וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם בחירות: מרק עגבניות במרקט

22.1.2013 / 9:54

ברוח הבחירות, המונית של קובי רובין מגיעה עד מצודת זאב, ומגלה שם את מרקט - מסעדונת שטרם החליטה מה היא רוצה להיות, אבל מוכרת מרק עגבניות מצטיין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

על הרחוב בעל השם הכי לועזי בתל אביב – קינג ג'ורג' - יושב לו מעוז הישראליות: מצודת זאב. על פינת הבניין מתנוסס סמל הארגון המהולל, שלחם בגבורה בכובשים שהיו פה בעבר, ופועלת גם מסעדה של קבבים בולגריים, עם מחירון שאף אחד לא מבין. שילוב שמתקיים רק בישראל.

מתחת למצודה, אבל בטווח ראייה אפשרי, מצויה מסעדת מרקט. מסעדה קטנה וחמודה, עם שלושה שותפים, שלא איבדו תקווה וממשיכים להחליף תפריטים, עד שמשהו יתפוס. על הדרך הם לומדים מה אוהב קהל הלקוחות הכי לא נאמן בעולם - כלומר כולנו.

בהתחלה הלא קלה קראו למקום הבוטקה. היו במקום כריכים וקפה. אבל החבר'ה הבינו שצריך לשנות כיוון, הוסיפו לתפריט גם מרקים, החליפו למקום את השם, וקראו לו מרקט. בצד ימין, בכניסה למזנון למאותגרי חשבון הבנק, יש כריכי ביס קטנים, עם חביתה, סביח, גבינה ועוד. 10 שקלים בלבד, ויש אפשרות להכנה גם על המקום. מול הדלפק יש שולחן לניתוח והרכבה של כריכים, ואפשר להציץ ולראות את הידיים העמלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך המסעדה, שלא החליטה לגמרי מהי בדיוק, יש גם מרקים. מה שבטוח הוא, שבחורף המקפיא לפרקים שפקד אותנו, הם הצליחו ליצור מרקים לא מסובכים בכלל, במחיר ידידותי. 23 שקלים בלבד. ביום שבו ביקרתי שם היה מרק כרובית, ומרק ירקות סמיך וטעים. החבר'ה שם קוראים לו מרק חרירה. בסדר. לי זה הרגיש כמו מרק מינסטרונה.

אחרי הטעימות שביצעתי במרקרים הללו החלטתי לא לקחת סיכונים מיותרים, וללכת על מרק העגבניות. קיבלתי צלחת עמוקה אמיתית, ובה כמות לא קטנה בכלל של מרק עגבניות פשוט וטעים. עד לרגע זה הכל היה רגיל. בתור תושב העיר הכי לא נחמדה בארץ, אני מכיר כבר כל שטיק אפשרי של מקומות, שמתמחרים כל חלק מנה בנפרד, ועל הדרך מגלחים לך אנכית את הארנק. אתם יודעים על מה אני מדבר - אותה שיטה של הפרטה של מנה אחת להמון חלקים קטנים ויקרים. על כל תוספת יש תשלום בנפרד.

אבל במרקט הופתעתי לגלות, שעל המרק פוזרה גבינת מוצרלה מעולה, ועל הכל גם עלי בזיליקום, שהקפידו לקרוע על המקום ולא לחתוך בסכין. בדיוק כמו שאני אוהב. חיתוך בסכין הרי הורג את טעמם הטרי של העלים. בנוסף לכמות הלא מבוטלת של המרק קיבלתי גם לחמניית ביס חמימה מחיטה מלאה, שיצאה הרגע מהתנור, וגם צלוחית קרוטונים. על כל אלה לא ביקשו שום תוספת. 23 שקלים בלבד, ויותר משווה ביקור.

מרקט. קינג ג'ורג' 31, תל אביב. 03-7445550. שעות פתיחה: א'-ה' 08:00-23:00, ו' 08:00-16:00. לא כשר, אך כל המוצרים כשרים.

אוכל רחוב: קובה עם פינוקים
חצ'פורי גרוזיני בשוק מחנה יהודה
לכל הטורים של אוכל רחוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully