וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: מחאת הגולשים החזירה את הצ'אבי האבי

מחאת הגולשים החזירה את הגלידה הנחשקת של בן אנד ג'ריז, אוכל בפרסומות אל מול המציאות, פותחן שישמור את היין טרי תמיד ומסעדה שמוחה נגד פוטין בצלחת. דברים שאהבנו השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פייסבוק השבוע: מחאת הגולשים החזירה את הגלידה למדפים

בעיני רבים התגלמות האושר היא הצ'אבי האבי של בן אנד ג'ריז, גלידת שמנת עם פרעצל בציפוי שוקולד, במילוי חמאת בוטנים ובתוספת פאדג' וחמאת בוטנים. כבר בהתחלה היה קשה להשיג את הגלידה הנחשקת ובספטמבר האחרון הוחלט להוריד אותה מהמדפים כליל בטיעון של ספק חוסר ביקוש, ספק קושי בייצור. גולש בשם טל בוטווין לא התייאש והקים קבוצת פייסבוק בטייטל המחייב "בן אנד ג'ריז - אל תגזלו מאתנו את הצ'אבי האבי שלנו". מפעילי הקבוצה פצחו במאבק עיקש שהפציר בהנהלת החברה להשיב את הגלידה וכלל והצליחו לפרסם את מאבקם בתכנית הבוקר הפופולרית של טל ואביעד. סוף טוב הכל טוב: השבוע הודיעה החברה (שעל הדרך כנראה הרוויחה בוסט שיווקי בחינם) כי הגלידה תחזור למדפים אחרי פסח. לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו כבר זוממים להצטייד בכמה מיכלים מראש, לפני שבן אנד ג'ריז ישנו שוב את דעתם.

וידיאו השבוע: מציאות מול פרסומת

אתר האינטרנט buzzfeed יצר השבוע סרטון וידיאו שמעמת אחת ולתמיד את המנות הסקסיות שמראים לנו בפרסומות עם המנות האמיתיות, כפי שהן נמכרות ונראות במציאות. הפעם עשו זאת באתר עם ההמבורגרים, הצ'יפס והקינוחים של ענקית האוכל המהיר מקדונלדס, שמצליחה פעם אחר פעם לשדר סקס אפיל בפרסומות שלה. אך כשבוחנים את האוכל המאופר אל מול הדבר האמתי, התוצאה הסופית מעציבה במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בקבוק יין. ShutterStock
פותחן סטנדרטי? חדשות ישנות/ShutterStock

גאדג'ט השבוע: פותחן יינות מהחלומות

מוצר חדש בתחום היין מציע פטנט ייחודי עליו חולמים חובבי היין מזה שנים. המוצר יאפשר לפתוח בקבוק יין וליהנות ממנו למשך כמה זמן שרוצים. אחרי שפותחים בקבוק יין, הגאדג'ט מחליף את פקק השעם ששמר על בידוד הנוזל בבקבוק באופן מושלם. מלבד זאת, הפטנט מחליף את החמצן שנותר בבקבוק לאחר שמזגנו ממנו, בגז מיוחד שלא מאפשר את חמצון הנוזל הנותר ושומר על היין במיטבו לכמה זמן שנרצה קדימה (אפילו מספר שנים).

דגל הגאווה. ShutterStock
גם בסוצ'י?/ShutterStock

ידיעת השבוע: לאכול את פוטין

אולימפיאדת החורף שתתקיים בסוצ'י מעוררת הדים ברחבי העולם בנושאים שונים שרחוקים מאוד מספורט, כמו למשל התעמולה האנטי הומוסקסואלית החריפה שמתרחשת ברוסיה. כעת, מסעדה בניו יורק מציעה תפריט מיוחד שמביע את עמדתה לגביי אותה תעמולה- בין המנות שמוגשות בו- Putin's Poutine, צ'יפס ברוטב גבינת מוצרלה וסט של שוטים צבעוניים של וודקה כמחווה לדגל הגאווה. דולר מכל מנה שתימכר ייתרם לעמותה שפועלת להפחתת הומופוביה בענפי הספורט.

מסעדת השבוע: סכסוך בין מדינות בצלחת

ארצות הברית כבר מזמן לא הילד הכי פופולרי בכיתה העולמית. אולי דווקא בגלל זה, נפתחה שם מסעדת conflict kitchen בפיטסבורג פנסילבניה, בקונספט מרתק: במקום תפריט מתחלף המתמקד בכל פעם במאכלים של מדינה אחרת שתחזיקו חזק, נמצאת בקונפליקט עם ארצות הברית. המטרה -להכיר את התרבות של המדינות שאין עמן קשרים דיפלומטיים טובים דרך האוכל וכמובן, לעורר בקרב הסועדים מודעות פוליטית באמצעות דיונים והרצאות בנושא. בתפריט מככבת כרגע צפון קוריאה, ובעבר כבר התארחו בתפריט מיטב המאכלים מקובה, אפגניסטן, ונצואלה ואיראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully