ילדים הכוללת מבחר מנות פתיחה: סלטים קרים, פטה כבד עוף ועוד; מרק לבחירה בתוספת שקדי מרק; עיקרית לבחירה של שניצל או שיפודי פרגיות, או מנה מתפריט המבוגרים. המנה מגיעה עם תוספת לבחירה של צ'יפס/אורז/תפוחי אדמה בתנור וגלידה לקינוח. לאחר האוכל ישנה פינת משחקים עם צעצועים, וטלוויזיה המחוברת ל-DVD ומקרינה סרטים מצוירים (70 שקלים לילד עד גיל 12).

מסעדת רוברג. מושב לבנים. 04-6715656


אדמה
למסעדה תפריט ילדים ובו מנות כמו המבורגר אדמה קיד (40 שקלים), פסטה פנה ברוטב שמנת/ עגבניות (38 שקלים), שניצל עוף בתוספת פירה/תפודים (44 שקלים). במקום גם חצר חיצונית מוצלת עם מרחב משחק ובו צעצועים שונים. במהלך החופש צפויות פעילוית לילדים בימים ג' וה' משעה 13:00 כמו פינת יצירה מגבס, הכנת לחמים ועוד.

ADAMA. מעלה הראשונים 8, גבעת זמרין, זיכרון יעקב. 04-6293183


גאיה בבנימינה
מסעדת גאיה משיקה תפריט משפחות הודי שיוגש מידי שבוע ביום ב' בין השעות 17:00-20:00. בתפריט ארוחת טאלי הודי מסורתי: תבשיל קארי ירקות, מרק דאל, אורז, סמוסה (בצק מטוגן במילוי תפוחי אדמה) פלאפל עדשים, תבשיל ירקות משתנה ומטבלים. בנוסף עיקריות בהן: פרגית טנדורי, קציצות בקר מתובלות ועוד (45 שקלים למבוגר ו-35 שקלים לילד לטאלי או עיקריות). בימים ג'-ה' בין השעות 17:00-19:30 מוגש תפריט משפחות במסגרתו מוצעות עיקרית ותוספת לבחירה, סלט ירקות בליווי טחינה ולחם לכל המשפחה. בעיקריות: שניצל ביתי, המבורגר, כבדי עוף בקרם דה קסיס, סלט חזה עוף, פרגית על האש, נקניקיות תוצרת בית וספיישלים מתחלפים (35 שקלים לילד ו-45 שקלים למבוגר). עוד במסעדה תפריט משחקים ובו משחקי שולחן, דפי צביעה וחידונים ללא תשלום נוסף.

גאיה. רחוב האומן 1 מול תחנת הרכבת של בנימינה. 04-6181818

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט ילדים במיסטיק רוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

תל אביב

מיסטיק רוז
לכבוד החופש הגדול מסעדת מיסטיק רוז מציבה בחצר פינת משחקים ושעשועים, ולילדים יחולקו ערכות צביעה ועציץ חרס לקישוט במתנה. תפריט הילדים כולל מנה עיקרית לבחירה: פסטה ברוטב עגבניות/ שמנת, שניצלונים עם צ'יפס/ פיש אנד צ'יפס, שתייה קלה וקרטיב לקינוח (39 שקלים לארוחה).

מיסטיק רוז. התערוכה 3, על שפת נחל הירקון, תל אביב. 1800-555888.



חדר האוכל
במסעדה תפריט לילדים, כמו גם צבעים ודפי ציור וכן פינת יצירה בה יוכלו להשתעשע בזמן שההורים אוכלים. בתפריט הילדים: שניצלונים (32 שקלים), קידבורגר (39 שקלים), פסטה ברוטב אדום או לבן (24 שקלים) ותוספת של פירה / צ'יפס/ אורז/פתיתים.

חדר האוכל. שדרות שאול המלך 23, תל אביב. 03-6966188


בית בנמל
במסעדה מוצעים לילדים משחקים ופעילויות שונות: משחקי צביעה, תפזורת, מבוכים ועוד. הילדים מקבלים צבעים וטושים במתנה. בתפריט שניצלונים וצי'פס; פסטה במגוון רטבים לבחירה של עגבניות/ שמנת/ רוזה (38 שקלים) בשבתות מוצעת לילדים גם מנת קציצות ברוטב עגבניות ופירה (42 שקלים).

בית בנמל. האנגר 26, נמל תל אביב. 03-7171550


ביסטרו נועה
בנועה ביסטרו של השף ניר צוק מוגשות בתפריט הילדים מנת שניצל עם פירה /אורז (56 שקלים), פסטה עם רוטב לבחירה (46 שקלים), ציפס פלאפל (24 שקלים), צ'יפס בטטה (13 שקלים) ועוד.

ביסטרו נועה. רחוב יפת 30, יפו. 03-5184668

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ירושלים

ממילא קפה
בממילא קפה, שבמלון ממילא יש בתפריט מנות ילדים כמו פיצה מרגריטה (52 שקלים), טוסט גבינה צהובה (38 שקלים), ספגטי ברוטב עגבניות או חמאה (38 שקלים) עם כדור גלידה מתנה.

ממילא קפה. שלמה המלך 11, ירושלים. 02-5482230

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שניצל בקינג ג'ורג' ראשון לציון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרכז

קינג ג'ורג' ראשון לציון
בקינג ג'ורג' ראשון לציון הוסיפו לתפריט מנות פסטה, פיצות אישיות לילדים ומנת שניצל. במקום יתארח מדי שבוע אמן קומיקס וקריקטורות אשר יעבור בין השולחנות ויצייר את הילדים האוכלים במסעדה.

סניף קינג ג'ורג' ראשון לציון. רחוב סחרוב 22, ראשון לציון. 03-9613388


פורטרהאוס
לקראת הקיץ משיקה מסעדת פורטרהאוס תפריט ילדים הכולל מנה עיקרית לבחירה כמו סטייק פילה במשקל 120 גרם; המבורגר; נקניקיות עוף; שניצל ותוספת של צ'יפס, פירה, אורז או סלט. הארוחה כוללת כוס שתייה וקינוח של כדור גלידה לבחירה (55 שקלים).

פורטרהאוס. דרך בני דרור 8, איזור תעשיה , תל מונד. 7969666–09


מיטבול
לקראת הקיץ משיקה מסעדת מיטבול תפריט ארוחת ילדים חדש הכולל: שניצל; המבורגר 120 במשקל גרם; נקניקיות; או פסטה ברוטב עגבניות. בתוספות צ'יפס, פירה, אורז או תפוח אדמה אפוי וכולל מים או מיץ פטל. לקינוח מגוון סוגים של ארטיקים (39 שקלים).

מיטבול. דרך המכבים 8 בראשון לציון. 03-9646468


הביל"ויים
הביל"ויים, פאב מסעדה יוצא במבצע "אבות ובנים". כאשר לילדים יוצעו צ'יפס והמבורגר בגדלים משתנים לפי גיל הילד, או פיצטה, פיצה אישית על בסיס בצק עלים טורקי (20-35 שקלים). בנוסף, יחולקו במקום הכל כך מחובר למשחקי הכדורגל, דפי משחק, צביעה ועוד הפתעות.

הביל"ויים. רחוב רוטשילד 92, ראשון לציון. 03-9504303

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטיבל ילדים בקלמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דרום

קלמה
מסעדת החוף קלמה בחוף לידו באשדוד מציעה מנות ילדים במחיר 35 שקלים: שניצלונים או נקניקיות עוף עם סלט ירקות ותוספת לבחירה (צ'יפס/אורז/פירה) וגם פסטה נפוליטנה פנה או ספגטי.

קלמה. חוף לידו, אשדוד.08-8667241


ספייס
לכבוד החופש הגדול, מציעה המסעדה את מנות הילדים (עד גיל 12) שבתפריט ב-15 שקלים. המנות: ספגטי אדום-ספגטי ביתי ברוטב עגבניות קלאסי וספייס שניצל: פרפר חזה עוף בציפוי פריך, מוגש עם צ'יפס. ארוחת הילדים תקפה בהזמנת עיקרית אחת לפחות מן התפריט.

ספייס. רחוב הזית 104, מושב אמונים. 08-8677210. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנת בולונז בספגטים לילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברשתות

ספגטים
ספגטים מציעה מנות המותאמות לילדים ומוגשות על פלייסמנט הפעלתי עם צבעים. בתפריט הילדים מנה לבחירה מתוך פיצה מרגריטה; ספגטי נפוליטנה/אלפרדו; שניצל ילדים לצד תוספת וכוס שתייה תפוזים /לימונדה/ענבים. לקינוח מוגש כדור גלידה (39 שקלים).

ברשת ספגטים ברחבי הארץ. 2223*


מוזס
במוזס מציעים בכל הרשת חוברת פעילויות אותה מקבלים בהזמנת ארוחת ילדים. החוברת כוללת דפי ציור וצביעה, הפעלות, חידונים ותשבצים. מיועדת לבנים ולבנות, מותאמת לטווח גילאים רחב ומוגשת עם עפרונות צבעוניים. ארוחת הילדים כוללת: שניצל או המבורגר 200 גרם, פירה או טוגני מוזס, גלידת שוקו או וניל וכוס מיץ ענבים (45 שקלים לארוחת ילדים).

מוזס. בסניפי הרשת ברחבי הארץ. 9449*


מקדונלד'ס
ארוחת הילדים של מקדונלד'ס כוללת מנה עיקרית לבחירה (המבורגר /6 מקלוני תירס/מקנאגטס 4 יחידות), תוספת לבחירה (צ'יפס /סלט ירוק/פוטטו) ומשקה קל (26.50 שקלים).

מקדונלד'ס. בסניפי הרשת ברחבי הארץ


קפנטו
רשת קפנטו משיקה תפריט ילדים. בין המנות: ארוחת בוקר הכוללת ביצים לבחירה, ירקות חתוכים, גבינות, לחם, ממרחי חמאה ושוקולד נוטלה, מיץ טבעי או שוקו (35 שקלים), כריך ישראלי: לחם לבן עם גבינת שמנת, חביתה, עגבניה ומלפפון, ושתייה (28 שקלים), ספגטי בעגבניות ושמן זית ושתייה (35 שקלים) טוסט מקופלת: קרואסון במילוי מקופלת (21 שקלים). בנוסף מציעים לכל ילד (עד גיל 12) שיסעד באחד מסניפי הרשת חותמת. איסוף החתמות יזכה אותו בהטבות ומנות חינם. לילדים שיתלוו להורים, יוצעו גם פלייסמנטים עם ציורי צביעה, חידות ותשבצים, שיעסיקו את הילדים ויאפשרו להורים לאכול בנחת.

קפנטו. בסניפי הרשת ברחבי הארץ.


קפה לנדוור
בסניפי לנדוור השונים מבצעים לילדים והפעלות לילדים, כמו גם תפריט ילדים: פיצת ילדים (19 שקלים), ארוחת בוקר ילדים (19 שקלים), טוסטוני ילדים (17 שקלים), שוקו ילדים (4 שקלים), גביע גלידה (5 שקלים), ועוד. כמו כן בסניף גן מאיר בתל אביב: בכל יום שבת החל מהשעה 10:30 בבוקר מתקיימת הפעלה הכוללת שעת סיפור בפורמט של הצגה ובסיומה יצירה בבלונים, חוברות ציור ועוד.

קפה לנדוור. תפריט הילדים מוגש בסניפים הבאים: סניף מתחם המושבה בהוד השרון. סניף רחובות. סניף רמת השרון. סניף גן מאיר.


מקס ברנר
מקס ברנר מציעים תפריט ילדים הכולל שניצל, צ'יפס, וירקות חתוכים (36 שקלים), ביצה מקושקשת עם שתי לחמניות, ממרח שוקולד, גבינות וירקות (33 שקלים), ארטיק שלג וניל על מקל באמבטיית שוקולד וגולות ופל שוקולד (24 שקלים), ופל עוגה עם גושי שוקולד נמסים, גלידת עננים לבנה ושוקולד חלב נמס לשפוך מעל (29 שקלים) ועוד.

מקס ברנר שוקולד בר. בסניפי הרשת ברחבי הארץ. 1700-70-88-77


ארומה ישראל
מנת הילדים כוללת חצי כריך (לבחירה לחם מחיטה מלאה או דגנים קל) עם חביתה/ טונה או גבינה צהובה בתוספת של שוקו קר/חם או מיץ תפוזים/לימונדה וקינוח של גלידה עם סירופ שוקולד, דובדבן וטופי אגוזים (26 שקלים).

בסניפי ארומה ישראל ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully