וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה מתעוררת עם טאפאס בר ומתחם כשר

5.9.2012 / 10:55

חבורת צעירים מרעננה פתחה טאפאס בר חדש בעיר, ובמקביל קבוצת יזמים השיקה השבוע מתחם בילויים כשר ובו סניפי רשתות תל אביביות מצליחות כמו רובן ואייסברג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
טאפאס פטריות בפליקנו/מערכת וואלה, צילום מסך

סצינת המסעדות ברעננה היא מנומנמת למדי, ואפשרויות הבילוי מצומצמות. חבורת תושבי העיר שגילם הממוצע הוא רק 24, ולכולם ניסיון בניהול מסעדות או עבודה בחיי הלילה, לקחו את העניינים בידיים ופתחו לפני כחודש טאפאס בר חדש תחת השם פליקנו.

אחד החברים, יואל רצוני (סוהו, אושי אושי) מספר כי "המטרה הייתה לקחת קונספט קליל כמו טאפאס, שמתחבר לחוויה של בילוי, ולתת משהו מעבר לאוכל". לשם כך הושקע כסף רב בעיצוב המקום כדי לשדר אווירה תל אביבית. במקום בר ארוך, תאורה עדכנית ובקבוקי אלכוהול רבים המוצגים לראווה. לבניית התפריט סייע היועץ הקולינרי שחר ברנע שבנה תפריט טאפאס בסגנון ישראלי-ספרדי. על תקן השף הקבוע מכהן חן אריה (שגב בהרצליה).

בתפריט: מנות טאפאס קטנות כמו סביצ’ה סלמון באיולי על בטטה קריספית וקרם אבוקדו (32 שקלים), כדורי פטה כבדים בליווי שאלוט מקורמל בלחם קינמון (26 שקלים), קלמרי קריספי באמבט יוגורט (32 שקלים), פטטס בראווס: קוביות תפוחי אדמה ושבבי בטטה באיולי פלפלים (24 שקלים), שרימפס בציפוי פצפוצי אורז וקשיו על סלט עלים ושורשים באיולי ג’ינג’ר (35 שקלים) ועוד. כמו כן ניתן להזמין כמה מנות ביחד מתפריט הקומבינציות (55-120 שקלים, תלוי במנות). את האוכל מלווה בר אלכוהולי עשיר ו-12 סוגי בירה מהחבית.

פליקנו. רחוב החרושת 14, רעננה. 09-9744044. לא כשר
שעות פתיחה: א'-ה' 19:00-04:00 ו' 21:00-04:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עיצוב ניו יורקי. מסעדת פליקנו/מערכת וואלה, צילום מסך

הבית ברחוב ברנר 6

בנוסף, נפתח ברעננה בשבוע שעבר מתחם קולינרי נוסף בן 100 מקומות ישיבה. בבית לשימור משנות ה-40 המשתרע על דונם יקומו ארבעה בתי עסק כשרים, כאשר כל אחד מהם ממוקם בחלל אחר במבנה, ולו מקומות הן בחלל הפנימי והן בחיצוני. שלושה מבתי העסק הינם סניפים למקומות תל אביביים מוכרים, ביניהם: סניף כשר ראשון לגלידריית אייסברג, סנדביצ'יית רובן ובה כריכי קורנדביף למיניהם, וכן סניף של רשת אספרסו בר שתציע פסטות כריכים וסלטים. בעתיד הקרוב יפתח גם מקום רביעי שזהותו טרם נחשפה.

הבית ברחוב ברנר 6. רחוב ברנר 6, רעננה. 03-6470000. כשר

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
גלידה של אייסברג/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully