וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: קינוחי תות מושחתים במקס ברנר

במקס ברנר מצרפים לתפריט קינוחים על טהרת התותים, מרגרט תייר מתארחת ברונימוטי, ובתמול שלשום הירושלמית מקיימים פסטיבל שקשוקה. כל אירועי האוכל של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
וופל תותי פרוטי במקס ברנר/מערכת וואלה, צילום מסך

תפריט קינוחים חדש ברשת מקס ברנר

ברשת מקס ברנר משיקים תפריט קינוחים חדש, על טהרת התותים: פונדו תותים עם גבינת מסקרפונה, תותים טריים ודיפ שוקולד חם (44 שקלים), מילקי תותים ושוקולד לבן עם קרם שוקולד לבן, תותים טריים, כדורי ופל, קצפת ושוקולד חם (39 שקלים), שאנטי תותים - קרם שמנת ושוקולד לבן, קראמבל עוגיות, תותים טריים, קצפת (39משקלים), ופל תותי פרוטי: ופלים חמים עם קצפת, שברי שוקולד לבן ותותים, בננות בטופי ושוקולד חם (49 שקלים).

מקס ברנר. בסניפי הרשת. 1700-70-88-77. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מרגרט תייר ורוני בלפר/מערכת וואלה, צילום מסך

מרגרט תייר מתארחת בלה רפובליקה די רונימוטי

המסעדנית הוותיקה מרגרט תייר, תתארח ביום שני, 11 במרץ, במסעדת לה רפובליקה די רונימוטי לרגל יום האישה. בין השעות 18:00-01:00 תבשל תייר, יחד עם השפית רוני בלפר, סעודה שתחבר בין אוכל ים תיכוני מסורתי לבין המטבח האיטלקי המודרני. בתפריט: סרדינים מחותנים במילוי ביצי דגים; סביצ'ה דג ים עם מיץ עגבניות ופלפל חריף; כתף כבש על קוסקוס עם ארטישוק ירושלמי ואפונת גינה; פילה לוקוס עם ארטישוק רומאי; דגיגונים ממי הים התיכון בציפוי פירורי לחם מתובלים, מטוגנים על עגבניות צרובות, ועוד (ראשונות החל מ-60 שקלים, עיקריות החל מ-90 שקלים). המנות עשויות להשתנות בהתאם לחומרי הגלם הזמינים.

לה ריפובליקה די רונימוטי. רחוב מאז"ה 3, תל אביב. 03-6470247. לא כשר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ארטישוק צלוי וחמאה בקפה אירופה/מערכת וואלה, צילום מסך

פסטיבל ארטישוקים בקפה אירופה, תל אביב

במסעדת קפה אירופה חוגגים את עונת הארטישוקים בפסטיבל אביבי. במשך שבוע שלם, בין התאריכים 11-16 במרץ, יוגשו שלל מנות ארטישוק כגון: לבבות ועלים של ארטישוק בגריל (32שקלים), סלט ארטישוקים נא (49 שקלים), ארטישוק ממולא בשרימפס וסרטנים (69 שקלים) טורטליני ארטישוק (69 שקלים), תבשיל כתף טלה וארטישוקים (98 שקלים) ועוד מנות רבות נוספות.

קפה אירופה. רחוב רוטשילד 9, תל אביב. 03-5259987. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
רול סוי פפר בסיטארה/מערכת וואלה, צילום מסך

בר סושי חדש במסעדת סיטארה, תל אביב

מסעדת סיטארה בתל אביב חונכת בר סושי חדש, SUSHI-TARA. התפריט החדש יוגש החל מהשעה 12:30 בצהריים ועד חצות. יהיו בו מנות כמו: ריינבאו בטרה: שכבות אורז, אבוקדו, סלמון, רצועות טונה, דניס וספייסי טוביקו (75 שקלים ל-8 יחידות); רול מקסיקני: בשר סרטנים מעורבב עם טוביקו אדום, שמן צ'ילי, שרימפס טמפורה, אבוקדו, ומלפפון במעטפת מנגו, מלון או אפרסמון (65 שקלים); קרם סוי פפר, אורז, קרם טופו, שרימפס טמפורה, טמאגו, סלמון, חסה במעטפת סוי פפר (75 שקלים); טאטקי סלמון צרוב, מוגש עם רוטב טריאקי (88 שקלים ל-8 יחידות), ועוד.

סיטארה. רחוב רוזנבלום הרצל 8, סי אנד סאן, תל אביב. 03-6996633. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
לינגוויני פירות ים באבראג'/מערכת וואלה, צילום מסך

יום הולדת שנתיים לאבראג', יפו

מסעדת אבראג' חוגגת שנתיים לפתיחתה בפסטיבל יום הולדת. במהלך הפסטיבל, שיערך במשך כל מרץ, יציעו במקום ראשונה, עיקרית וקינוח, לצד לחם תוצרת בית מלווה במטבלים וכוס יין, במחיר 130 שקלים לאדם. בין המנות: קלמרי סגול על הפלאנצ'ה, על סלט עשבים ירוקים; קבב דגי ים; קבב טונה אדומה, לוקוס צעיר ועשבי תיבול; חריימה מוסר או לוקוס; תבשיל עגבניות ודגים בתיבול פיקנטי. ולקינוח: סופלה משוקולד בלגי, מוגש עם כדור גלידת וניל.

אבראג'. כיכר קדומים 6, יפו העתיקה. 03-5244445. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ארוחה אינדונזית במינה טומיי/מערכת וואלה, צילום מסך

תפריט אינדונזי במינה טומיי, חיפה

מסעדת מנה טומיי משיקה תפריט אינדונזי, לצד התפריט הקבוע של המסעדה. בין המנות שיוגשו: אפוק אפוק - כיסוני בצק במילוי בשר קצוץ, תפוחי אדמה, קארי, עשבי תיבול, ג'ינג'ר וסמבל צ'ילי אדום (37 שקלים), אייאם גורנג בומבו: פרגית במרינדת תבלינים וקוקס טחון, עטופה בקדאיף ורוטב תמרהינדי (59 שקלים), קבב אינדונזי מתובל לצד סמבל סאטי, רוטב תמרהינדי ואורז לבן (59 שקלים), נאזי גורנג - מנה זוגית של אורז מוקפץ עם שורש כורכום, עוף, עגבניות, צ'ילי ושרימפס (79 שקלים), יורפ פיזאנג - בננות מאודות בציפוי קוקוס לבן, גלידת וניל, בוטנים מלוחים ברוטב טופי (37 שקלים).

מינה טומיי. רחוב פלימן 6, מרכז קסטרא, חיפה. 04-6668080. לא כשר.

הומאז' לאורקה בבאר הפיקוק, תל אביב

לקראת חגיגות 5 שנים לפיקוק בתל אביב, הושק השבוע תפריט חדש, שהוא הומאז' למנות מיתולוגיות של אורקה - ממסעדות העילית המובילות בישראל, שפעלה במשך 6 שנים, עד דצמבר 2009. התפריט מוגש בימים שני-שישי, בין השעות 19:30-22:30. בין המנות בתפריט: קרפצ'ו קוקי סן ז'אק, עם פצפוצי פיסטוק, סירופ סלק ושמן כמהין (42 שקלים),קלמרי טרי עם תפוחי אדמה מדורה עם קרם פרש, שבבי פרמזן ושמן רוזמרין (45 שקלחים) המבורגר זנב שור בבישול איטי בציר בקר, קפה ומייפל לצד איולי צ'ילי, מוגש עם עגבניות שרי צלויות, קורנישונים, תפודים בקליפתם (53 שקלים) ועוד.

פיקוק. רחוב מרמורק 14, תל אביב. 03-6868259. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שקשוקה בתמול שלשום/מערכת וואלה, צילום מסך

פסטיבל שקשוקה בתמול שלשום, ירושלים

מנת השקשוקה בלאדי של בית הקפה הירושלמי תמול שלשום זכתה באחרונה בתואר אחת מ-10 ארוחות הבוקר הטובות בעולם, על פי מגזין לונלי פלנט העולמי. הבעלים החליטו לחגוג את הזכייה עם פסטיבל שקשוקה, שיערך במשך שבועיים וחצי – 9-25 במרץ . במסגרת הפסטיבל יהיו בתפריט 10 מנות שקשוקה מיוחדות: שקשוקה בלאדי; שקשוקת הכפר עם עדשים; שקשוקה דגים; שקשוקה איטלקית; שקשוקה עם הנסיכה, דלעת ולימון, ועוד. כל המנות מגיעות עם סלט ירוק, ממרחים, לחם הבית וכוס יין (60 שקלים לסועד).

תמול שלשום. רחוב יואל משה סלומון 5, ירושלים. 02-6232758. כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שיין אנד שארפ/מערכת וואלה, צילום מסך

עסקית סופ"ש בשיין אנד שארפ, תל אביב

המסעדה משיקה עסקיות סוף שבוע, שיוגשו בשישי-שבת, בין השעות 12:00-17:00. במסגרת העסקיות 3 מסלולי ארוחות: מזרח אירופאי, אסייתי ואמריקאי, אליהם יצטרף גם מסלול צמחוני. בכל מסלול יהיו ראשונה ועיקרית לבחירה. בין המנות החדשות: מרק עוף עם קרפלעך בשר, ואטריות פטרוזיליה; דג בורי ברוטב טום יאם ואורז; מבחר מנות דים סאם; המבורגר 250 גרם עם ירקות וצ'יפס; סלט קייל; טורטליני פטריות פורטבלו ועוד (110 שקלים לאדם). כמו כן משיקה המסעדה ארוחת ילדים ובה שניצלונים עם צ'יפס וירקות חתוכים, או ספגטי ברוטב עגבניות ושמנת, לצד גזוז וקינוח (42 שקלים).

שיין אנד שארפ. רחוב יגאל אלון 65, תל-אביב. 03-5364755. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כל השפים המשתתפים באירוע ההתרמה/מערכת וואלה, צילום מסך

אירוע התרמה לעמותת שורשים, הרצליה

כמדי שנה יתקיים אירוע התרמה לעמותת קבוצת שורשים, למען קשישים ניצולי שואה, ב-17 במרץ בשעה 20:00. במסגרת האירוע תיערך ארוחת גאלה בת 6 מנות, שבה יבשלו השפים שגב משה, אביב משה מיקי שמו ושחר מאור, בדופלקס בהרצליה. בארוחה: מנות כמו מרק ארטישוק ירושלמי עם פטריות כמהין של שגב, טורטליני לחי עגל על מצע קרם ארטישוק ירושלמי ורוטב פורצ'יני של אביב משה; פילה מוסר ים צרוב על תבשיל בורגול וקרם שורשים של שחר מאור, קינוח מיני סברינה ברוטב וודקה על מינסטרונה ופנקוטת וניל של מיקי שמו, ועוד. המחיר: 370 שקלים, כולל יין.

מתחם האירועים "דופלקס" - האצ''ל 1 הרצליה פיתוח. 052-3603608. לא כשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully