וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם עסקית: ארוחה במכון טסטים

27.8.2013 / 8:30

ללכת למכון טסטים שלא על מנת לעשות טסט, אלא רק כדי לאכול – זה עסק מוזר. המונית הגיעה למכון דינמו בת"א, וגילתה קציצה דשנה ומוסקה טעימה

יוצא בבוקר מהבית, ולא יודע עם מה תחזור. את הגלולה רצוי לקחת על הבוקר - כאב הראש כבר יגיע בעצמו. לא קרה לי אפילו פעם אחת, שעברתי את התהליך מבלי לקבל הערות בטופס. מה שמצריך נסיעה חוזרת למוסך, להמשך דו שיח של חירשים עם המוסכניק, שחתם לך לפני הטסט שאתה עובר חלק. יש לי תחושה, שאין אחד שלא עבר את זה.

מכון הטסטים של יד אליהו מצוי במרכז, ובבוקר לא כדאי אפילו לנסות ולהתקרב לאזור. כל החכמים באים על הבוקר, וכך נוצר פקק תנועה בלתי נסבל של אנשים ממורמרים.

אבל מסתבר שאפשר להגיע למכון טסטים שלא על מנת לבצע טסט. אחד מחברי הטובים ביותר סיפר לי על דינמו כבדרך אגב. עצם העובדה שהוא הזכיר לי את מכון הטסטים, גרמה למוח שלי למחוק מייד את דבריו. רק בפעם השנייה, שבה הוא כבר תפס אותי באוזן, התחלתי להקשיב לו ביתר שקיקה. טוב, נו, הוא החזיק לי באוזן, ובמקריות נדירה, הוא גם יותר גדול ממני.

המונה טועם מסעדת דינמו. קובי רובין
עסקית בדינמו. כולם יוצאים מרוצים/קובי רובין

ללכת למכון טסטים שלא על מנת לעשות טסט, זה כבר מספיק מוזר. לראות אנשים, שמרצונם החופשי עומדים בתור לאוכל בתוך המכון עצמו, זה באמת עסק משונה. זה לא שאני פלצן. אף פעם לא אהבתי מקומות ממותגים. לרוב, תפריטים במסעדות נותנים לי תחושה לא נעימה. בדרך כלל אתה לא מבין אותם, ובסוף אתה גם צריך לקבל תרגום של החשבון, ולבדוק שלא ניסו להשחיל לך משהו שלא אכלת.

אבל למרות כל זה - מכירים את המקומות הנחמדים האלה, שאתה נכנס וקולט פתאום שכולם מרוצים - גם בעל הבית וגם הסועדים? כמה יוצא דופן במציאות של ימינו. אז זה מה שקורה בדינמו. אתה נכנס לדינמו, וכולם מרוצים ורגועים, יודעים בדיוק מה הם הולכים לקבל, והרבה. המחיר עצמו הוגן ונמוך יחסית, בהשוואה לכל מה שמציעים בסביבה. המקום הכי פשוט וטוב שיש באזור, בלי שום ניסיון למצוא חן בעיני מישהו. בשקט בשקט הפכה מסעדת דינמו להיות אחד המקומות המועדפים ביותר על פועלי ועובדי האזור. כולם עומדים בתור בסבלנות, מחכים לצלחת הענקית שמתחילה להתמלא בכל טוב.

אני הלכתי על כל מה שראיתי מולי. הבחור הנחמד התחיל להעמיס את הצלחת בדיוק בסגנון שאני אוהב - עד שהיד שלו לא יכלה להמשיך להחזיק את הצלחת בצורה אופקית. אתה רואה מהצד שהוא מתחיל לכופף אותה קלות. מניסיון אני יכול להגיד לכם, שזה אחד המראות הכי יפים בעולם: לדעת שאתה יוצא מהמקום שבע. יש מקומות מסוימים בתל אביב, שבהם אנשים משלמים על כל חלק של המנה בנפרד. כי כשאין מצפון, אתה מתחיל להמציא סוג חדש של חוצפה. לא כך הדבר בדינמו.

ישבתי לי בשקט בפינה, מצלם את המנה, בעוד הריחות כבר אופפים אותי. כל יום התפריט פה משתנה. ביום שאני אכלתי שם, בצלחת שלי, העמוסה לעייפה, היו קציצת בקר טעימה מאוד, ולידה מוסקה מעולה וקצת חרוכה, בטעם גן עדן. החריכה הזאת העצימה את הטעמים והביאה אותם לשיאים. היו שם גם ירקות מבושלים, בשם הבריאות, וסלט קטן בצד, שאף פעם לא מזיק. כל אלה, כולל שתייה, עלו רק 35 שקלים.

דינמו, מכון טסטים. החרוץ 2 יד אליהו, תל אביב. 03-5376336. שעות פתיחה: א'-ה' 07:00-17:00. כשר.

המונה טועם מסעדת דינמו. קובי רובין
מסעדת דינמו/קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • מוסקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully