וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחם בשר: מסעדת גורמה כשרה בנמל תל אביב

20.8.2012 / 18:57

אחרי שנים ארוכות במהלכן נשלט נמל תל אביב על ידי מסעדות שפתוחות בשבת, מגיעה לשכונה מסעדה כשרה למהדרין ומציעה אופציית גורמה בשרית לקהל שומר השבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פילה בלחם בשר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההצפה בשוק המסעדות התל אביבי, גדולה ככל שתהיה, נוטה להתעלם באופן תדיר מפלח שוק עצום של אוכלי הכשר החיים בתל אביב או מבקרים בה. אבל האחים יניב ודודי נמני (בעלי קפה קפה במרינה הרצליה והסוכה הלבנה בנמל תל אביב) שחלק ממשפחתם חזרו בתשובה החליטו להרים את הכפפה ופתחו את לחם בשר.

המסעדה החלה את דרכה בתור סניף של קפה קפה שרק הפך לכשר. לאחר שראו השניים כי הצעד אכן משתלם כלכלית (מאחר ויום העסקים הרווחי ביותר בנמל הוא יום שבת), החליטו האחים נמני להציע גם מענה בשרי לקהל הדתי, בדגש על אוכל איכותי עם הכשר גבוה: כשר למהדרין בד"צ של הרב שלמה מחפוד.

כך נולדה לחם בשר, מסעדה בקונספט המשלב בין שני המאכלים האהובים ביותר על הישראלים ומרבה לשלב במנות בין לחם ובשר. בפתיחת המסעדה נעזרו האחים נמני בתשתית הקיימת של רשת קפה קפה השייכת לבן דודם רונן נמני (בבעלותו גם לחם ארז ולבורטוריו די פסטה). במסגרת שיתוף הפעולה סייע שף רשת קפה קפה, חיים אסולין בתכנון התפריט.

העיצוב בחלל רחב הידיים נקי, ומכל נקודה במסעדה נשקף הים התיכון. בין הסועדים במסעדה ניתן למצוא חרדים וחילונים כאשר קוד לבוש המלצריות צנוע (ג'ינס וטישרט) ורוחצים מעורטלים למחצה שחזרו מהים בבגדי ים לא תמצאו כאן. נמני מדגיש כי מדובר בסטטוס קוו בכדי לכבד את כל האוכלוסיות המגיעות למקום. במקום מספר מקומות ישיבה בחוץ, וכמה עשרות מקומות ישיבה בפנים, לצד בר קטן.

בתפריט: סלט קינואה עם אגוזי לוז, שאלוט, סלרי, עשבי תיבול וחמוציות (46 שקלים), לחמעג'ון כבש, אחת ממנות הדגל המשלבות לחם ובשר (38 שקלים), קרפצ'יו סינטה (48 שקלים), שניצל הבית (69 שקלים), פרגית (82 שקלים), אנטרקוט במשקלים שבין 250-450 גרם (120-160 שקלים) ועוד. כל העיקריות מגיעות עם תוספות לבחירה של אורז; צ'יפס; תפוח אדמה צלוי כמו גם עם לחם טרי שנאפה בטאבון במקום.

במקום גם תפריט יינות כשרים. את היינות מגיש לשולחן סומלייה שהוא גם משגיח כשרות כאשר לפי ההלכה רק יהודי שומר שבת יכול לפתוח ולמזוג יינות אלו. בהמשך מתוכננים לרשת בסניפים נוספים במוקדים שונים בערים הגדולות כמו באילת, חיפה וירושלים.

לחם בשר. האנגר 14, נמל תל אביב. 03-5252558. כשר למהדרין.
שעות פתיחה: א'-ה' 12:00- אחרון הלקוחות ו' 12:00-16:00 שעה מצאת שבת- לקוח אחרון

  • עוד באותו נושא:
  • לחם בשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully