וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת סטארבקס משנה תדמית

23.9.2013 / 14:57

לענקית הקפה סטארבקס נמאס להגיש מאפים שלא עומדים בסטנדרטים של הקפה המבוקש. התוצאה - מתיחת פנים כוללת עם תפריט בולונז'רי שמרגש אפילו את ציידי הטרנדים בניו יורק

קרואסון לה בולאנז'ה. GettyImages
התפריט המשודרג של סטארבקס/GettyImages

לא ברור מה קודם למה, התעוררות של טרנד חדש או הנהייה של המוני ניו יורקרים אופנתיים אחריו. על כל פנים ברור לאור שגעון הקרונאט האחרון שבנקודת הזמן הנוכחית, מגמות נולדות במקום קטן ובוטיקי ולא ברשתות ממוסחרות או אצל ענקיות מזון.

ברשת סטארבקס שנמצאת בכל קרן רחוב בערים אמריקאיות בכלל ובתפוח הגדול בפרט, השכילו להבין זאת ולשלב את התובנה בתוך אסטרטגיה שיווקית חדשה. פרנסי הרשת, אשר לא היו מרוצים מזה זמן רב מהפערים שבין איכות הקפה למוצרי המאפה הנלווים החליטו שהגיע הזמן לשינוי. כפי שצוין באתר הרשמי של הרשת, הוחלט לבצע יישור קו בין הקפה שנתפס כמצוין לבין מוצרי המאפה.

הפתרון: להשאיר מאחור את המאפים השמנוניים נטולי הסקס אפיל כמו מאפין האוכמניות הידוע לשמצה ולרכוש (בעלות של 100 מיליון דולר) מאפיית בוטיק ובית קפה מצליח בסן פרנסיסקו, לה בולנז'ה (La Boulange). רכישת המאפייה, שמתמחה במוצרי מאפה צרפתיים מסורתיים, אפשרה לענקית האמריקאית להתחדש בקו מוצרים ארטיזנליים, שיביא אל פיתחה גם את ההיפסטר הניו יורקי הממוצע ואנשים המחפשים איכות של קונדיטוריה ליד הקפה שלהם. את המהלך מוביל המסעדן הצרפתי-אמריקאי, פסקל ריגו, האמון על החבירה עם ענקית הקפה האמריקאית. הוא גם האדם שבנה עבורם את התפריט החדש בניחוח בית מאפה בסמטה קטנה בפריז.

בתפריט החדש שולטים ביד רמה מוצרים מפתים ומושקעים כמו עוגיות מרנג מוקפדות, מאפינס עוגת גזר עסיסי עם אגוזי פקאן, קרואסון מלוח עם תרד ואפילו ליין של מאפי חיטה מלאה וללא גלוטן. בנוסף, בתמהיל המאכלים החדש בולטת גם נטייה לקו בריא יותר, בדגש על טריות.

הרשת מחדירה את מוצריה לאט לאט לסניפים. כיום כבר ניתן למצוא את המוצרים בחלק מחנויות הרשת בשיקגו ובניו יורק. בהמשך יתפשטו המוצרים לחנויות נוספות וצפוי לצאת גם תפריט ארוחת צהריים מורחב ומחודש, שיפנה לכיוונים בריאים יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפה בסטארבקס/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סטארבקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully