וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם עסקית: קציצות ואורז בפסאז'

14.1.2014 / 8:00

בפסאז' נסתר במרכז תל אביב, מוצא המונה נקודה שקטה ומוצלת אצל יוסיפון - כאן מגישים מארוחה גדולה, משביעה וטעימה להפליא הכוללת קציצות עוף, אורז וסלק

לא חסרים מקומות לכתוב עליהם, אבל אני משתדל לאתר מקומות חדשים או ותיקים שראויים להכרה. אני ממליץ לכל אחד שיש לו עסק שהוא חושב שמספיק יעניין אותי, או אפילו קוראים שמרגישים שהזנחתי את אחד המקומות, לא להתבייש ולחפש אותי, אני לא מתחבא אף פעם. כואב לי כל פעם על מקום שאני מפספס.

רוב העסקים בתל אביב כפופים לרשת של תקנות בלתי נגמרות, אני יכול לספור על כף יד אחת את מספר המקומות שיש להם אישור עסק מלא ושלם. עיריית תל אביב אוהבת ארנונה ריקה, כלומר משלמי ארנונה שלא דורשים שום דבר בכלל, אם הם לא גרים בדירה או בבית, אז עדיף בכלל. אני רוצה לומר לראש עיריית תל אביב, תן לעסקים בעיר שלך לנשום, לא מספיק שמיסי העירייה מזעזעים בצורה בינלאומית, הפקחים שלך עסוקים כל הזמן ב"לעזור" לעסקים לעבור למקום אחר.

יוסיפון תל אביב. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
טעים ומשביע. קציצות בשר עוף עם סלק/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

את המקום של יוסיפון מצאתי אחרי שהוא פנה אליי, כמה פשוט. והרי אני עובר ברחוב יצחק שדה בתל אביב לפחות בממוצע חמש פעמים ביום, איך בכלל הייתי שם לב. המקום מוכר כפסאז' החתונות של תל אביב של שנות השמונים, אותו בניין שהיה פעם משופע באולמות חתונה משתי צדדיו. אני זוכר שבתור ילד רצתי בלילה בין הבניינים כאשר להקות עם כפתור ווליום מסובב עד 11 מפציצות בשירים שהיום הם בלתי ניתנים לשמיעה.

נכנסתי לפסאז', בעל הבניין החליט בחוכמה רבה לשפץ ולסדר. שנים של הזנחה נעלמו, המקום מסודר ונקי, נא לא להתבלבל, יש שני מקומות בצד המערבי, אבל אתם הולכים על המסעדה הראשונה בצד המזרחי. תחפשו את זה שמעוצב בפשטות, עם לוח גיר גדול עליו רשום התפריט היומי. הבנתי שהגעתי למקום שונה, יוסיפון החליט לא לשנות את פני המתחם המקורי בשום צורה, ולכן תנאי המקום מכתיבים מטבח שיותר גדול מחלל המסעדה הקטנטנה. גם עם שני השולחנות הקטנים בחוץ המטבח עדיין גדול יותר, אבל אולי זו השיטה. התיישבתי וניסיתי להבין מי נגד מי, המקום רק נפתח, אבל הסדר המופתי והמנות שיצאו הבהירו לי שיש כאן מנהל רציני.

הזמנתי מנה עיקרית של קציצות עוף עם סלק לצד אורז, טעים להפליא. כמו שאני אוהב, מנה לא מסובכת ומשביעה (35 שקלים). הוספתי לי מרק אפונה סמיך ורותח (תמורת 8 שקלים נוספים) וסלט, כל זה עבור 43 שקלים. למי שמחפש נקודה שקטה ומוצלת בתוך המרכז הסואן של תל אביב ולאכול מנה מוצלחת, לא יתאכזב כאן. התפריט משתנה לו קלות כל יום, אבל אכלתי במקום כמה פעמים, היה טעים ומדויק.

יצחק שדה 34 תל אביב בתוך הפאסז'. כשר, בהשגחת הרבנות. שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-16:00. כשר, בהשגחת הרבנות. 072-2555570

יוסיפון תל אביב. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
סדר מופתי אצל יוסיפון/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully