וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: פליטת הפה התורנית של אייל שני

נוסח תפריט בוטה במיוחד הועלה השבוע באינסטגרם של אייל שני והורד במהרה, דיאטה על בסיס נקניקיות וטעם חדש של בן אנד ג'ריס: דברים שאהבנו השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט גס/מערכת וואלה!, צילום מסך

סקנדל השבוע: פליטת הפה בתפריט של אייל שני

עקבי אינסטגרם של השף סלב הפואטי אייל שני, הופתעו מתמונה בעלת תוכן בוטה במיוחד, שהועלתה השבוע לרשת התמונות החברתית שלו. שני, העלה צילום של התפריט במסעדת היוקרה שלו הסלון, אשר כלל בין תיאורי מנות ציוריים של השף, אליהם כבר התרגלנו, גם תיאור מנה מיני ופוגעני של ממליגה תמימה- "ממליגה שכוס של שרמוטות כמהה אליה". כנראה שתגובות קשות על אותו תיאור לא אחרו להגיע ובעקבות כך הסיר שני את התצלום מהחשבון שלו. אך תופעה ויראלית אמתית, כידוע, לא מצריכה זמן רב באוויר. כך, הופצה הבשורה תוך זמן קצר וצילומי מסך של אותה תמונה שטפו את הפייסבוק וגררו דיונים נוספים על אותה מנה.

וידיאו השבוע: דיאטה על בסיס נקניקיות ובירה

השיחות הטרנדיות האינסופיות על דיאטות, בריאות וטבעונות יכולות לייאש כל אחד. לכן, הווידיאו הבא ששודר בפוקס ניוז הוא בעל אלמנט מעודד לכל מי שנאבק בדיאטות מבאסות: אדם הוריד ממשקלו 14 פאונד שלמים, על ידי אכילה של נקניקיות ושתייה של בירה. יש תקווה אחרי הכל!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סיגריה אלקטרונית. ed andrieski, AP
סיגריה אלקטרונית/AP, ed andrieski

ידיעת השבוע: בעיית סיגריות אלקטרוניות במסעדות בבריטניה

היה נדמה שהדיון על עישון בציבור, ובמיוחד במסעדות, תם כבר מזמן וחוקים חוקקו ונאכפו נגד הפעולה. אך כעת, נתקלות מסעדות במטרד חדש ולא צפוי- עישון סיגריות אלקטרוניות, כך על פי כתבה שפורסמה השבוע בדיילי מייל הבריטי. הסיגריות האלקטרוניות, אשר אין חוק נגד עישונן בפרהסיה, פולטות עשן שמפריע לסועדים. אך היות ועישון הסיגריות האלקטרוניות בתוך מסעדות הוא לכאורה חוקי, על אף דמיונן הפיזי לסיגריות רגילות, בעלי מסעדות בבריטניה לא יכולים לצערם לעשות דבר כדי למנוע את השימוש בהן בשטח המקום. אז נכון, בבריטניה, בעיית הסיגריות האלקטרוניות היא באופן כללי כנראה גדולה יותר מאצלנו בישראל (הנתונים עומדים על כך שכ-700,000 בריטים ניסו בשנה האחרונה את הסיגריה האלקטרונית), אך כולנו תקווה שהמידע הנ"ל לא יתרום לסועדים המעשנים שלנו שום רעיונות מיותרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלידת באטר סקוץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טעם השבוע: בן אנד ג'ריס במהדורה מוגבלת

טעם חדש של גלידת בן אנד ג'ריז תמיד משמח אותנו. השבוע הודיעה החברה על טעם חדש של וחגיגי של גלידה שנקרא Scotchy scoth scoth שהיא משיקה במהדורה מוגבלת. ההשקה נעשתה לכבוד יציאתו העתידית של סרט הקאלט "והרי החדשות" בכיכובו של וויל פארל, כאשר טעמה של הגלידה מתכתב עם הדמות חובבת הוויסקי שהוא מגלם. החברה וויתרה על שילובו של אלכוהולב גלידה אבל פיצתה על כך בגלידה קרמלית בטעם באטר סקוץ' וסוכריות באטר סקוץ'. הגלידות יגיעו למדפים בשבועות הקרובים אולם יופצו ככל הנראה רק בארצות הברית. האושר נמצא רק במרחק כרטיס טיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully