וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: מעוניינים לזכות במסעדה במתנה?

בסנטה ברברה מחלקים מסעדה במתנה, מה מגישים במנות הקרב בצרפת ובאיטליה, חמאת בוטנים עם חרקים וארוחת בוקר ישראלית מושלמת. מה חדש בקולינריה?

הצעת השבוע: מסעדה במתנה

בעלי מסעדה בסנטה ברברה הצהירו השבוע על עריכת תחרות במסגרתה יוכלו הזוכים לקבל במתנה לא פחות ולא יותר מאשר מסעדה שלמה. חוץ מהמפתחות למסעדה, הזוכים יקבלו את דמי השכירות ששולמו מראש לשנה קדימה (בשווי כמעט 100 אלף דולר) ואפילו 120 שעות הדרכה מהבעלים הנוכחיים. לטענת הזוג, הסיבה לנדיבות המפתיעה היא חוסר ההיענות של ילדיהם לרשת את העסק המשפחתי. הזוכה המאושר, יוכרז על ידי פאנל שופטים (שיכלול את בני הזוג) ויחויב לשנות את הקונספט של המסעדה הוותיקה.

פחית טונה. ShutterStock
תשכחו מטונה ולוף - בצרפתמ גישים אוז קונפי במנת הקרב/ShutterStock

ידיעת השבוע: גם בחו"ל אוכלים לוף?

אם אתם מתבאסים על ארוחת הצהריים שהבאתם לעבודה או על מה שהגישו במילואים בוודאי תשמחו לעלעל באייטם הבא. אתמול פורסמה ידיעה מסקרנת במיוחד עבור כל מי שיצא לו "לחגוג"אי פעם על מנת קרב. בכתבה, סוקר גולש כמה סוגים של מנות קרב המוגשות בצבאות העולם. מסתבר שבעוד שמיטב חיילינו מנשנשים לוף וטונה האוסטרלים אוכלים ווג'מייט, באסטוניה הפינוק הוא פלפלים ממולאים, בסינגפור נודלס עוף והצרפתים כמו הצרפתים, מגישים שחיתות משומרת כגון פואה גרא וקסולה קונפי אווז.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

וידיאו השבוע: כך נראית מסעדה אינטראקטיבית בדובאי

נכון שתמיד רציתם לדעת מה השף מעולל שם במטבח?טכנולוגיית המסעדות שהולכת ושועטת קדימה פותרת את החשש שאם השף נפגע מסועד הוא "ייטפל" לכם באוכל. כך למשל במסעדה אינטראקטיבית חדשה בדובאי בשם Ebony ש כוללת שולחנות מגע עם חיבור ישיר לאינטרנט, שמהווים גם תפריט דיגיטלי עם תמונות של כל מנה ומצלמות שמחוברות לשף- דרכם הסועד יכול לצפות בכל התהליך שעוברת המנה שהזמין, מההכנות במטבח ועד שהיא מגיעה לשולחן.

טרייפל טבעוני של אורלי פלאי. נמרוד סונדרס
מידע מטריד על חמאת בוטנים/נמרוד סונדרס

עובדות השבוע: דברים שלא סיפרו לכם על אוכל

האתר האפינגטון פוסט פרסם אתמול רשימת עובדות מפתיעות על האוכל שלנו, שקצת הרסו לנו את התאבון. ביניהן, העובדה שחמאת הבוטנים שלנו מכילה חלקי חרקים- בממוצע של 30 חלקיקים על כל 100 גרם חמאת בוטנים (מידע שאישר משרד הבריאות האמריקני). פריטי אינפורמציה מטרידים פחות באותה רשימה כללו את העובדה שלוגואים של רשתות מזון מהיר משפיעים על ההתנהגות שלנו וגורמים לנו בין היתר לתחושת חוסר סבלנות, ושרוב בשר הסלמון שאנחנו אוכלים בכלל נצבע בצבע וורוד.

סינייה ביצת עין במלון הבוטיק מנדלי. גרדה גלזר
סינייה ביצת עין במנדלי מוס/גרדה גלזר

המלצת מקומית: ארוחת הבוקר הכי טובה בארץ

ארוחת הבוקר היא בעלת מעמד של קדושה בתפריט הישראלי. דווקא בשל כך נוצרה אינפלציה בארוחות בוקר משעממות שמגישות ביצה סתמית, סלט ושתי פנכות עצובות של ממרחים. בלובי של מלון הבוטיק החדש מנדלי מוס מצאנו את ארוחת הבוקר השמחה והמשמחת ביותר שיש, שמתייחסת לעצמה במלוא הרצינות הנדרשת. תמורת 79 שקלים בלבד תקבלו בופה אגדי עם חותמת האיכות של השף רפי כהן ושירות לעילא. כאן מאפים מדהימים היישר מהטאבון עם מילויים כמו כרישה וגבינות, חתיכות שמנמנות של לקרדה מטורקיה, אנטיפסטי של שומר, ארטישוקים, וגזרים צבעוניים, גבינות ממחלבות בוטיק משובחות, סינייה ביצת עין, מיץ סחוט מתפוזי דם , בריושים, מאפה קרם פטיסייר עם פטל, ועוד מבחר בלתי נתפס של דליקטסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully