וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: יובל סמו מסתלבט על השפים

מיהו השף משה משה שמציק לשפים באינסטגרם? כיצד הצליח אדם לאכול בחינם בשדה התעופה במשך חודשים? ואיך הגיע ג'ירפה לאכול במסעדה? ידיעות שאהבנו השבוע

יובל סמו משה משה. אינסטגרם, באדיבות קשת, צילום מסך
ערוות סלקים/צילום מסך, אינסטגרם, באדיבות קשת

דמות השבוע: מי אתה שף משה משה?

תכניות הבישול האינסופיות השתלטו כידוע לא רק על מסכי הטלוויזיה שלנו, אלא גם על מסכי הסמארטפונים. השבוע, הלהיט את רשת הצילומים החברתית אינסטגרם כוכב אוכל חדש בשם משה משה, הלא הוא יובל סמו מארץ נהדרת, על תקן השף החם של הרגע. סמו שיחרר את נפש הטבח שבו והתכתב עם שפים שונים ומובילים ברשת החברתית. לשף דיויד פרנקל ממסעדת פרונטו הציע למשל משיכת קטשופ קלילה כפיניש למנת פסטה גורמה בעבודת יד ולשף עומר מילר ייעץ לכתוב פואמה שבה השתמש מילר ככיתוב תמונה, היישר על קיר הספיישלים של מסעדתו. עד כה הצליח סמו להוציא תגובות מבודחות אפילו משפים כמו יונתן רושפלד ובהמשך בוודאי גם משפים אחרים. ככה זה כנראה כשיודעים שכל ריאקציה עשויה להוליד לבסוף חומר למערכון בתכנית פריים טיים.

ידיעת השבוע: אכל חינם במשך חודשים על חשבון חברת תעופה

תמיד רציתם להתנקם בחברות התעופה ולא ידעתם איך? תושב סין הצליח לפצח את השיטה, לחגוג על חשבון המערכת, וכמובן זכה לתהילת עולם ברחבי הרשת. כפי שפורסם בפוקס ניוז, במהלך תקופת זמן שארכה כמעט שנה, הצליח האיש לאכול בחינם מדי יום בלאונג' של המחלקה הראשונה בשדה התעופה בשנחאי. הוא קנה כרטיס למחלקה הראשונה, אשר מקנה לו כניסה ללאונג' בו ממתינים לטיסה, שם מוגשות ארוחות מושקעות במיוחד כיד המלך. מיד עם סיום הארוחה היוקרתית נהג האיש לגשת לדלפק של בחרת התעופה ולדחות את כרטיס הטיסה ליום המחרת. כך, קרוב ל-300 יום נמשכה העקיצה, עד אשר חברת התעופה הבינה, באיחור, את המתרחש מתחת לאפה. לאחר שחקרו את האיש, הוא הגיב בקוליות מרשימה, ופשוט ביטל את הכרטיס וכמובן, לפי חוקי הצרכנות במדינה קיבל את מלוא כספו חזרה. איך לא חשבו על זה קודם?

וידיאו השבוע: ילדים טועמים מאכלים יוקרתיים

כולנו הורגלנו להסתכל על מאכלים כמו קוויאר, דפי זהב או פסטה בדיו דיונון כמאכלים יוקרתיים וטעימים במיוחד. אבל, ילדים כידוע, תמיד אומרים את האמת ובווידיאו המדהים הזה רואים את הריאקציות שלהם כשהם טועמים מאכלים שנחשבים ליוקרתיים ונדירים. כשהילדים טעמו קוויאר למשל, הרוב המוחלט שלהם ירק אותו החוצה היישר בחזרה לצלחת ממנה הוא הגיע, חומרים אחרים שטעמו הילדים, כמו זהב אכיל למשל, זכו בתגובה שלילית גם הם.

בובות חתן וכלה על עוגת חתונה. ShutterStock
בייקון מישהו?/ShutterStock

זוג השבוע: חתונת הבייקון

זוג מאייווה ארה"ב החליט השבוע למסד את הקשר בחתונה יוצאת דופן, שהתקיימה במהלך פסטיבל בייקון גדול. הזוג שהתחתן במהלך האירוע ציין כי בחר דווקא בלוקיישן המיוחד הזה משום ששניהם אוהבי בייקון שחולקים את תאוותם למאכל מדי סוף שבוע. החתן, אפילו טרח לציין שכלתו נמצאת רק במקום השני לאהבת חייו הגדולה ביותר, הבייקון כמובן.

ג'ירפות נלחמות, הפארק הלאומי מפלי מורצ'יסון, אוגנדה. ShutterStock
מנומסות מספיק כדי לא לטעום מהמנות/ShutterStock

רגע השבוע: ג'ירפה שהלכה לאיבוד מצאה את עצמה באמצע מסעדה

לעיניהם של סועדים המומים, נכנסה השבוע ג'ירפה לאמצע בר- מסעדה שממוקמת בפארק ספארי. אמנם הנמצאים במקום- פארק תיירותי מאוד ביוהנסבורג- הגיעו לשטח כדי לצפות בחיות בר משוחררות, אך הם כנראה לא ציפו שג'ירפה תחבור אליהם לארוחה מיוחדת במינה. אגב, במקום להיטפל למנות או לאנשים, הג'ירפה חצתה באצילות את שטח המסעדה והמשיכה בשלה.

  • עוד באותו נושא:
  • משה משה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully