וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילה נצרת: מסעדה חדשה במלון בוטיק נצרתי

28.10.2012 / 14:48

לא רק דיאנא שולטת בנצרת - וילה נצרת, מסעדה חדשה נחנכה במלון בוטיק בעיר ומציעה טעמים מהמטבח הערבי-גלילי

השילוב של מלון בוטיק ומסעדה הוא כבר מזמן לא רק גחמה אופנתית אלא תופעה מתפשטת ברחבי הארץ. לפני כשבוע חנך מלון הבוטיק וילה נצרת מסעדה חדשה ובר משקאות בתוך המלון. לדברי הבעלים, אמיר שחאדה, מדובר בחוויה משלימה לאירוח במלון. יחד עם זאת, המסעדה תהיה פתוחה גם לכלל המבקרים.

המיקום המרכזי של המלון והמסעדה, והנוף המשקיף אל העיר העתיקה של נצרת מיועדים למשוך למקום לא רק תיירים מחו"ל אלא מבקרים ישראליים שמטיילים בצפון כמו גם חובבי המטבח הערבי-גלילי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פילה בקר ותפוחי אדמה בוילה נצרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסעדה שייכת לבעלי המלון, ננסי ואמיר שחאדה ומאופיינת במנות על בסיס חומרי גלם איכותיים על בסיס תוצרת מקומית. עיקר התפריט מבוסס על המטבח הערבי עליו מנצח השף מישל טנוס (שברזומה שלו מסעדות ערביות שכנות כמו קסטנה וסודפה). בתפריט כמה סוגים של מנות: סלטי פתיחה, מנות ביניים ומנות עיקריות. בין המנות: פלטת סלטים טריים הכוללת 13 סלטים במילוי חופשי בהם חומוס, טחינה, חצילים, לבנה, סלט טורקי ועוד במילוי חופשי (45 שקלים) מנות הביניים כמו טחול כבש ממולא בפטרוזיליה שום וצנובר (45 שקלים), מוח כבש אפוי ברוטב חמאה ושום לימון (45 שקלים), צלעות כבש (90 שקלים), מנסף: שוק טלה על אורז וצנובר (85 שקלים) ועוד.

וילה נצרת. רחוב המעיין 6056/1, נצרת. 04-6000569. לא כשר
שעות פתיחה: א': 12:00-19:00 ב' סגור ג' שבת 12:00 אחרון הסועדים




סיור מסעדות ודוכנים בנצרת

  • עוד באותו נושא:
  • וילה נצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully