וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגילה: מסעדה כשרה חדשה במחנה יהודה

תכירו את נגילה - מסעדה כשרה חדשה שנפתחה בפאתי שוק מחנה יהודה ומגישה אוכל ביסטרו בסגנון ים תיכוני

נגילה ירושלים. אפיק גבאי
משוכלל אך נגיש/אפיק גבאי

בסמיכות למסעדת המוציא של השף אבי לוי, בפאתי שוק מחנה יהודה בירושלים, נפתחה להרצה מסעדה חדשה בשם נגילה, גם היא כשרה. המקום מוגדר כביסטרו כשר שעל מטבחו אחראי גילי רותם- שף שלמד בישול באיטליה ובעברו עבד במסעדות ירושלמיות כמו קבלייר ולה רג'אנס במלון המלך דוד.

נגילה תשים דגש על מנות דגים ופסטות, לצד ירקות טריים שמגיעים מהשוק הסמוך. כך ניתן למצוא בתפריט פלאפל דגים (38 שקלים); דג קוד בקרמבל עשבי תיבול וקצח, לצד צ'יפס ביתי (68 שקלים); המבורגר "בלק איי פיז" - קציצת לוביה, מנגולד, בצל, פטריות וטחינה לצד צ'יפס (48 שקלים); פסטת מחנה יהודה ובה קרעי פסטה עם קישואים, שמן זית, עלי רוקט ופרמזן (56 שקלים); סלט עדשים (42 שקלים) ועוד.

נגילה ירושלים. אפיק גבאי
חלבי כשר/אפיק גבאי

בנגילה 14 מקומות ישיבה בתוך חלל המסעדה וחצר חיצונית גדולה בה ייערכו גם הופעות בימי הקיץ. "תעודת הזהות של נגילה היא אוכל ים תיכוני שסובב סביב דגים וירקות טריים שמגיעים מהקניות שאנחנו עורכים בשוק בכל יום", מספר רותם, "האוכל שמוגש אצלנו הוא איכותי אבל אני לא מסעדת שף או נישה, אלא אנחנו מכוונים למסעדה נינוחה ונעימה שפונה למגוון רחב של קהלים ומעוניינים שישבו אצלנו איש עסקים, לצד סטודנט ותייר".


נגילה. משיח בורוכוף 5, ירושלים. 02-6223331. ראשון- חמישי 11:00- לקוח אחרון, שישי 9:00-שעה לפני כניסת השבת. מוצאי שבת- שעה לאחר כניסת השבת –אחרון הלקוחות. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully