וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: דברים שאהבנו השבוע

1.8.2013 / 15:11

מדור המלצות חדש יוצא לדרך בוואלה! אוכל. איפה תמצאו את ההמבורגר הכי יקר בעולם, מה ישדרג לכם את הסלט ואיך מכינים קינוח לגו. דברים שאהבנו השבוע והמלצה לסופ"ש

סלט מנגו. ShutterStock
סלט מנגו/ShutterStock

טיפ השבוע: מנגו

שימו מנגו בסלט.בין אם מדובר בסלט עלים, קוסקוס, בורגול , עוף וכל מה שעולה על דעתכם, יקבל באהבה את טעמיו המרעננים של המנגו ואת הצבעים המשגעים שלו.

רעיונות לסלטים עם מנגו

המבורגר וצ'יפס. ShutterStock
המבורגר/ShutterStock

הידיעה של השבוע: המבורגר בשווי 250 אלף פאונד

השבוע נחשף לראשונה המבורגר שעשוי כולו מבשר סינתטי שהונדס במעבדה, בעלות הזניחה של 250 אלף פאונד (380אלף דולר). הידיעה שפורסמה באינדיפנדט הבריטי חושפת אותנו למה שעשוי להיות העתיד של עולם המזון: אוכל שהוא לא מעשה ידי הטבע - אלא תוצר של מעבדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

וידיאו אחד בשבוע: צילום אוכל כהפרעה

בעולם שבו לכולם יש סמארטפון עם מצלמה , נהיה צפוף בתחום הצלמים החובבים. אחד מתופעות הלוואי של ריבוי המצלמות היא הפרעת אכילה חדשה: האנשים שמצלמים באובססיביות כל מנה לפני אכילתה כדי למהר ולספר לחבר'ה בפייסבוק ובאינסטגרם. חברת WongFuProductions עשתה סרטון משעשע במיוחד שצוחק על חשבונם של אלה שחייבים את המצלמה כמתאבן.

מתכון בשבוע: אנשי קרח מלגו

ככל שנכנסים למעמקי הקיץ, נהיה יותר ויותר קשה למצוא רעיונות פשוטים ומקוריים להעסיק את הילדים. בבלוג החמוד sugarswings הפתיעו השבוע במתכון מגניב במיוחד: אנשי לוגו בצבעי הקשת עשויים, תחזיקו חזק, פודינג וניל וצבע מאכל בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקלאווה עגל במסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המנה שטרפנו השבוע: בקלאווה עגל

את המנה שמילאה אותנו שימחה השבוע פגשנו במסעדת מסה: בקלאווה עגל, על קרם קוקוס עדין, טחינה וקינמון מעשה ידיו של השף אביב משה. קראנצ'ית, מלאה בטעמים ומדויקת - זו הייתה פשוט מנה מושלמת.

מסה. רחוב הארבעה 19, תל אביב. 03-6856859. לא כשר

מסעדת אלבה. נמרוד סונדרס
מסעדת אלבה/נמרוד סונדרס

מקומי: המלצה לסופ"ש

במסעדת אלבה חוגגים עם פסטיבל של יינות ריזלינג. במסגרת החגיגות יוגש ביום שישי, בין השעות 15:00-18:00 יוגש ספיישל של 2 נקניקיות טלה של השף תומר צוק בתיבול סודי, בתוך בלחמניות בית ספר של מאפיית לחמים. הנקניקיות יוגשו יחד עם שוקרוט אלזסי קלאסי וחרדל דיז'ון במחיר 39 שקלים, לצד מבחר יינות ריזלינג בכוסות.

אלבה. רחוב אבן גבירול 36, תל אביב. 03-5467905. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully