וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדות המומלצות ברמת הגולן

3.10.2012 / 6:30

בדרום הרמה או בצפונה, לצד קיבוצים או בלב שומקום. מצורף המדריך השלם למסעדות מומלצות ברמת הגולן

מיטשוס: מומלץ במיוחד

מה שהחל כקצביה משגשגת התפתח במרוצת השנים לאימפריה הכוללת מעדנייה ומסעדת בשרים משובחת. הבשרים הנמכרים כאן הם ברובם מעגלים מקומיים, מרמת הגולן. ייחודה של המסעדה היא העובדה שבמקום פעלה קצבייה במשך שנים רבות לפניה, והמסעדה הושתתה על הידע של הקצבים. הטיפול והיישון בבשר נעשים במקום ובהתאמה לכל נתחי ונתח.

בתפריט: סינטה צרובה עם מנגולד וכרישה (44 שקלים), נתח מיטשוס זוגי במשקל 1.2 ק"ג (325 שקלים), המבורגר (55 שקלים), סטייק פרגית ברוטב (82 שקלים), צלעות טלה (159 שקלים).

הדובדבן שבקצפת: הידע שרכש לאורך השנים חגי שלום, הבעלים, הפך את המקום לאחד המומחים המקצוענים ביותר בתחום הבשר בארץ. הנתח המפורסם ביותר נקרא מיטשוס והוא בגדר פינוק שאף חובב בשר אמיתי לא יוכל לסרב לו: שייטל, פילה ופיקניה שמשקלו כ-1,300 גרם.

מיטשוס. אזור תעשיה קצרין, רמת הגולן. 04-6963334 . כשר בלי תעודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבדי עוף בתאנים בנחלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נחלים: מומלץ במיוחד

בנקודת המפגש של הבניאס, החצבני והדן, כמעט על המים, נמצאת מסעדת נחלים. בחלל הפנימי עיצוב נקי עם ויטרינות גדולות וחצר מקסימה.

בתפריט: קלמרי בורדולייז (48 שקלים) סביצ'ה סלמון (38 שקלים), פורל ברוטב ג'ינג'ר תפוז (119 שקלים), כבדי עוף באניס ותאנים על פירה (89 שקלים), קרנץ' שוקולד עם שלושה סוגי גנאש (32 שקלים) וגם עוגת גבינה (32 שקלים).

הדובדבן שבקצפת: קשה מאוד למצוא מסעדות איכותיות באזור, ואילו כאן האוכל מזכיר ביסטרו תל אביבי טיפוסי וכך מתומחר. בסיס צרפתי, קצת נגיעות איטלקיות וים תיכוניות, שעושות את העבודה להנאת כל בני המשפחה, מבוגרים וילדים כאחד.

נחלים. גן הצפון, צומת מעין ברוך. 04-6904875. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פוקצ'ה בר

אחת מהמסעדות הפופולריות ביותר באזור הצפון שמהווה אבן שואבת למטיילים. ריהוט העץ הכהה תורם לאווירה הכפרית, וסוד המקום הוא אופי ללא יומרות, הוא סוד קסמו של המקום. תפריטי הילדים ועסקיות משתלמות גם בשישי הם חלק מאותה גישה בלתי אמצעית שהופכת את המקום למצליח כל כך.

התפריט על רגל אחת: פוקצ'ות שיוצאות היישר מהטאבון, בשרים ברוטב, פיצות ופסטות לילדים ולמבוגרים.

תמחור: בינוני.

פוקצ'ה בר. גן הצפון, על הכביש 99. 04-6904474. לא כשר

דג על הדן

כאן מוגשים הדגים שגדלים בחוות דג על הדן שנמצאת מאחורי המסעדה, בה מועברים גם סיורים מודרכים. הפורלים שמיוצגים בתפריט הם גאוות הבריכות אבל למי שמעדיף דגי ים ישנם ספיישלים מתחלפים. ניתן לקנות במקום אריזות סלטים מוכנים הביתה. במסעדה שני מטבחים ומתחמי ישיבה, האחד כשר ופועל מא-ה' והשני פתוח רק בשישי-שבת. הישיבה במקום היא לאורך נחל הדן.

התפריט על רגל אחת: דגי בריכה בדגש על פורל שמכינים בכל דרך אפשרית: מטוגן, אפוי, מעושן או על הגריל. גם סלטים יש בשפע ומנות איטלקיות חלביות כמו פסטות ורביולי.




דג על הדן. כביש 99 מול קיבוץ הגושרים. 04-6959008. כשר ללא תעודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוגת תפוחים בבית שלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית שלום

היסטוריה ארוכה יש למבנה האבן בו נמצאת מסעדת בית שלום. המסעדה סמוכה למלון בוטיק צמוד ומנוהלת על ידי דור שלישי למייסדים. הבניין שקיים כבר למעלה מ-100 שנה עם האח הרומנטית כחלק מהדקורציה, מייצר אווירה כפרית וייחודית.

התפריט על רגל אחת: מחולק לבשרים מרמת הגולן בשלל צורות עשיה, ותבשילי קדירה כמו גם מנות חלביות: פסטות בתוצרת עצמית, דגים ומרקים ותפריטי ילדים.

תמחור: בינוני

בית שלום. הראשונים מטולה. 04-6940767. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת גיליס/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיליס

מסעדת הבשרים של חוות גיליס, פתוחה לקהל בימי חמישי בשבוע. יוסי וראובן גיליס מנתבים את הידע שצברו מהקצביה המשפחתית לשולחן האוכל. במקום מתקיימים גם סיורים בחווה, סדנאות ואירועים.

התפריט על רגל אחת: מבחר מנות בשר על האש, סטייקים עסיסיים ואופציה לארוחת טעימות. הארוחות הן על בסיס מקום פנוי, כך שיש להזמין מקום מראש.

תמחור:בינוני- יקר

גיליס. ארוחות בשרים מוגשות בימי חמישי בערב, יש להזמין מקום. מושב נוב, רמת הגולן. 04-6763555. כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשר במסעדת הבוקרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבוקרים

מסעדת בשרים ותיקה בגולן שנמצאת בגובה המרשים של אלף מטרים מעל פני הים עם נוף להר בנטל. את המקום הקימו בוקרים מהאזור ובמסעדה מנסים לשמר את אותה רוח מייסדת.

בתפריט: בשרים טריים שמיושנים במקום עם נתחי סינטה ואנטרקוט מובחרים, קבבים, נזידים ועופות על הגריל ומבחר פסטות. ובימי שישי יש מזנון עשיר בתיאום מראש .

תמחור: זול-בינוני

הבוקרים. קיבוץ מרום הגולן. 04-6960267. הבשר כשר, המקום פתוח בשישי בערב.

יוגי שף

ביסטרו בבעלות השף יותם גבעול שמתעקש על השילוב שנדמה כבלתי אפשרי של בריא וגורמה. לשם כך האוכל עובר מינימום תהליכים וגבעול משתמש בכמה שיותר חומרי גלם מקומיים, שמלווים ביינות מהגולן ובירות בוטיק מקומיות.

התפריט על רגל אחת: שילובים מקוריים כמו מרק עגבניות ותפוז, נתחי סינטה ברוטב שוקולד, נתח צ'ך ברוטב אספניול עם תאנים, ואופציות טבעוניות כמו צ'וריסו מחלבון חיטה.

תמחור: בינוני.

יוגי שף. מתחם התיירות ווסט, כביש 978, רמת הגולן. 04-6893630. לא כשר


נוסעים לטייל?
המסעדות המומלצות סביב הכנרת
המסעדות המומלצות בגליל העליון
כל המסעדות על טיילת אילת
מסעדות מומלצות באילת - לא בטיילת

  • עוד באותו נושא:
  • רמת הגולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully