וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: ארוחה מהספרים לכבוד שבוע הספר

2.6.2013 / 15:54

במסעדת קמפנלו יארחו ארוחה מהספרים, יונתן רושפלד חונך תפריט חדש בהרברט סמואל בת"א, ובמינאטו שבהרצליה משיקים מארזי פיקניק יפניים. האירועים הטעימים של השבוע

חצילים קלויים. נמרוד סונדרס
בורי סלקים בהרברט סמואל/נמרוד סונדרס

תפריט קיץ בהרברט סמואל, תל אביב

מסעדת הרברט סמואל משיקה תפריט קיץ 2013 בניצוחו של השף יונתן רושפלד. בתפריט מנות חדשות כגון: טרטר סלמון, יוזו, הבנרו וכמהין; טונה אדומה בנוסח הרוצח; אנשובי אורטיז עם פלפלים שרופים; בורי סלקים; מחבת לוהטת של שרימפס וקלמרי, ארטישוקים ואטריות מלסבוס; פילה לוקוס - ג'ונגל קארי, תפו"א ויולט; פפרדלה ראגו ברווז, ג'ינג'ר ואפונה; ספריבס מסאלה עוד (ראשונות החל מ-45 שקלים, עיקריות – החל מ-82 שקלים). המנות יוגשו במסגרת תפריט הערב וחלקן ישתלבו גם בתפריט של שבת בצהריים (שמחירו 165 שקלים).

הרברט סמואל. רחוב קויפמן 6, תל אביב. 03-5166516. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קציצות מתוך חדראוכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

סעודה מהספרים בקמפנלו, ת"א

אריק לופו ומנה שטרום ממסעדת קמפנלו בת"א יארחו לכבוד שבוע הספר את הספרים של הוצאת LunchBox לסעודה. הסעודה תתקיים ביום חמישי, 6 ביוני, בשעה 19:00. בתפריט: קציצות עוף ברוטב רומאי מהספר "חדרוכל: סיפורים / מתכונים / קיבוץ" מאת אסי חיים ועופר ורדי; ספגטי סלק ועשבי תיבול של הילה אלפרט, מתוך ספרה "יש מקום בעיר התחתית" (56 שקלים), מרק מלון ופסטו מספרה של מאיה דרין, "מנת היום" (28 שקלים) וסרדינים מחותנים מתוך "רבע עוף - מתכונים לחתונה מוצלחת" מאת נעמי אבליוביץ' ועופר ורדי, ספר שצפוי לצאת לאור בקרוב (55 שקלים). התפריט יוגש בקמפנלו גם ביום למחרת ובשבת. במקום ניתן יהיה לרכוש מספרי הוצאת LunchBox במחיר מבצע לכבוד שבוע הספר.

קמפנלו. רחוב בן יהודה 230 תל אביב. 03-5445558. כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצה בולונז בפראנצו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קיץ בפראנצו, בני ציון

ביסטרו פראנצו במושב בני ציון, מרענן את התפריט למגוון מנות עסקיות ב-3 קטגוריות מחירים (69 שקלים, 89 שקלים ו-109 שקלים) הכוללות: פוקאצ'ה שנאפתה בטאבון עצים, ראשונה ועיקרית. בין המנות החדשות: פרח קישוא הממולא בדוקסל פטריות יער בציפוי קריספי; לחם צלוי בשמן זית ומלח ים, מוגש במילוי משתנה לצד סלט רוקט; פסטה קציצות טלה עם פטריות וירקות שורש ברוטב עגבניות איטלקי; פסטה וקלצונה במילוי בשר, יין אדום וירקות שורש עם סלט עגבניות קיץ. בנוסף לתפריט העסקי, מוצע תפריט קינוחים כגון קינוח קנולי: גלילית במילוי מוס פרלין ושוקולד, עם פירות העונה וקרם קרמל (28 שקלים).

פראנצו. מושב בני ציון. 072-2163767. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערב טפאס בפרונטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערבי טאפאס במסעדת פרונטו, תל אביב

ביום ראשון ה-2 ביוני יתקיים ערב פרימה ויסטה במסעדת פרונטו, בו ישיק שף דייויד פרנקל התחלה של מסורת טאפאסינו איטלקיים בהשראת חומרי גלם וירקות עונתיים. ערבי הטאפאס יתקיימו מדי יום א' החל מהשעה 19:00. בין המנות: פולנטה אספרגוס ופרמג'אנו רג'יאנו; טליוליני בחמאה לימון עם פרמז'אנו רגי'אנו; אנטיאס קונסומה עגבניות ופופקורן קינואה; תמנון בגריל על קרם חצילים; אינטיאס כבוש בסלק וקמפרי עם שמן זית קורטינה (מחירי מנות הטאפאס 28-64 שקלים). התפריט הרגיל של המסעדה לא יוגש בערבי ראשון.

פרונטו. רחוב הרצל 4, תל אביב יפו. 03-5660915. לא כשר

פיצה ארטישוק בדה פפה. לירז אלה
פיצה של דה פפה/לירז אלה

ערב מוזיקה קאמרית בדה פפה, תל אביב

פיצריית דה פפה מקיימת ערב של אוכל, שתיה ומוזיקה ב-9 ביוני בשעה 19:30. בתפריט: רוזטה ריפיינה: גלילות בצק ממולאים בירקות אפויים וגבינה; סלט קפרזה עם עגבניות שרי, מוצרלה, בזיליקום ושמן זית; פוזילי אלקקה: מוצרלה, עגבניות טריות, פרמזן, פקורינו, בזיליקום ושום כתוש נמס עם פסטת פוזילי חמה ומיני טירמיסו לקינוח, לצד כוס יין והופעה של מוזיקה קאמרית ונפוליטנית (100 שקלים לאדם, יש להזמין כרטיס מראש).

דה פפה. אבן גבירול 14, תל אביב. 03-6424740. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת בנטו במינאטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיקניק יפני במינאטו, הרצליה

מינאטו משיקה תפריט בנטו לקראת פסטיבל פריחת הדובדבן ביפן. התפריט יוגש עד סוף יוני, וניתן יהיה להזמינו במסעדה או כטייק אווי מדי יום בין השעות 12:00-17:00. הארוחה הינה לסועד יחיד וכוללת בפורמט המסורתי אורז, דג או בשר, וירקות מוחמצים או מבושלים. בין המנות: בנטו טורי-קאצו הכולל מנות יפניות מסורתיות כמו חזה עוף בפנקו על מצע אורז מאודה; קינוקו איטאמה - תערובת פטריות ברוטב סויה ומירין; קימפירא- תבשיל יפני של תפוחי אדמה וגזר מוקפצים; סלט תפוחי אדמה יפני. בנטו נאגויה המבוסס על מגוון מנות עוף וכולל כנפי עוף מטוגנות שהושרו במרינדת שום וג'ינג'ר וצופו בקורנפלור; סלט אטריות סובה עם טופו, טמאגו, אצות וואקמה ומלפפון; חצילים במיסו; שיפודי פרגית ברוטב טארה ועוד סוגי בנטו שונים. (90-105 שקלים לבנטו).

רחוב המנופים 8, הרצליה פיתוח, 09-7731703. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית שלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קיץ חדש במסעדת בית שלום, מטולה

שף מסעדת בית שלום במטולה, אסף אוטולנגי, משיק בימים אלו את תפריט הקיץ החדש. בין המנות: חציל בלאדי מהטבון עם טחינה גולמית, עשבי תיבול ושמן זית; סלט הכפר עם עלי בייבי, חסה, רצועות ירקות, פרי העונה, פיצוחים, ויניגרט, תפוזים ונענע; שיפודי נתח קצבים צרובים במחבת עם חמאה, תערובת של שבעה תבלינים ויין אדום לצד פירה. חזה אווז ברוטב רימונים בלסמי ויין אדום, על מצע פירה; טנזיה אוסובוקו טלה עם פירות יבשים מוגש עם אורז לבן; קינוח עוגת גבינה עם דובדבנים שתוגש לאורך עונת הדובדבנים ועוד.

בית שלום. רחוב הראשונים 28, מטולה. 04-6940767. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת אבראג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבלת שבת באבראג', יפו

באבראג' פוצחים במסורת קבלת שבת חגיגית החל מ-12:00 בצהריים ועד שנגמר האוכל במטבח. בתפריט: דג מרוקאי עם ירקות וכוסברה מוגש ברוטב טקלייה עם לחם הבית (54 שקלים), טבעות קריספי קלמרי בציפוי פריך עם צזיקי מיוגורט בקר, שום-שמיר ומלפפונים (54 שקלים), שרימפס מוקפץ עם עגבניות, בזיליקום ושמנת בחריפות מעודנת (75 שקלים) סלט יווני עם ירקות שוק, פטה עיזים וזיתי קלמטה (49 שקלים) ועוד.

אבראג'. כיכר קדומים 6, יפו העתיקה. 03-5244445. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully