וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממצרים ועד פולין: מסעדת מילו תבשילי עדות

24.8.2014 / 13:00

מסעדה חדשה שנפתחה ברחוב סלמה בתל אביב מציעה מדי יום תבשילים חמים בקונספט של מסעדת פועלים מודרנית: מגוון מאכלי עדות - אוכל מצרי, עיראקי, מרוקאי ועוד

מילו. נמרוד סונדרס
מסעדת פועלים מודרנית/נמרוד סונדרס

האווירה בשבועות האחרונים עושה בעיקר חשק לתבשילים ביתיים פשוטים שיציעו אסקפיזם ולו במעט. מסעדה חדשה בשם מילו נפתחה בימים אלו ביפו ומציעה תבשילי עדות מנחמים עם טעם של בית גם בסתם יום חול כשאתם באמצע העבודה. מאחורי המטבח של מילו עומדת ז'אן וייס (62), המתמחה בתבשילי עדות שונות, החל מהמטבח המצרי עליו גדלה בבית אמא, דרך המטבח הפולני של בעלה ועוד מטבחים שונים. מרב, בתה של ז'אן מנהלת את העסק יחד עם בעלה, מילו, על שמו קרויה המסעדה. "מילו אחראי על הבשרים ואמא שלי מכינה את כל התבשילים".

למה לקח לז'אן כל כך הרבה זמן לפתוח מסעדה?
"אנחנו משפחה שכל החיים מתעסקת באוכל ואוהבת לבשל. הייתה לנו מסעדה נוספת בשם המזללה ביפו שגם שם אמא שלי עזרה לי עם האוכל, אבל זה המקום הראשון שפתחנו בסדר גודל כזה. אמא שלי כל החיים חיפשה ללמוד עוד מתכונים ותבשילים של עדות שונות. כשגרה לידה שכנה עיראקית היא ישר לקחה ממנה מתכונים, למדה, ניסתה ושדרגה אותם, לא נחה לרגע".

ז'אן עצמה מספרת "גדלתי על האוכל המצרי של אמא שלי, ועם השנים התאהבתי במגוון המטבחים העדתיים בישראל. אני מודה לאל על שנולדתי במדינה עם כזה מגוון ענק של מטבחים, איתם אפשר לשחק על בסיס יומיומי, וזה בעצם מה שעומד מאחורי מילו'".

מילו. נמרוד סונדרס
תפריט עסקיות לאורך כל היום/נמרוד סונדרס

במילו מוגש תפריט עסקיות לאורך כל היום, הכולל מבחר סלטים, מנה עיקרית, שתי תוספות, לימונדה או תה קר (35-39 שקלים). בין המנות המוגשות במסעדה: קציצות דגים מרוקאיות, בולמאס ממולא בבשר עם רוטב פטריות, מעורב ירושלמי, לבבות ארטישוק ממולאים בבשר, סוגי קובה מתחלפים ועוד.

בימי שישי, החל מהשעה 9:00, תעבוד המסעדה במתכונת של "שוק אוכל", בו ניתן יהיה לקנות אוכל מוכן הביתה, כשמסביב יתקיימו הופעות חיות, תימזג בירה מהחבית והאורחים יוכלו ליהנות מאווירה חגיגית של קבלת שבת.

מילו, סלמה 44, תל אביב, 1-700-500-124. ראשון-חמישי: 11:00 - עד אחרון הלקוחות, שישי: 9:00 עד כניסת השבת, שבת: החל משעה לאחר צאת השבת ועד אחרון הלקוחות. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully