וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: סנדוויץ' בבוטקה הרצליינית

30.10.2012 / 16:40

המונית של קובי רובין עוצרת על אי תנועה ומשביעה את תאבונה בבוטקה ארעית בהרצליה פיתוח, בה נמצא הסנדוויץ' הכי מושקע שתמצאו באיזור

סנדוויץ' בבוטקה של יואל. קובי רובין
סנדוויץ' בבוטקה של יואל/קובי רובין

בתור נהג מונית אני נוהג לפקוד מקומות אכילה והשבעה של נהגים כמוני במשך כל שנות מקצועי. בזמן שרוב האנשים בארץ מדמיינים שהם לא נותנים שרות, ורק משרתים אותם, קהל הנהגים הישראלי משנע את המציאות ממקום למקום, ואפילו לא מנסה לדמיין שהוא לא עובד.

למי שלא הבין אותי עד עכשיו, תשאלו שכיר ישראלי מצוי לאן הוא הולך כל בוקר, ובתשובה הוא יאמר לכם שהוא הולך לעבודה. תשאלו נהג משאית או מונית לאן הוא הולך כל בוקר, הוא יגיד שהוא הולך לעבוד, יחי ההבדל הקטן.

יואל קם בבוקר כל יום לעבוד, עולה על המזנון הנייד שלו ונוסע להאכיל עובדים. למזלי הוא מתיישב על אותה נקודה קבועה באופן זמני כבר שנים רבות וכך אני ושאר נהגי האיזור שהביאו אותו לתשומת ליבי, נשים לב אליו.

לפני יותר מ-12 שנים החל יואל להכין סנדוויצ'ים לעובדי אזור התעשייה של הרצליה פיתוח, אחרי שהזיזו אותו מקרבתם עבר יואל להכין סנדוויצ'ים על המצוק הקטן מעל אזור המרינה, אבל גם משם מישהו דאג להזיז אותו. אחרי כמה שנים של תזוזות בלתי פוסקות, הצליח יואל למצוא לו נחלה זמנית וכבר יותר מ-7 שנים ממוקם על אי התנועה הכי גדול באזור הרצליה.

יש לשמועות טובות השפעה מדבקת, כי כולם אוכלים אצל יואל. כל עובדי חברות ההיי טק באיזור שמעו עליו. אז אם לא שמעתם – כדאי שתבדקו את עצמכם.

גם נהגי משאיות קשיי יום אוכלים במקום ויואל מציל אותם. עם המשאית הם משתחלים לתוך האזור הצמוד לבוטקה ויודעים שיואל לא יעכב אותם, מתחשב וקשוב ויודע בדיוק מה כל אחד אוהב. זאת כמובן לצד מנכ''לים מעונבים הצועדים בהיסוס על מדרגות הבוטקה, כאילו מתביישים להיות רעבים.

עם השנים יואל דיגם לעצמו את הבוטקה הניידת לדרגת אומנות בצפיפות, לפי מה ששמתי לב ליואל יש טווח תנועה של שני מטרים רבועים וזהו. על הקירות מסביב ניצבים כלים מלאים כל טוב, הכל בהישג יד, כי קצב העבודה מחייב קירבה לכל מרכיב. כך יואל בונה כל סנדוויץ', בהקפדה יתרה, תסתכלו עליו טוב, הוא לפעמים מחייך מהנאה למראה הלקוחות שנהנים מכל מילה שהוא אומר, אני התרשמתי.

כמובן שצריך להתחיל לטעום כי לא יאומן כמה דברים יוצאים מהבוטקה. טעמתי את חלקם ונהניתי: סנדוויצ'ים עם טונה, חביתה, ביצה קשה עם הכול מכל, סביח, שקשוקה, חביתת ירק וגם שניצל (עליו יש תג מחיר בהתאם - 24 שקלים). לצד כל אלו נחה גם צלוחית קטנה של צ'יפס מדהים שיואל עושה על המקום כל הזמן, כי הדרישה לא פוסקת אף פעם.

טעמתי את השקשוקה המדהימה מלאת הטעם המוגשת בבאגט טרי וקריספי. יואל מקצוען ומקבל במהלך היום כל הזמן באגטים טריים, לא משנה אם תקחו פיתה או באגט, או באגט חיטה מלאה, המחיר אותו מחיר 16 שקלים בלבד. צדק חברתי בבוטקה, לא צריך לשלם תוספת על בריאות. אם תחליטו לחזק את הסנדוויץ' בנקניקיה (כמוני), תוסיפו רק שני שקלים בלבד.

את השקשוקה שמתי על מצע של חסה, זה יוצא יותר טעים ככה מניסיון, את הצ'יפס לקחתי על הצד בצלוחית וישבתי על השרפרף הקטן ליד השולחן הממוזער עם עמך ישראל, כורע קדימה ונוגס בהנאה תוך כדי התחמקות מכתמים. אל תכנעו לאכול ברכב, אין מגבון שיכול להציל אתכם מהבלגן, תנו לעצמכם 10 דקות של הנאה פשוטה.



הסנדוויץ' של יואל. רחוב נתיבות, הרצליה (בפניה ימינה בצד שמאל). אין הכשר, כל המוצרים כשרים.

שעות פתיחה: א'-ה' 10:30-16:30

סנדוויץ' בבוטקה של יואל. קובי רובין
סנדוויץ' בבוטקה של יואל/קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • אוכל רחוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully