וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ופ צ'ופ: מסעדה אסיאתית חדשה בת"א

המסעדות האסייתיות החדשות ממשיכות לזרום כמים. השבוע נפתחה להרצה מסעדת צ'ופ צ'ופ בתל אביב, המציעה מזון מהיר בסגנון אסייתי, קוקטיילים מבוקבקים וחותרת למחירים נגישים

צ'ופ צ'ופ. נמרוד סונדרס
בוחרים ואוכלים/נמרוד סונדרס

לא מזמן כתבנו על גל המסעדות האסייתיות האינסופי ששוטף את תל אביב. כעת נודע לנו על מסעדה אסיאתית חדשה שנפתחה להרצה, הפעם בדגש על מזון מהיר. המקום שנקרא צ'ופ צ'ופ וממוקם ברחוב אבן גבירול בתל אביב, נמצא בבעלות אמיר שמיאן, יואל רצוני, גל מויאל והשף חן אריה, שאחראים גם על בר הטאפאס פליקנו שברעננה.

על התפריט של צ'ופ צ'ופ אחראי השף משה בדישי מרשת המסעדות האסיאתיות מינה טומיי שמייעץ לקבוצה. המסעדה, ששואפת להתפתח בעתיד לרשת ארצית, שואבת השראה מרשת אוכל מהיר מצליחה בברלין ואמסטרדם.

בין המנות הראשונות שיוגשו בצ'ופ צ'ופ ניתן למצוא לחמניות באן ממולאות בעוף או בירקות קלויים; מרקים וסלטים אסיאתיים עם רוטב לבחירה ועוד. המסעדה מתמקדת במנות העיקריות, שיתומחרו סביב 40 שקלים למנה ויכללו בחירה בשלושה שלבים.

צ'ופ צ'ופ. נמרוד סונדרס
מרעננה לתל אביב/נמרוד סונדרס

בשלב הראשון ניתן לבחור בסיס למנה כדוגמת אטריות אודון, אטריות זכוכית, אורז יסמין, אורז מלא ועוד. בשלב השני בוחרים מתוך כ-30 טופינגים שונים כדוגמת שרימפס, עוף, קלמרי, בקר ואננס, ברוקולי אפוי ועוד. ובשלב השלישי בוחרים רוטב מתוך היצע שכולל למשל קארי, רוטב וויאטנמי, רוטב טריאקי וג'ינג'ר ועוד. בנוסף, יוצעו גם קומבינציות של מנות קבועות.

"כשפגשנו את הקונספט הזה בברלין ואמסטרדם נורא התלהבנו וחשבנו שזה יכול להתאים בישראל", אומר אחד הבעלים- גל מויאל, "הבאנו את הרעיון לישראל עם מעט שינויים, תוך הקפדה על חומרי גלם, עיצוב צעיר וכן תפריט קוקטיילים מבוקבקים שאנחנו עושים כאן במחירים נגישים". על תפריט הקוקטיילים אחראי אמיר שמיאן שעבד בעבר ב-223 התל אביבית ויצר קוקטיילים אסיאתיים על בסיס חומרי גלם כמו טימין, מנגו, למון גראס, משקאות לאסי אלכוהוליים ועוד.

צ'ופ צ'ופ תכלול כ-40 מקומות ישיבה ויוגשו בה עסקיות בשעות הצהריים ותפריט ערב משתנה. "כולנו מנוסים בתחום הקולינריה בעיקר באזורים כמו כפר סבא ורעננה וזאת הפעם הראשונה שלנו בתל אביב", מסביר מויאל, "אבל אנחנו מאמינים בקארמה טובה, בניהול נכון ובפוטנציאל של המוצר שהוא טוב ויכול למשוך קהל".

Chop chop. אבן גבירול 20, תל אביב. טלפון: אין עדיין. ראשון- שבת 12:00-1:00. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
צ'ופ צ'ופ. נמרוד סונדרס
קוקטיילים מיוחדים/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully