וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרח הוא מזרח: המטבח הקוריאני עושה עלייה

למרות שמדובר במטבח בריא, חריף, צבעוני ועתיר טעמים וניחוחות, המטבח הקוריאני לא תפס בישראל כמו מטבחי תאילנד ויפן. שגרירות קוריאה קיימה אירוע קולינרי גדול כדי להכיר לישראלים את מיטב האקזוטיקה הקוריאנית

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט, בימוי: גיא גורן
אוכל קוריאני בריבר. אפיק גבאי
קימצ'י בריבר/אפיק גבאי

שטף המסעדות האסיאתיות שצצו בישראל בשנתיים האחרונות הוא בין המגמות הקולינריות הברורות והחמות ביותר בארץ. אוכל יפני, תאילנדי ואפילו וויאטנמי הפכו למוכרים לציבור הישראלי בתקופה האחרונה, אבל מטבח אסיאתי אחד נותר הרחק מאחור ולא הצליח לבסס לעצמו ולו מסעדה אחת שתייצג אותו כאן- המטבח הקוריאני.

אוכל קוריאני בריבר. אפיק גבאי
אוכל קוראיני כאוכל בריא ודיאטטי/אפיק גבאי
אוכל קוריאני בריבר. אפיק גבאי
אטריות בטטה וירקות/אפיק גבאי

בהתחשב בעובדה שמדובר במטבח בריא, דל בשומנים וסוכרים, חריף בדיוק כמו שאנחנו הישראלים אוהבים, וצבעוני, חוסר ייצוגו של המטבח הקוריאני בארץ הוא לא טריוויאלי.

לכן, נערך בשבוע שעבר אירוע מטעמה של שגרירות קוריאה בישראל, על מנת לנסות ולקרב את המטבח הקוריאני לחיך של הישראלים. לאירוע הגיע שגריר קוריאה בישראל קים איל סו והוגשו בו מנות קוריאניות מסורתיות כמו ביבימבאפ (אורז עם מגוון ירקות וביצת עין), קימצ'י- ירקות מותססים ומתובלים, Japchae- אטריות נודלס מבטטה מוקפצות עם ירקות ו-bulgogi מנת ברקביקיו קוריאני.

המנות הללו ומנות נוספות כמו סלט אטריות סובה (38 שקלים), קימצ'י מלפפון (12 שקלים), צ'אפצ'ה עם בשר (52 שקלים) ועוד, יוגשו במהלך החודש הקרוב במסעדת ריבר. תחילה בסניף הרשת ברעננה ובהמשך בכל יתר סניפי הרשת.

ריבר. אחוזה 282, רעננה. 09-8355030. לא כשר

אוכל קוריאני בריבר. אפיק גבאי
ביבימבאפ/אפיק גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully