וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: האוכל של פאני בת"א

20.8.2013 / 7:34

בלי פלצנות, בלי כאילו, ליד או בערך. המונית של קובי רובין עוצרת במרכז המסחרי של נווה שרת, שם הוא נהנה מהאוכל הביתי של פאני ובנה אלירן. והפעם: קציצות בבגט ב-23 שקלים

נווה שרת היתה בעברה שכונת מצוקה בצפונה של העיר תל אביב. גם שכונת הדר יוסף היתה שכונה לא מי יודע מה. אני עוד זוכר תקופה שבשכונות האלה אנשים הלכו באלכסון, ואני הייתי נועל את הדלתות של המונית באופן קבוע.

אבל מדובר בזמנים אחרים. היום, לאור מחירי הדיור, השכונות האלה עוברות שינוי מסיבי. מי היה מאמין שיגלחו את השיכונים הישנים של נווה שרת, בשביל לבנות מגדלי יוקרה עם דירות בגודל קופסת נעליים בינונית. ממש כמו דירות השיכון הישנות, רק המחיר אחר לגמרי. לא צריך לדאוג, הכול נמכר מהר, העיקר להיות תל אביבי.

תל אביב עצמה בנויה מעשרות שכונות שונות. כל שכונה, עם האופי שלה, המרכז הייחודי לה, וכו'. נווה שרת היא שכונת הפריפריה הצפונית של תל אביב, וסמוך לה שוכנת אחת השכונות הכי יקרות בתל אביב. מה שאומר שאלה שגרים בשכונה היקרה, נוהגים לעבור בשכונה הפחות יקרה, וחלקם גם לקוחות של פאני, במרכז הישן של נווה שרת. הסיבה העיקרית היא, שאצל פאני יש מטבח אמיתי, עם אוכל אמיתי כל יום.

המרכז הישן של נווה שרת מלא בכל טוב. חנויות סדקית, פיצרייה וגם מכולת של פעם, עם כרטיסיות אישיות ללקוחות קבועים שקונים בהקפה. גם המקום של פאני שם, ובכל יום משתנה אצלה התפריט. אין יום דומה לקודמו. ככה טוב לה, ואף אחד לא ישנה את דעתה. גם ככה מספיק קשה לסחוט ממנה חיוך, אבל כשהיא מחייכת - זה רק מכל הלב. מאמא אמיתית, בלי שום פינות חלקות. באופן אישי, אף פעם לא אהבתי נשים חלשות, ויש לי אישור מאשתי להגיד את זה בקול רם.

המקום של פאני המונה טועם. קובי רובין
בגט מלא בכל טוב ב-23 שקלים/קובי רובין

אצל פאני לא מתבלבלים - מה שאתם רואים, זה מה יש. אל תפריעו לקצב. מוסקה דשנה, קציצות מפרום נהדרות, קציצות בקר מתובלות בעדינות. כולם מגיעים רעבים, כולם צריכים לעמוד בתור, והכי מצחיק אותי לראות את עובדי ההיי טק, שמגיעים באותן חולצות, שהם קונים באותן חנויות. מה הקטע של חולצות הצווארון עם שני הכפתורים? אין לי שם לעולב הזה. לא עדיף כבר לקנות חולצת טי מכותנה אמיתית?

לפאני גם מגיעים עובדי טכנולוגיות עם שמות לא ברורים, פנסיונרים מבית האבות הסמוך, ילדי השכונה ונהגי מוניות כמוני, שלא מוותרים על התענוג. העסק עצמו משפחתי. אלירן, הבן, כל הזמן מסתובב במקום. עובד קשה: מקבל הזמנות מלקוחות ומקבל הוראות מאמא פאני. אני אישית הייתי מקבל סחרחורת.

השיטה שלי אצל פאני פשוטה: אני לוקח מה שיש בסירים, ופשוט שם בתוך בגט. כמה פשוט, ככה מצוין. בלי שום ניסיון להפריע לטעם בשום צורה או דרך. אני אוהב את המוסקה והמפרום בתוך בגט, והפעם הלכתי על קציצות הבקר העדינות. אוכל של פעם, בלי שום פלצנות, בלי כאילו, ליד או בערך. 23 שקלים לבגט.

האוכל של פאני. הצנחנים 4, נווה שרת, תל אביב. 03-6484360. שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-17:30, ו ' 10:00-14:00. כשר.

המקום של פאני המונה טועם. קובי רובין
האוכל של פאני/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully