וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: סניף של מוזס בבית הלקוח

4.8.2013 / 15:10

מוזס יוצאת במבצע שבסופו ייפתח סניף בבית של לקוח, מסעדת התרנגול מגישה ארוחת גורמה פסיכדלית ביפו ובמוזיאון שיראל בבירה מציינים את פסטיבל היין . איפה נאכל השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגרים במוזס בשחור ולבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוזס פותחת סניף בביתו של לקוח

רשת מוזס יוצאת במבצע חדש במסגרתו תקים סניף למשך שנה בבית של אחד מלקוחות הרשת. במסגרת המבצע שיצא לדרך בתחילת אוגוסט ויימשך עד אמצע ספטמבר, הלקוח יוכל להזמין משלוח הביתה כל יום במשך שנה,כאשר בנוסף מוזס תייצר בביתו שלט לבית, ותעניק לו את הכלים והרטבים של החברה. זהות הסניף והלקוח ייחשפו במהלך חול המועד סוכות כאשר כל הלקוחות של הרשת יכולים להיות זוכים פוטנציאליים. המבצע יתקיים בין התאריכים 1 באוגוסט-15 בספטמבר וייחתם בהגרלה. במסגרתומשיקים ברשת גם מנות חדשות, בהן מנה בשם salt&pepper - שני מיני המבורגרים במשקל בצבעים מנוגדים של שחור ולבן. המנה מוגשת עם צ'יפס (62 שקלים).

מוזס. *9449. בסניפי הרשת

רוסטביף בגיליס. גיליס- בית מדרש לבשר,
רוסטביף בגיליס/גיליס- בית מדרש לבשר

ארוחת כישורי חיים בגיליס, מושב נוב בגולן

מסעדת גיליס במושב נוב בגולן תארח ביום רביעי, 7 באוגוסט, ארוחה שיכינו ויגישו סטודנטים בעלי צרכים מיוחדים ממכללת 'כישורי חיים' ביחד עם צוות גיליס. בתפריט יוגשו רוסטביף, רול סינטה ברוטב צ'ימצ'ורי ופרגיות ברוטב הבית (75 שקלים לסועד).

גיליס. מושב נוב. 04-6763555. כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה במסעדת התרנגול/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחת גורמה פסיכדלית במסעדת התרנגול, יפו

בתאריך 14 באוגוסט תתקיים במסעדת התרנגול ארוחת גורמה פסיכדלית החל השעה 20:00. בין המנות: בורשט קר, פטריות יער ובשר ציד (38 שקלים) קרפצ'יו ירקות עם שום שחור ועלים משונים (36 שקלים), דג ים עם אצות, שמנת יין מבעבע וניוקי סולת צבעוניים (88 שקלים), פאי לימונסלק עם מרשמלו, סלק, שמנת חמוצה ופירות יער (38 שקלים) ועוד. ארוחת טעימות תוגש בעלות 160 שקלים לאדם.

מסעדת התרנגול. רחוב שארית ישראל 4, יפו. 03-5443349. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רביולי גבינה במסעדת בלה רוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בבלה רוזה, חיפה

מסעדת בלה רוזה משיקה תפריט חדש מהמטבח האיטלקי.
בין המנות ניתן למצוא רביולי גבינה מסורתי תוצרת בית; אוסבוקו טלה בבישול ארוך; סלט ג'וליאנו; טירמיסו קלאסי ועוד.

בלה רוזה, רחוב הירקון 1, כרמליה- חיפה. 04-6227529. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגר בסילביו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט לילה בסילביו

בסילביו משיקים תפריט אחה"צ מאוחרים ולילה, המוגש מדי ערב בין השעות 17:00-19:30 ו- 22:30-01:00. התפריט כולל מבחר המבורגרים בתוספת חצי ליטר בירה מהחבית או כוס קאווה במחיר 48 שקלים. בין המנות: המבורגר צמחוני מפטריות ועדשים בלחמניה עם רטטוי ותרד; בורגר בצלחת- קציצת בשר עם פטריות צלויות בציר פטריות; פרנץ' בורגר- 250 גרם בשר בלחמניה עם גבינת סנט מור, רטטוי ואיולי אורגנו; בואנוס סנדביץ': 200 גרם אנטריקוט פרוס דק עם בצל מטוגן, וביצת עין; וופלחורס: וופל בלגי עם קרם ריבת חלב ושברי אלפחורס ברוטב טופי (24 שקלים) ועוד.

סילביו. רחוב ירמיהו 52, תל אביב. 03-6093522. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטיבל היין/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל היין במוזיאון ישראל חוגג 10, ירושלים

פסטיבל היין בירושלים, נערך זו השנה העשירית ונחשב לגדול ולחשוב ביותר בענף היין בישראל. יותר מ- 70 מציגים יצדיעו השנה לפסטיבל היין לרגל יום הולדתו. הפסטיבל ייערך בתאריכים 5-8 באוגוסט, בין השעות 19:00-23:00 ויאגד 60 יקבים ישראלים אשר יציעו מאות יינות לטעימה. בנוסף יוצעו דוכני טעימות מזון (סושי, פיש& צ'יפס, מאפים, שוקולד ועוד), דוכני מוצרים לעולם היין, הופעות ועוד. הכרטיס יכלול השנה גם ביקור חינם בתערוכה המדוברת "הורדוס". בין המשתתפים: יקבי רמת הגולן, בנימינה, אמפורה, טפרברג, יתיר , תשבי, רקנאטי, כרמל, טוליפ, צ'ילאג , דלתון, שילה, תבור, האלה, הרי גליל, ארזה , מוני ועוד. מחיר כניסה 85 שקלים והוא כולל כוס יין מהודרת אותה ניתן למלא ללא הגבלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת טעימות במסעדת 44/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחת טעימות במסעדת 44

במהלך חודש אוגוסט מציעה המסעדה ארוחת בת 7 מנות המציגה את המגוון של המטבח הוייטנאמי (176 שקלים). בין המנות המתחלפות שיוגשו בארוחה: קארי מאש ועגבניות בחלב קוקוס; פאק בונג צרוב בצ?ילי ושום; מרק עוף חמוץ חריף; תבשיל בקר חריף עם אטריות אורז, וחמוצים וייטנאמיים. כל המנות מוגשות בליווי אורז לבן.

מסעדת ארבעים וארבע, רחוב נחלת בנימין 29 תל אביב.03-5664087. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלידרייה בוזה בתרשיחא/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגות שנה בבוזה, תרשיחא

לפני כשנה נפתחה בגליל גלידריית בוטיק יהודית-ערבית, בוזה שמה. לרגל יום ההולדת הראשון של המקום הם מארגנים חודש של חגיגות-גלידה במהלכו מדי יום שישי באוגוסט, יגיעו מיטב השפים הגליליים (ארז קומורובסקי, מיכאל גרטופסקי ועוד) להכין מנות שף מעורבות עם גלידה, אותן אפשר יהיו לראות תוך כדי ההכנה וגם לקנות במחיר גלילי (עד 20 ש?ח).

בוזה. רחוב השוק 1, מעלות תרשיחא 04-8738984 . כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דים סאם ביאם צ'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר אסייתי חדש לשף יענקלה שיין, תל אביב

השף יענקלה שיין משיק בימים אלו בר אוכל אסייתי חדש העונה לשם Yum Cha במבנה בה שוכנת מסעדת שיין אנד שארפ. במרכז התפריט מנות דים סאם כגון דים סאם בס אורגני ואספרגוס; דים סאם שרימפס עם ערמוני מים; דים סאם בקר עם כמהין; באו פטריות וטופו משי ועוד. כמו כן בתפריט ראשונות כמו גאדו גאדו – סלט של ירקות מאודים וכרובית ברוטב בוטנים; מנת ג'או של עלי חסה אייסברג, עשבי תיבול וברווז בוויניגרט הוייסין ועיקרית כמו שרימפס ברוטב טום יאם –פאק צ'וי, סינטה או עוף בקארי אדום עם פיטריות, גזר ואפונה ירוקה ועוד.

יאם צ'ה. רחוב יגאל אלון 65, תל אביב. 03-5364762. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully