וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: אכזבה אסייתית בצ'ופ צ'ופ

17.6.2014 / 8:28

פרסום על גבי מוניות שירות הוביל את המונה לבקר בצ'ופ צ'ופ, מזללה אסייתית חדשה, רק כדי לטעום מנה צמחונית יקרה וסתמית ולצאת רעב

המונה טועם Chop chop. קובי רובין
הרבה איטריות. מעט טעם/קובי רובין

לפני כמה שבועות החלו להופיע על גבי מוניות השירות פרסומות לא ברורות ועליהן ריצדו פרצופים של בחור דתי עם קעקועים וכל מיני חורים על הפנים, בחורה יפה עם שיער על החזה. לא הצלחתי להבין מי נגד מי אבל הפרסום משך את תשומת ליבי והחלטתי לפקוד את המקום שפורסם, צ'ופ צ'ופ, לנסות להבין מה בדיוק מנסים למכור לי.

בכניסה הוצב שלט ענק עם שיטת התמחור באותיות קידוש לבנה. המחיר הראשוני לכל המנות מתחיל ב-39 שקלים וכמובן שמדובר על מנה צמחונית בסיסית עם מספר תוספות (למנה בשרית תצטרכו לשלם עוד כמה שקלים). ניסיתי להבין מהבחורים הצעירים למה המנה הצמחונית כל כך יקרה. הם ענו שהמנה היא בסיסית בתחילתה, אבל עם אפשרות להוסיף מיני תוספות ללא הגבלה, למעט תוספת אחת בתשלום. שאלתי למה הם לא נותנים לפחות מנה אחת בשרית באותו תמחור, קונספט שעשוי למשוך הרבה לקוחות פוטנציאליים, הבחורים הצעירים הסתכלו עליי במבט חלול שבא לבטא איזה מין בוז לעצה ידידותית של שמן מקצועי.

החלטתי לא לתקן את העולם ולנסות להבין על מה הם מדברים כשהם מדברים על מנה צמחונית ב 39 שקלים. חזרתי להסתכל על התפריט וראיתי לשמחתי אטריות תרד. שאלתי האם מדובר באטריות תרד אמיתיות, הבחורים הצעירים ענו לי שמדובר באטריות שעורבבו בתמצית צבע וטעם של תרד, אכלתי את הכובע על שחשבתי שמדובר במשהו מקורי ושאלתי האם גם האטריות גזר הן באותו שיטת ייצור, הם ענו לי שאכן כן.

המונה טועם Chop chop. קובי רובין
פירסום כוזב. צ'ופ צ'ופ/קובי רובין

אחרי שהחלטתי ללכת על אטריות בתוספת צבע תרד לייט, הציע לי הבחור הצעיר להוסיף רוטב. הוא המליץ בחום על התוספת היחידה בתשלום, רוטב חזה אווז מעושן. כדי לקבל רוטב בשרי על המנה הצמחונית, צריך לשלם, רק כדי לשפר את הטעם ולדמיין עם קצת שכנוע עצמי שאני אוכל מנה בשרית. הודעתי בחצי חיוך שאני מוותר על האפשרות להפעיל את הדמיון, והלכתי על רוטב הצ'ילי פייסט הפיקנטי. הציעו לי להוסיף ירקות מהמבחר הלא מבוטל, המוכר הנחמד הוציא כלי קיבול קטנטן ומילא אותו בקושי אך במעט מהמבחר שביקשתי. תוספות ללא הגבלה אמרתם? רציתי להוסיף על המעט הזה, הוסבר לי שאלו הכמויות שניתנות במקום. חזרתי לעמדת הלקוח בבושה קלה של רעב, שבתקווה אחרי הארוחה יבוא על פתרונו.

האטריות הנבחרות הוצעו מהשקית והוקפצו. אחרי דקות ספורות קיבלתי צלחת בגודל של הגה ובתוכה תוכן מהביל של אטריות עם מעט מאוד ירקות. פירקתי את המקלות והתחלתי לאכול. אין מה להגיד, היו הרבה איטריות, שנצבעו עם כל התערובת בצבע בז', הטעם היה לא מעניין. רוטב הצ'ילי בסופו של דבר לא הוסיף למנה לא פיקנטיות ולא מתיקות ולא הורגש כלל. זוכרים את הפרסומת של המקום? אז יש אמת בפרסום. המנה דומה למה שמתואר בפרסומת, בליל לא ברור. אני מציע לבעלי המקום לעשות חושבים, אתם מחויבים ללקוחות באמת פשוטה אחת, לתת במחיר הזה חוויית אכילה בלתי נשכחת. המדינה קטנה וכמות הפראיירים מלכתחילה מוגבלת ביותר, במיוחד כאלו שאוכלים מנה צמחונית לא מעניינת ב39 שקלים. בקיצור, יצאתי מהמקום והלכתי לאכול בפיצה הסמוכה, שם אני אף פעם לא יוצא רעב בחצי מהמחיר ויותר טעים.

צ'ופ צ'ופ. אבן גבירול 20 על פינת קפלן תל אביב. שעות פתיחה: א'-שבת 12:00-24:00. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • צ'ופ צ'ופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully