וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף חנוכה: 5 מיליון סופגניות בדרך אליכם

24.11.2013 / 11:01

5 מיליון סופגניות, 50 טון בצק ושיאנית ארצית אחת בזלילת סופגניות. רגע לפני החג ביקרנו במפעל של בונז'ור כדי לצפות בטירוף חנוכה מקרוב

צילום: עידו שחם בימוי: בת גולן עריכה: אמיר קוטיגרו

סופגניות הבוטיק עם שלל המילויים והזיגוגים, הפכו כבר מזמן לדבר שבשגרה שרק הולך משתכלל עוד ועוד מדי חנוכה. אבל הרבה לפני הסופגניות המפונפנות והיקרות, היו כאן הסופגניות העממיות של בונז'ור.

במאפייה של בונז'ור בקריית גת מכינים את המסה הקריטית של הסופגניות, שנמכרות במחיר של 3-4 שקלים, בכל סופרמרקט או מכולת, ברחבי הארץ. בונז'ור מייצרת כ-5 מיליון סופגניות בכל חנוכה. בנוסף למילוי הריבה מייצרים במקום גם סופגניות במליות כמו וניל, ריבת חלב ושוקולד וכן סופגניות בציפוי שוקולד. הסופגניות מיוצרות במפעל אך לא מטוגנות בו, ונשלחות אל נקודות המכירה כשהן קפואות ומיועדות להכנה במקום.

את סופגניות בונז'ור ניתן להשיג בשני גדלים: מיני (35 גרם) ורגיל (80 גרם). באופן מפתיע, על אף ההתפתחויות הרבות של תחום הסופגניות בשנים האחרונות והעלייה של המודעות לבריאות, המחקרים של בונז'ור מצביעים על כך שהמוצר הנמכר ביותר בקרב הישראלים הוא עדיין סופגניות בגודל סטנדרטי, במלית ריבה וציפוי אבקת סוכר. 70 אחוז מהכמות המיוצרת במפעל היא של הסופגניה הקלאסית במלית ריבה -פשטות מנצחת בעלות של כמה מאות קלוריות.


הסופגניות הכי טובות לשנת 2013
חנוכה מרוקאי: ספינג' ושבקייה לחג
קרונאט של חנוכה
סיקור מיוחד: חנוכה בוואלה! אוכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully