וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף אוזני ההמן בשיאו

מיליוני אזני המן שנמכרות מדי פורים מוכיחות שהישראלים לא יכולים בלי משולש בצק ממולא. קפצנו לרשת רולדין כדי לבדוק - מה ישראלים אוהבים יותר, בצק או מילוי?

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן, בימוי: גיא גורן

כמה ימים לפני פורים וטירוף אוזני ההמן כבר נמצא בשיאו. מגיחתם הראשונה, כשבועיים לפני תחילת החג, ועד ליום התחפושות האחרון, נמכרים 35 טון אזני המן בסניפי רשת רולדין ברחבי הארץ- שהם שווי ערך למיליון יחידות. השנה, הקטינו את גודלן של אזני ההמן שנמכרות ברשת, אך הישראלים מסתבר, כאומה ידועה בהתמכרותה לבצק על כל צורותיו, עדיין משתמשים במילוי כתירוץ שצריך לעבור דרכו בדרך לעוד קצת בצק.

הטעם הכי פופולרי, אוזני המן פרג, נדחק השנה הצדה לטובת טעמים משודרגים יותר כמו מרציפן ופירות יער; פאדג' שוקולד או מילוי שוקולד כפול עם שברי שוקולד בלגי; אזן המן לרגישים לגלוטן במילוי תמרים מג'הול ללא תוספת סוכר או אוזן המן במילוי אגוזי מלך מקורמלים עם וניל; אזני המן מלוחות במילויים של תרד וגבינות או ירקות כתומים וצ'ילי מתוק ועוד (מחיר אזני ההמן ברשת- 9.90 שקלים ל- 100 גרם).

המחיר הגבוה יחסית של אזני ההמן נובע מחומרי הגלם בהם משתמשים לייצור העוגייה וכן מעבודת היד שהיא מצריכה. אך מלבד העלות, אנחנו משלמים על אזני ההמן שלנו גם בקלוריות- כ-150 קלוריות לאוזן המן מתוקה אחת וכ-130 קלוריות לאוזן מלוחה. כל זה לא עוצר את הישראלים, בטח לא כשמדובר באחת מהעוגיות הטעימות ביותר והחביבות עלינו במיוחד.

לכל הפרטים: 8999927 - 09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully