וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה כשר": אפליקציה חדשה לשומרי הכשרות

10.8.2014 / 12:17

נמאס לכם לשבור את הראש באיזו מסעדה כשרה לאכול? אפליקציה חדשה שנקראת "מה כשר", מרכזת עבורכם כ-10,000 בתי עסק כשרים מכל הסוגים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמירה על כשרות מחייבת לא מעט תכנון וחשיבה קדימה. כך למשל, כשיוצאים לבילוי משפחתי במסעדה בתל אביב, צריך לשבור את הראש לגבי מקומות חדשים, מסעדות מסוג מסוים או סתם לתהות - איפה אפשר להשיג אוכל כשר באיזור?

מחסור מהותי באינפורמציה יוצר מצבים במהלכם ציבור שלם נאלץ לא אחת להתפשר בהתאם לאילוצים. כדי לחסוך את חוסר הוודאות הזה ייסדו היזמים אפרים גליק ור' נסים אדרי אפליקציה חדשה, "מה כשר", שמנגישה את המידע לציבור שומרי הכשרות - מאגר מרכזי של 10,000 עסקים כשרים בישראל. באפליקצייה יש פילטור לפי סוג האוכל הנדרש (פיצה, בית קפה, סטקיות ועוד) כמו גם לגבי סוג הכשרות: רבנות, בית יוסף, הרב מחפוד, בד"צ ועוד.

רשימת העסקים מתעדכנת בשיתוף עם המועצות הדתיות ומנהלי הכשרות בערים השונות. כמו בכל מנוע חיפוש בתי אוכל, גם כאן ישנה אפשרות להזמין מקומות דרך האפליקציה כמו גם לכתוב חוות דעת על המקום לטובת המשתמשים האחרים. בשונה מאפליקציות אחרות, כאן אפשר גם ליצור קשר עם משגיח הכשרות של בית העסק. האפליקציה מבוססת GPS – כך שאפשר לבצע חיפוש בקרבת מקום ולנווט לבית העסק הקרוב באמצעות waze.

אפרים גליק, יזם "מה כשר": "לשמחתנו, אנו מספקים פתרון לציבור רחב שעד היום לא נהנה מאף אלטרנטיבה שסיפקה עבורו מידע מקיף, מדויק ועדכני אודות בתי עסק כשרים בישראל".


לינק להורדה מהאפסטור
לינק להורדה מהגוגל פליי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אוכל כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully