וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: צומת חביתה

24.3.2014 / 8:32

קובי רובין מתבאס מתכניות אוכל מפתות שמציעות מנות מתוחכמות שהוא בחיים לא יאכל ומתנחם בסנדביץ' חביתה וקפה שחור ב-8 שקלים בלבד ליד צומת טורעאן בצפון

צומת חביתה המונה טועם. קובי רובין
העונג הצרוף של הפשטות/קובי רובין

בימים אלו אוכל ממלא את כל לוח השידורים. רוב האנשים בעולם חושבים על אוכל במהלך שעות הבוקר לקראת ארוחת צהריים, אלו האנשים ברי המזל בחיים מבחינתי, אני חושב על אוכל כל היום כל הזמן. ומבחינתי, לחזור הביתה מדי ערב ולראות אנשים מוכשרים מבשלים אוכל שאני יודע שאף פעם לא יצא לי לאכול, זה בגדר התעללות לשמה. בכלל, שעות הלילה לאנשים עם בעיית משקל הן שעות השבירה, בא לך להרים את המקרר באוויר, לתת לו זווית ולבלוע את כל תכולתו, עדיף מלפתוח את הדלת עשרים פעם בשעה.

בכל פעם שאני מסתכל על המרכיבים בתכניות הללו אני מתחיל לשכלל את המחיר הכולל שלהם. אי אפשר להתעלם מהעובדה שרוב המנות מבושלות ממרכיבים שרוב האוכלוסייה יכולה רק לחלום לקנות, ואני לא מאמין גדול בחלומות. אני אישית קונה ירקות לפי המחיר ולא לפי הטעם. לכן כשבדרך לטבריה הבחנתי בשלט גדול בצד הכביש, חביתה בלחמנייה וקפה שחור ב 8 שקלים (בעלי המקום אפילו הוסיפו לשלט שם חדש לצומת טורעאן, צומת חביתה) את הדרך המשכתי כשהמצפן המורעב שלי המשיך לסמן לי חזק אחורה למקום שמבטיח כל כך הרבה בכל כך מעט.

בגמר הנסיעה, המונית חזרה לצומת חביתה. כל הנוסעים לצפון חולקים את כביש 77, במיוחד לאחר ששיפצו את צומת גולני, והרמזור של צומת טורעאן רק מעכב אותם. אני מציע לכל הנוסעים על הכביש כן לקחת ימינה לכיוון דרום ולהיכנס לאכול. בכניסה למקום ישנו דלפק עמוס סלטים טריים לרוב, זיהיתי לפחות 10 סוגים שונים. על הסלטים חובה להוסיף את פרוסות הצ'יפס הדשנות בצד שמאל, נא לא לפספס. את התור חלקו עמי חיילים מאוכזבי מטבח צבאי ונהגי משאיות ואוטובוסים. מתוך הסכמה הדדית שקטה שכולם יקבלו את מבוקשם, לא היו דחיפות אלא תור בסדר מופתי. שימו לב לכוסות הקטנות בצד שמאל, יש מיחם גדול עם קפה ערבי אמיתי, לא מתוק במיוחד, בדיוק מה שצריך עובר אורח בשביל לסגור פינה.

הייתי משוכנע שאני אקבל לחמניית קשר קטנטונת, עם חביתה ממוזערת בתוכה. אז לא. קיבלתי לחמניית קשר מלבנית וגדולה, התחלתי למלא אותה עם חביתה, שיכבה לא דקה של חריף, סלט כרוב לבן מוחמץ קלות ומעל הרבה צ'יפס. מבחינתי לא צריך יותר מזה. לקחתי נגיסה מלוא הפה, אוי על העונג הצרוף של הפשטות. הלחמנייה הידידותית בגודל הייתה מהסוג המתוק. מכירים את התחושה של חביתה נימוחה שנמסה לתוך הלחם? לא עברה דקה ולא נשאר כלום. העלמתי ראיות, כמו גרגרן מקצועי. חזרתי פנימה לקחת עוד כוס קפה כפעולת נגד לעייפות שתגיע. עכשיו בכל פעם שאראה את אחת מתוכניות האוכל, אני אחשוב על צומת חביתה, תחי הפשטות הזולה, בתאבון לכולם.

כביש 77 לכיוון מזרח, צומת טורעאן לפנות ימינה לכיוון מחנה שמשון, 250 מטר בצד ימין. שעות פתיחה: א-ה 0600-1900. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully