וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: לאכול רק סטארבקס במשך שנה

מה קורה כשאוכלים אך ורק סטארבקס במשך שנה, אוכל מקסיקני משגע והלהיט החדש שיחליף את הקרונאט. כל הדברים שאהבנו השבוע

וידיאו השבוע: תאווה מקסיקנית

בעוד בכל העולם רואים יותר ויותר נוכחות של המטבח המקסיקני העשיר, אנחנו בישראל עדיין מדשדשים מאחור וממתינים בקוצר רוח למעט נחת בתוך בוריטו. בשביל אלה שחזרו מטיול במקסיקו ומתגעגעים לאוכל מקסיקני צבעוני ואמתי או בשביל מי שפשוט רוצה לחזות בפלא ולדמיין את הטעמים שאנחנו מפספסים, הנה וידיאו מפתה במיוחד- דקה קצבית של מאכלים מקסיקניים אותנטיים מתחלפים ומעוררי תיאבון וקנאה.

שלט של מסעדת מקדונלד'ס. AP
אוכלים ויורדים במשקל?/AP

האנטיתזה הרזה ל"לאכול בגדול"

מורה למדעים באייווה שבארה"ב אכל במשך 90 יום רק בסניף מקדונלדס הקרוב לביתו וטוען שירד לא מעט קילוגרמים עקב כך. אותו מורה, בשם ג'ון סיסנה, ביקש מתלמידיו את עזרתם, ותכנן עמם ארוחות יומיות במקדונלדס, שמכילות עד 2000 קלוריות (לטענתו הוא אפילו לא אכל את האופציות הבריאות לכאורה שמציעה הרשת בתפריטה). בנוסף לאכילת מקדונלדס מדי יום אימץ המורה גם רוטינה של הליכה יומיומית למשך 45 דקות. הניסוי של סיסנה יהפוך ככל הנראה, בדומה ל"לאכול בגדול", לסרט דוקומנטרי. לנו על כל פנים, זה עדיין נראה ניסוי מאוד לא מומלץ.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שמפניה בילויים. יורם לימודים
פקק שמפניה. משמש גם ככיסא/יורם לימודים

תחרות השבוע: כיסאות מפקקי שמפניה

חובבים שמפניה ויצירה? לאחר חגיגות השנה החדשה נתקעתם עם שלל פקקי שמפניה? באתר הזה מצאו פתרון מקורי שריפוי בעיסוק בצדו: תחרות כיסאות מפקקי שמפניה. כן שמעתם נכון. החוקים קלים למדי: מותר להשתמש אך ורק בפקק על כל חלקיובנייר הכסף, כלוב הברזל ובכיסוי כמו גם בתווית השמפניה. חוץ מזה מותר להשתמש גם בדבק. יוצריןם כיסא מהפקק, מצלמים ושולחים לתחרות ואולי תזכו בפרס כספי.

קרואסון לה בולאנז'ה. GettyImages
קרואסון של סטארבקס לשנה שלמה?/GettyImages

אז מה עדיף, מקדונלדס או סטארבאקס?

אם חשבתם שתשעים יום של אכילת מקדונלדס זאת הקרבה, בלוגרית אמריקאית החליטה לאתגר את עצמה אפילו יותר ואכלה במשך שנה שלמה רק ברשת בתי הקפה סטארבאקס. את ממצאיה היא פרסמה בבלוג שלה, כך מדווחים באתר buzzfeed. החלק הקשה ביותר על פי הבלוגרית היה כשמלאי האוכל שלה הסתיים משום שלא אגרה מספיק מזון ונאלצה לאכול קרקרי סטארבקס בחג המולד. על הדרך היא גם הוציאה על הניסוי הביזארי שלה כ-550 דולרים חודשיים בממוצע. למה אנשים עושים את זה לעצמם?

עוגת נואז'. Valerie Deffert,
עוגות עננים/Valerie Deffert

טרנד השבוע:עוגות עננים

מאז הקרונאט לא קרה משהו מרתק באמת בהיכל התהילה העולמי של המתוקים. אחרי שהקרונאט הביא שלל הינדוסים הזויים ידיעה חדשה ומשמחת מהחוף המערבי מארה"ב עשויה להביא משם את הבשורה לה ציפינו. מאפייה חדשה הנקראת Bo nuage נפתחה לאחרונה בלוס אנג'לס ומציעה שם עוגות נואז' (nuage) או בתרגום מצרפתית עוגות עננים. העוגות עשויות עם קצפת, שכבת מרנג, עוד שכבת קצפת ומעל מפודרת בשוקולד בטעמים כמו קרמל, שקדים, קפה, לימון, מנגו חמאת בוטנים ועוד. העוגיות פופולריות מאוד בצרפת וכעת גם בלוס אנג'לס. אם אתם מגיעים לעיר המלאכים שווה לעצור ולקנות כמה עוגות שכאלה כי מדובר בלהיט בהתהוות.

ביצים מדברות

אין הרבה מה להגיד על הוידיאו המהנה הזה של חביתה מדברת מתוך המחבת. תשע שניות של כיף, עם זוג ביצים ודיבוב הומוריסטי. נסו את זה בבית.

  • עוד באותו נושא:
  • סטארבקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully