וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: חוגגים במשתה רמדאן באלבאבור

22.7.2012 / 16:14

באלבאבור חוגגים במשתה רמדאן, לטפאו הצטרף שף חדש ששדרג את התפריט ובפיר 23 בנמל תל אביב חוגגים עם שמפניה ואויסטרים. כל אירועי השבוע במסעדות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלעות טלה באל באבור/מערכת וואלה!, צילום מסך

משתה רמדאן באלבאבור

במסעדת אלבאבור יוגש תפריט טעימות מהמאכלים המאפיינים את המטבח הערבי-גלילי בתקופת הרמדאן. הארוחה תתקיים בין התאריכים 20 ביולי - 20 באוגוסט במהלך חודש הרמדאן. בין בין המנות הנכללות בתפריט הטעימות: סלט לבנה וסברס; סלט תאנים וג'יבנה; עלי גפן; קישואים ממולאים באורז; במיה עם עגבניות ושום על מצע פריקי; מנסף: תבשיל כבש עם פריקי ולבן חם; עופיון ממולא אורז וצנוברים; צלעות טלה עם תפוחי אדמה וירקות על האש ומנות רבות נוספות (120 שקלים לאדם). התפריט המיוחד יוגש לצד התפריט הקבוע של המסעדה.

אלבאבור אום אל פאחם, צומת עין איברהים, כביש ואדי ערה. 04-6114141
אלבאבור יוקנעם, מרכז מסחרי כוכב יוקנעם. 04-9891619
אלבאבור אקספרס, צומת מזרע. 04-6429214

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערב שמפניה ואויסטרים בפיר 23

פיר 23 בנמל תל אביב חוברת לבית השמפניה היוקרתי Moet & chandon ותפצח בחגיגת שמפניה ואויסטרים ב-25 ביולי, החל מהשעה 18:00 ואל תוך הלילה. במהלך הערב יימכרו אויסטרים טריים (18 שקלים ליחידה), יוגשו מנות מהתפריט של פיר 23 כמו דים סאם במילוי שרימפס, פיש אנד צ'יפס מדג קוד טרי ועוד. כוס שמפניה תוגש במחיר 33 שקלים לכוס, וודקה belvedere תימזג במחיר 25 שקלים לכוס.

Pier 23, האנגר 23, נמל תל אביב. 03-5469937

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחם קלוי עם ארטישוק ואיולי בטפאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בטפאו

השף ערן שרויטמן (תמוז, אורקה), הצטרף לטפאו ויצר תפריט חדש ובו מנות כמו פינצ'ו אלקצ'ופה: לחם קלוי עם ארטישוק ואיולי, פרמזן וטיפות שמן כמהין (24 שקלים), קסו פריטו: גבינת עיזים קורנמל מטוגנת בפנקו ומוגשת על סלט אייסברג (22 שקלים), ססינה: ירך בקר בכבישה ביתית (28 שקלים); קרפצ'יו ברמונדי עם שמן זית, פיסטוקים קלויים, סירופ סלק ושמן כמהין (40 שקלים), פסקדו קון ברנחנאס: פילה דניס בגריל על חציל בלאדי ויוגורט טרגון (42 שקלים), הואבו אסקאלפאדו: ביצה עלומה מטוגנת בפרורי לחם ופטריות מוקפצות בפטרוזיליה ושום (22 שקלים) ועוד.

טפאו. רחוב הארבעה 16, תל אביב. 03-6240484. רחוב שנקר 9 הרצליה פיתוח 09-9546699

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנטי במונטנגרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קיץ במונטנגרו

למסעדת מונטנגרו הצטרף שף חדש, אופיר וידבסקי,שהרכיב עם בואו תפריט קיץ חדש. בין המנות בתפריט: מנטי שהם כיסוני בצק צרובים במילוי תפוח אדמה, גבינת טולום ותרד על סלסה עגבניות ויוגורט (37 שקלים), פילטו טונטו: פרוסות פילה בקר באיולי טונה, עם עלי חרדל, צלפים ופרמזן (62 שקלים), עוף בטביל: שיפודי פרגית בתבלינים תוניסאים על הגריל, עם סלט בצל בסומק ותפוחי אדמה צלויים (65 שקלים), סלמון בפולנטה עם קרם סלק, סלקים צלויים וקרם פרש (88 שקלים), טליאטלה פירות ים באליו אוליו, צנוברים, זיתים ועגבניות שרופות (79 שקלים) ועוד.

מונטנגרו. רחוב נחמני 26, תל אביב. 03-5663331

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט קיץ בוינו סוקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קיץ בוינו סוקה

לרגל הקיץ מסעדת השף הכשרה וינו סוקה משיקה תפריט חדש. בתפריט מנות כמו ניוקי תפוח אדמה מלווה בקרם פטריות פורצ'יני, אספרגוס לבן, עלי תרד, אווז מעושן ושום קונפי (60 שקלים), בייבי צלעות טלה עם קראסט עשבי תיבול לצד קרם חציל בלדי עם שום ונענע (168 שקלים), לבבות חציל בלאדי עם צנוברים, בצל סומק, פטרוזיליה, טחינה אתיופית חמוצה, ביצי שליו וצאטני ליים (52 שקלים), פילה דניס חמדן על הפלנצ'ה עם רטטוי חצילים וזוקיני, עלי תרד, מיץ לימון ופטריות כמהין (135 שקלים).

וינו סוקה. רחוב גלגלי הפלדה 7, הרצליה פיתוח. 09-9585779

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנדוויץ' וודי אלן ביועזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבת מעושנת ביועזר

ביועזר בר יין פצחו במסורת חדשה של שבתות מעושנות. מדי שבת מחזקים את התפריט עם מבחר מנות בעישון שנעשה במקום בהן סלמון טרי מעושן עם בליני וקרם פרש (52 שקלים), מולים ביין לבן, כרישה, וחזה אווז מעושן (62 שקלים), סנדוויץ' וודי אלן: שתי קומות של קורנביף ופסטרמי עם חמוצים וסלט תפוחי אדמה (75 שקלים), נקניקיית יועזר מעושנת עם כרוב כבוש חם ובייקון, פירה וחמוצים (88 שקלים), בורגר מיני גרסת ילדים עם צ'יפס (58 שקלים, 63 שקלים בתוספת גבינה).

יועזר בר יין. רחוב יועזר איש הבירה 2, יפו. 03-6839115

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוסקטה גורגונזולה וגרניטה בבליני/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט עגבניות בבליני

עם בוא הקיץ, בליני משיקה תפריט חדש המשלב מבחר סוגי עגבניות. בין המנות: מרק עגבניות קר בכוס פסטה אכילה עם פלפל חריף, לימון ופטה (42 שקלים), ברוסקטה גורגונזולה ורוקט עם צ'ייסר וודקה וגרניטה עגבניה (52 שקלים) קרפצ'יו עגבניות תמר צלויות עם קרפצ'יו דג מוסר ונגיעות יוגורט, נענע וקונפי שום (55 שקלים) טורטליני במילוי ריקוטה, טימין ושום מוקפץ בחמאת שום, פול ושומר עם קונפיטורת שרי (44 שקלים) עגבניות ירוקות מטוגנות ממולאות בגבינת מוצרלה ואנשובי עם בלסמי (48 שקלים) ועוד. התפריט ייצטרף לתפריט הרגיל של המסעדה.

בליני. רחוב יחיאלי 6, מרכז סוזן דלל, נווה צדק, תל-אביב. 03-5178486

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזללה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערבי ראשון במזללה

במזללה של השף מאיר אדוני ממשיכים במסורת ליין ערבי יום ראשון בליווי די.ג'י וכעת מוסיפים למשוואה דיל בירות משתנה. את המוסיקה והאוכל של השף מאיר אדוני יצננו הפעם בירות הבוטיק הישראליות אלכסנדר ומלכה. כל המזמין בירות אלו יקבל צ'ייסר וויסקי בושמילס או ערק. בהמשך הליין יתחלפו סגנונות המוסיקה וכן יוגדל מגוון הבירות בדיל.

מזללה. רחוב נחלת בנימין 57, תל אביב. 03-5665505

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully