וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטי פי: הגנגסטרית שתלמד אתכם לבשל

5.8.2014 / 15:31

אל תחמיצו את תכנית הבישול הכי מגניבה ומלוכלכת שרצה ביוטיוב בימים האחרונים: אנטי פי, ספק דודה מהשכונות ספק גנגסטרית, מלמדת לבשל ארוחות קלות, מהירות וזולות, ולא מפסיקה לנבל את הפה

תכנית הבישול של אנטי פי. YOUTUBE, צילום מסך
אנטי פי בפעולה/צילום מסך, YOUTUBE

חשבנו שראינו כבר הכל בתכניות הבישול: כוהנות לייף סטייל כמו מרתה סטיוארט ושי לי ליפא, אמהות מתוקתקות, סלביות שעברו לבשל בריא , וכמובן שפים מדושנים. ובכן, מסתבר שיש לעולם הבישול עוד כמה שפנים בכובע. תכירו את אנטי פי, האישה הכי מגניבה שחורכת את יוטיוב בימים אלה.

פלישיה א.אודיל, הידועה בכינויה Auntie Fee היא הדודה שלא ידעתם שתמיד רציתם. סדרת המתכונים שלה ביוטיוב הפכה ללהיט בימים האחרונים, כשהרעיון פשוט ונשמע משעמם כאכורה: חבר קרוב של המשפחה צילם אותה מכינה ארוחות פשוטות במטבח הביתי.

מה שהופך אותה לדבר הכי מרענן שיצא מיוטיוב בזמן האחרון הוא העובדה שהאישה היא שילוב של גנגסטרית בלי בלמים על הלשון ומאמא קולית ששולטת במתכונים קלי הכנה, עתירי שמן, שמכינה אותם בסביבת עבודה לא סטרילית. לא פלא שתוך ימים ספורים הסרטון שלה "sweet treats for the kids חצה את המיליון צפיות ביוטיוב.

אז במה היא שונה משאר הבשלניות שממלאות את מסך הטלוויזיה? בעיקר בעובדה שהיא אישה אמיתית, בלי איפור ופוזות, שלא מבשלת במטבח חדש ומצוחצח. סביבת העבודה היא ג'יפה, במתכונים יש הרבה טיגון, שמן, ופשטות והכל מתובל בליטרת קללות נדיבה. דודה פי השכונתית מסירה את הדימוי המצוחצח שדבק בעולם הבישול בשנים האחרונות ומזכירה לכולם, בלי העמדות פנים מעושות, שאין מה לעשות עניין. מדובר סך הכל באוכל פשוט שנועד להשביע וזה הכל. כך למשל, היא לא תציע לכם להוסיף פטרוזיליה בנדיבות כי זה מעשיר את טעמו של העוף, אלא משהו בסגנון: This motherf*cker make any motherf*cking thing taste good.”

משהו מתוק לילדים

העוף של דודה פי

איך להאכיל 7 ילדים ב-3.35 דולר

  • עוד באותו נושא:
  • אנטי פי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully