וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמים ותורמים

5.3.2013 / 19:35

הגלריה האינטראקטיבית הראשונה בישראל השיקה אתמול תערוכת צילומי אוכל של שפים בולטים, וההכנסות ממכירתם יועברו לרכישת סלי מזון לנזקקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונת מפרום סלק של מאיר אדוני מהתערוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אימג'בנק ישראל, נציגתה הרשמית של Getty Images, סוכנות הצילומים הגדולה בעולם, השיקה אתמול את Imagebank Gallery – הגלריה האינטראקטיבית הראשונה בישראל. בגלריה מוצגת תערוכת צילומי מנות של השפים המובילים בארץ: מאיר אדוני, ישראל אהרוני, שגב משה, יונתן רושפלד, ארז קומרובסקי, עומר מילר ועוד. במהלך ההשקה אתמול נערכה מכירה פומבית. על צילום הפרשנות של מאיר אדוני למפרום סלק אדום היו המבקרים מוכנים לשלם הכי הרבה (6,000 שקלים).

כל ההכנסות מהמכירה ומהספר המלווה, "הפסח שלנו – השפים הטובים בישראל עושים סדר", יועברו לעמותה לקידום החינוך בתל אביב-יפו, לצורך רכישת סלי מזון לפסח, המיועדים לנזקקים. המרכז שם לו למטרה למנוע מצבים של חוסר בטחון תזונתי, והוא מחלק מדי חודש כ-700 סלי מזון למשפחות המוכרות על ידי מחלקת הרווחה: משפחות חד הוריות, ניצולי שואה וקשישים. בפסח הקרוב צופים בעמותה ביקוש רב יותר לסלי מזון, ועל כן התרומות חשובות במיוחד לפעילותה. התערוכה תימשך עד לתאריך 6 במרץ.


בסך הכל, 18 שפים מפורסמים התגייסו לצורך הפרויקט, וכן 9 צלמי אוכל מובילים וגלריית התמונות Imagebank Gallery. את המיזם הגתה שרון אילון וערכה אפרת אנזל. את הלוקיישן תרמה "מראות אימג' בע"מ אימג'בנק ישראל", נציגתה הרשמית בישראל של Getty Images, המשיקה את הגלריה שמאפשרת גישה למאגר העצום של גטי העולמית, שבו יותר מ-90 מיליון צילומים, של טובי הצלמים בעולם. במסגרת המיזם הוקמו בגלריה 3 עמדות מחשב, המאוישות בשישה מעצבי פנים, המסייעים באיתור התמונה המתאימה ביותר, לשוחרי האמנות והעיצוב. הם גם מייעצים בכל הקשור להדפסת התמונה, מתוך מגוון רחב של חומרים כמו עץ, פרספקס, זכוכית ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully