וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: מאפים טריים שמגיעים עד הבית

קונדיטוריה ששולחת מאפים מפתים עד הבית , הסקנדלים ברשת שעשו את שנת 2013 ואיך נראה בנאדם שנאלץ לאכול כף שלמה של מיונז? דברים שאהבנו השבוע

קראסט עד הבית. משה כהן,
לחמים ונהנים. בלי לקום מהכיסא/משה כהן

ידיעת השבוע: מאפים לעצלנים במשלוח עד הבית

קרסט עד הבית הוא השם של קונספט חדש מידי האופה ירון בן הרוש אשר שולח עד לבית הלקוח לחמים, מאפים ועוגות בעבודת יד. את המשלוח מתאמים כיומיים מראש ובוחרים מתפריט שמחולק לקטגוריות כמו חלות, לחמים, קישים ועוגות שמרים. בין המוצרים ניתן להזמין הביתה לחם דגנים מלא, טארט תפוחים, קיש ירקות, חלה לשבת ועוד. האם בשורה זאת תצליח לחולל שינוי של ממש בשוק המאפיות הישראלי השוקק? נחיה ונראה. בינתיים, נסתפק בלנשנש עוגת שמרים חמימה בלי ההכרח לצאת מהבית לחורף הקר.

לפרטים

וידיאו השבוע: איך נראים אנשים שסובלים מאוכל

איך הייתם מרגישים אם היו מבקשים מכם לאכול מול המצלמה את המאכל השנוא עליכם ביותר בעולם? כנראה שבדיוק כמו המשתתפים בוידיאו הזה של buzz feed שנאלצו לעשות בדיוק את זה ואז לחזות בעצמם בהילוך איטי ודוחה במיוחד. חלקם זללו מאכלים סבירים למדי כמו זיתים, אננס, עגבניות או קייל וחלק נאלצו לשאוב לפיהם כף מיונז ענקית ולהיזהר שלא להקיא על הצלם. התוצאה מעוררת השראה לדיאטה של תחילת 2014.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מרתה סטיוארט וצ'או צ'או. ניו יורק, 13.2.2012. רויטרס
הגיע הזמן להפסיק לצלם אוכל, מרתה סטיוארט/רויטרס

סיכום שנה: רגעי הקולינריה המביכים שעשו את 2013

השבוע הוצפו אתרי האוכל ברחבי העולם בסיכומי שנה קולינריים. האתר זאגאט פרסם אף הוא סיכום שעסק ברגעים הגדולים של הקולינריה השנה, ברחבי הרשת. ברשימה - צילומי האוכל האיומים ששחררה כוהנת הלייף סטייל מרתה סטיוארט ברחבי הרשתות החברתיות השנה וזכו לריאקציות סלידה רחבות היקף; הטיפים האסטרונומיים של tips for jesus אשר הפכו השנה כמה מלצרים וברמנים למאושרים במיוחד, עם טיפים שתועדו בחשבון האינסטגרם של המעניקים האנונימיים; מבוכה פומבית שעורר בחשבון הטוויטר של מסעדת Red Medicine בלוס אנג'לס, אשר חשפה את שמות הלקוחות שהזמינו אליה מקום והבריזו; התחרפנות הפייסבוק של הזוג סמי ואיימי בוזגלו (הוא ישראלי לשעבר) מ- Amy’s Baking Company, שהביכו את עצמם בענק בהתפרצותם על השף גורדון רמזי בתכניתו Kitchen Nightmares ולאחר מכן המשיכו עם הפארסה גם בפייסבוק ועוד.

טווינקי. Tim Boyle, GettyImages
טווינקי - עכשיו גם בטוסטר/GettyImages, Tim Boyle

רכישת השבוע: כלי אוכל ביזאריים

יש לכם חברים פודיס שנדמה שיש להם הכל? כחלק מסיכומי השנה האינסופיים, בדיילי מייל התפרסמה רשימה של כלי האוכל הביזאריים ביותר שיצאו לשוק בשנת 2013 שיש שם בהחלט כמה רעיונות מקוריים למתנות שנמצאות באזור האפור שבין מקורי למעורר תמיהה. ברשימה: תופסנים מפלסטיק דמויי טלפיים לאכילה של מנות מלכלכות שבלתי אפשרי לאכול עם סכו"ם כמו כנפיי עוף, תרמוס ששומר על טמפרטורת הבירה קרה 24 שעות, קערת ראמן עם מעמד לטלפון על גבי הקערה כדי שמי שאוכל מרק לא יחוש בודד ויוכל לנהל שיחה תוך כדי, טוסטר מיוחד לטיגון טווינקיז, ועוד מיני פיתוחים.

סיכום שנה ב': 35 המנות הכושלות של השנה

באתר באזפיד פירסמו את רשימת 35 האסונות הקולינריים המובילים של שנת 2013, כמובן עם תמונות ששוברות את הלב ומרסקות את התאבון. בכתבה תוכלו לבחון את המקור המושלם ולידו את הביצוע המקרטע.

  • עוד באותו נושא:
  • מאפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully