וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: עסקית משתלמת בליליות הכשרה

7.7.2013 / 14:04

ליליות משיקה עסקית ב-79 שקלים, מסעדת 44 האסייתית חוגג שנתיים בשוק אוכל אסייתי, ובביסקוטי משיקים קולקציית רוגעלך חדשה. כל האירועים הטעימים של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טורטליני עגל וכרישה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט צהריים חדש בליליות הכשרה, תל אביב

מסעדת ליליות הכשרה משיקה תפריט צהריים חדש, של מנה ראשונה ועיקרית. בין הראשונות: שיפודוני עוף במיסו ולימון עם סלט תירס, נבטים ושומשום; חציל צרוב בגריל עם טחינה מוקצפת וסירופ בלסמי-הל, ועוד. בעיקריות: צלי כתף מיושן עם פירה תפוח אדמה דזירה, זוקיני וציר בקר ועגבניות; המבורגר מאנטרקוט עם קרם שום ויין אדום, והמבורגר טלה עם חציל קלוי וסלסה של מנגו; חזה עוף צלוי עם קרם סלק וסלט חם של זוקיני, גזר ובוקצ'וי, ועוד. 79 שקלים לעסקית.

ליליות. רחוב וייצמן 2, תל אביב. 03-6932005. כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוגעלך תרד פטה וכבשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוגעלך מיוחדים בביסקוטי, בני ברק

קונדיטוריית ביסקוטי משיקה קולקציה של מאפים מתוקים ומלוחים, במגוון מילויים, מבית היוצר של הקונדיטורית רוסלה יונה. המאפים יימכרו לקראת סוף השבוע, בחמישי-שישי, ב-58 שקלים לק"ג: רוגלך במילוי תרד וגבינת פטה כבשים; רוגעלך פיצה במילוי ממרח עגבניות, זיתים, בזיליקום ואורגנו; רוגעלך במילוי קרם שוקולד; רוגלך גבינה ודובדבני אמרנה בציפוי שטרויזל; רוגלך קרם שקדים בציפוי שקדים; ועוד. את המוצרים ניתן לרכוש בחנות, או בהזמנה טלפונית, בכל חלקי הארץ.

ביסקוטי. רחוב הירקון 67, א.ת. בני ברק. 03-5704015/8. כשר

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נאם טוק במסעדת ארבעים וארבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת ארבעים וארבע חוגגת שנתיים, תל אביב

מסעדת השף ארבעים וארבע, של השפית אסנת הופמן, חוגגת שנתיים בחמישי הקרוב, 11 ביולי, מ-20:00. במהלך האירוע יתקיים שוק לילה אסייתי, כנהוג באסיה. יוצבו דוכני אוכל אסיאתיים, ולחוגגים יוצעו שתייה וקוקטיילים מגוונים. בין המנות: קערת מרק עוף תאילנדי חמוץ חריף עם אטריות אורז, קציצת עוף אסייתית ועשבי תיבול; באן מי - סנדביץ' וייטנאמי עם פטה כבד, בייקון, איולי ומחמצים; קארי עדשים ועגבניות בחלב קוקוס, בוטנים, עלי קפיר ליים ולמון גראס; נאם טוק - סלט חריף חמוץ עם פרוסות סינטה, כרוב, נענע, בצל סגול ובוטנים; אטריות זכוכית עם עשבי תיבול, בוטנים, צ'ילי חריף שום וג'ינג'ר; בו סאאם: פרוסות דקות של ברוסט לבן ברוטב צ'ילי ולמון גראס, ועוד. המחיר: 80 שקלים לאדם, המאפשרים בחירה של 5 מנות מהדוכנים.

מסעדת ארבעים וארבע. רחוב נחלת בנימין 29 תל אביב. 03-5664087. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'יקן טיקה במסעדת גאיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ימי שני הודיים במסעדת גאיה, בנימינה

בחודש הקרוב משיק השף גיא בן אשר ממסעדת גאיה תפריט הודי. התפריט יוגש בימי שני בערב, החל מ-17:00 ועד אחרון הלקוחות. בין המנות: סמוסה במילוי משתנה (25 שקלים), vegetavle bhaji- צ'יפס הודי צמחוני (18 שקלים), מאסלה ודה - קציצות עדשים (18 שקלים), צ'יקן טיקה (78 שקלים), תפריט טאלי, ארוחה הודית מסורתית: 2 סוגי סבג'י לבחירה: אלו גובי, אלו מטר, צ'אנה מאסלה, דאל - תבשיל עדשים, פיקל -ירקות מוחמצים בסגנון הודי, רהיטה - רוטב יוגורט מתובל. אורז, צ'פאטי, וקינוח גולאב ג'מון, כופתאות בסירופ ורדים (45 שקלים לטאלי), ועוד.

גאיה. האומן 1, מול תחנת הרכבת של בנימינה. 04-6181818. לא כשר.

פטאייר תרד ומוצרלה. אפיק גבאי
פטאייר תרד ומוצרלה במסעדת הבסטה/אפיק גבאי

בסטהסיאסטה במסעדת הבסטה, תל אביב

כמדי שנה בקיץ, סוגרת מסעדת הבסטה את שעריה בשעות הצהריים עד סוף אוגוסט, ומעבירה את העסקית לשעות הערב, בין השעות 18:00-00:00. במסגרת העסקית, על כל מנה שמסומנת בנקודה, מקבלים גם שתי צלחות קטנות. בין העיקריות המשתתפות: סשימי לוקוס (79 שקלים), סטייק אנטרקוט (139 שקלים), בורקס סרטנים (89 שקלים), פיצה לבנה, גבינת עיזים וכמהין שחורות (98 שקלים). בתפריט הצלחות הקטנות יש מנות כמו קישוא שרוף ויוגרט; פולנטה אספרגוס; שומר אפוי; סינטה כבושה, ועוד (26 שקלים לצלחת).

הבסטה. רחוב השומר 4, תל אביב יפו. 03-5169234. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כדורי מלון בחרדל ונענע/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראנץ' במסעדת בית וקיט, לוחמי הגטאות

לכבוד הקיץ התעדכן תפריט הבראנץ' של מסעדת בית וקיט בקיבוץ לוחמי הגטאות שבגליל המערבי, עם מנות חדשות, בנוסף למנות הקבועות. קרפצ'ו סלק בגבינה בולגרית ובלסמי; סלט כדורי מלון בחרדל ונענע; אנטיפסטי שורשים ברוטב מוחיטו; סלט גרגרי חומוס וחסה מסולסלת; אגסים ביין, ועוד. 70 שקלים לאדם.

בית וקיט. קיבוץ לוחמי הגטאות, גליל מערבי. 04-9933271. כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רול ספרינג רול ברווז/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט ערב ותפריט בר חדש בדלאל, תל אביב

מסעדת דלאל משיקה תפריט קיץ חדש, תפריט ערב ותפריט בר מוזל. בין המנות שנוספו בתפריט הערב: ארטישוק צלוי עם ויניגרט עגבניות, שבבי פרמזן וצ’ימיצ'ורי (62 שקלים), פילה לוקוס עם גבינת ברי על חציל קלוי, קרם כרובית ושמן אגוזי מלך (170 שקלים), סינטה בקר עם קרם תפוח אדמה וחרדל, סיליקורניה בצ'ימיצ'ורי ודמיגלאס (140 ש קלים) ועוד. כמו כן משיקה המסעדה תפריט בר מוזל, עם מנות כמו טרטר דג ופונזו, עוגת אורז וויניגרט חזרת לבנה (58 שקלים), מרק שקדים ושום קר, קלמרי בטמפורה, וגרניטה עגבניות (44 שקלים), ספרינג רול ברווז עם רוטב טחינה-יוזו וסלט שעועית ירוקה, כרובית, נענע וצ'ילי (64 שקלים) ועוד.

דלאל. רחוב שבזי 10, נווה צדק, תל אביב. 03-5109292. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טירמיסו במסעדת רפאלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קינוחי קיץ במסעדת רפאלו

במסעדת רפאלו החיפאית השיקו סדרת קינוחים חדשה: טירמיסו (29 שקלים), סופלה שוקולד המוגש ליד כדור גלידת וניל איטלקי (29 שקלים), פנקוטה וניל מעוטרת ברוטב קרמל עם טוויל שקדים (26 שקלים), אפוגוטו – כדור גלידת וניל איטלקי טבול באספרסו וגנאש לבן (18 שקלים), וקנולי במילוי דובדבני אמרנה לצד גנאש שוקולד (22 שקלים).

רפאלו. רחוב פלימן 8, חיפה. 04-6208757. קניון הקריון, קרית ביאליק. לא כשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully