וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: גלידה שזוהרת בחושך

גלידה שזוהרת בחושך, סנדביץ' סלמון מושלם, קוקטייל שעולה מאות דולרים , סופגניה לחג ההודיה ועוד המלצות על דברים שאהבנו השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלידה שזוהרת בחשיכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ידיעת השבוע: גלידה שזוהרת בחשיכה

בכל אמצעי התקשורת דיווחו השבוע על השטיק החדש בתחום הגלידה: גלידה זוהרת בחשכה. כדור הגלידה שהומצא בבריטניה מאיר כאשר הוא בא במגע עם הלשון, זאת הודות לחלבונים ייחודיים שמקורם במדוזות. את הגלידה ניתן להשיג רק אונליין באתר החברה תחת השםש אינו משתמע לשתי פנים: Lick Me I'm Delicious. מחיר התענוג בהתאם: 225 דולר. תודה אבל אנחנו מעדיפים חצי כדור ב-11 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פינוק. סנדביץ' סלמון של הבייקרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המלצת השבוע: סנדביץ' סלמון בבייקרי

כשפותחים את היום ומתחשק משהו קטן ומענג, הפינוק האולטימטיבי לבוקר יום חול או לעונג שבת הוא סנדביץ' קטן ליד הקפה. ואם אפשר, אז סנדביץ' סלמון עם קרים צ'יז ושמיר בלחם אגוזים טרי של מאפיית הבייקרי, שהופך את הבקרים שלנו לקצת יותר שמחים ומספקים.

בייקרי. אבן גבירול 72, תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קוקטייל לוואלה אופנה במסגרת שבוע האופנה. נמרוד סונדרס
מי שילם אלפי דולרים בשביל קוקטייל?/נמרוד סונדרס

רכישת השבוע: קוקטייל יקר במיוחד

השבוע דווח על אירוע היסטורי: ג'יימס מנינג הניו זילנדי רשם המחאה על סך 12,500 דולר בעבור הקוקטייל הכי יקר בהיסטוריה.את הקוקטייל קנה מנינג בקלאב 23, בר נחשק במלבורן. הקוקטייל המדובר, שככל הנראה יחזיק בשיא גינס עשוי מקוניאק משנת 1858, שמחירו של בקבוק שלו מאמיר לסןם הזניח של 157,000 דולר. בקוקטייל שולב עמו גם גרנד מרינייה, שרטרז ' תמצית זרעי פרג ושושנים וניחוח קוקוס. הקוקטייל נקרא ווינסטון על שם צ'ר'ציל ששתה מאותו בקבוק קוניאק יוקרתי בשנת 1944 (כבר אז נחשב הקוניאק הישן ליוקרתי). לוקח יומיים להכין אותם ולכן צריך להזמין מראש. הלקוח אגב, לגם כמה לגימות ושפך את השאריות. בזבוז.

וידיאו השבוע: מאיר ממן מבשל

קובי רובין, נהג המונית מטור אוכל הרחוב, איתר את האיש המקסים הזה ברשת. בסרטוני היוטיוב של ממן תמצאו מתכונים נהירים, פשוטים ומעולים של אוכל ביתי בדגש על המטבח הצפון אפריקאי. מאיר ממן הוא שוטר שמתגורר בשלומי, ובשלן חובב בזמנו הפנוי. שווה להתרשם.

סופגניות דלאל הקונדיטוריה. עידו שחם
סופגניה במילוי דלעת מישהו?/עידו שחם

הכלאת השבוע: סופגנייה גרסת חג ההודיה

בעוד הרשתות והמאפיות הישראליות חושפות לקראת חג החנוכה המתקרב עוד ועוד סופגניות עם שלל שטיקים מכיוון המילויים והציפויים, בניו יורק כנראה הרחיקו לכת יותר מכולם. היות שהשנה, חלים יחד חג החנוכה וחג ההודיה האמריקאי, יצרה מאפייה בניו יורק בשם Zucker Bakery, את ה- Thanksgivukkah. מדובר בסופגנייה בת כלאיים של זוג החגים- בצק של סופגניה במילויים ברוח חג ההודיה כמו למשל הודו ורוטב חמוציות, דלעת מתובלת או בטטה ומרשמלו. לצד אלה תימכר במאפייה גם סופגניית ריבה סטנדרטית. השראה לקונדיטוריות שלנו לקראת השנה הבאה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully