וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבינה: מסעדה חדשה על חוף הים בתל אביב

26.7.2012 / 9:00

קבינה, מסעדה חדשה על חוף הים בתל אביב, מאיימת לשנות את יחסי הכוחות ברצועת החוף בעיר עם תפריט מתוחכם מבלי לוותר על הבריזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוסר קראסט שקדים בקבינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחסי הכוחות של המסעדות על רצועת החוף של תל אביב עשויים להשתנות בשבוע הבא, כאשר תפתח מסעדה חדשה בחוף גורדון. המסעדה הצופה אל הים היא תוצר של שיתוף פעולה בין המסעדן רונן ארדיטי (מבעלי בליני), גילי קרמר (מבעלי סוס עץ) וחבורת אנשי לילה. המטרה עיקרית של המקום היא להציע מענה לנישה לוקה בחסר, אוכל מוקפד על חוף הים, מחסור שמורגש בעיקר מנמל תל אביב עד אזור צ'רלס קלור. "בתל אביב יש מחסור במסעדות טובות על קו החוף, שעובדות על קריטריון של מסעדה. בהרצליה ובראשון לציון יש מסעדות כאלה ואילו במרכז תל אביב יצא לי הרבה פעמים לרצות לשבת ליד הים ולאכול כמו שצריך בלי מענה", מסביר ארדיטי.

בהתאמה, את תפריט החופים הבנאלי של בירה וצ'יפס מחליפות מנות ים תיכוניות שיוגשו למרכז השולחן.

על התפריט הופקד השף הצעיר תום קוק (התרנגול הכחול, מסה). בין המנות: גספצ'ו עגבניות ושקדים עם ביסלי בזיליקום (28 שקלים), דגי ים מטוגנים עם איולי לימונענע (49 שקלים) פילה מוסר ים בציפוי שקדים, לצד קרם תפו"א ואשכולית אדומה (69 שקלים), שווארמה פרגית ושקדי עגל עם קרם חצילים ופיתות רוזמרין (54 שקלים), שוקי עוף קריספי, סלט מוקפץ של עגבניות שרי ופלפל חריף וקרם תירס (68 שקלים) ועוד.

גם מבחינה עיצובית הושקעה מחשבה בכדי מחד לשים דגש על אווירה של ים, בריזה וחופש ומאידך לתת תחושה של מסעדה רצינית. כחלק מכך, נבנו מתחמים רבים כדי לפנות למכנה משותף רחב, עם ספות ושולחנות הצופים אל הים כמו גם ברים הפונים לקו החוף. סך הכל במקום כ-200 מקומות ישיבה בחוץ, ועוד כ-80 מקומות בפנים.


קבינה. מלון קראון פלאזה. חוף גורדון, תל אביב.03-5236762. כשר.
שעות פתיחה בהרצה: א'-ה' 18:00-01:00 מוצ"ש-01:00.

  • עוד באותו נושא:
  • קבינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully