וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסטיצה: בית מרזח יפואי בטעם של פעם

8.9.2014 / 18:32

על חורבות מסעדת קאסה נובה יפתח בקרוב בית מרזח שיציע מנות מזרח אירופאיות לבאי נמל יפו לצד שלל בירות. בעליו מבטיחים פשטות שתהיה חלק בלתי נפרד מהתפריט ואומרים כי זה "האוכל הכי נכון למי שאוהב אלכוהול"

קוסטיצה. ז'אן קלוד לוי,
לא רק בבוואריה, בית מרזח חדש ביפו/ז'אן קלוד לוי

בבניין יפואי מרשים, סמוך לקו המים של יפו יפתח בקרוב מקום מקונספט שכיח פחות במחוזותינו, בית מרזח שמציע חוויה מזרח אירופיאית, הכוללת אוכל מסורתי והרבה אלכוהול. המסעדה החדשה ממוקמת במבנה העתיק בצדו הצפוני של נמל יפו (במקום מסעדת קאסה נובה), ומעוצבת כמאורת בירה גרמנית, כשצורת הישיבה היא על ספסלי עץ ארוכים. מאחורי היוזמה המעניינת עומדים אמיר נוימן ויואב עלון, בעלי "נורמן פרמיום" חברה לייבוא בירות בוטיק, "מבשלת הנגב", בר הנורמה ג'ין ומסעדת פורטר אנד סאנס.

זאת בחירה מפתיעה לסוג כזה של מטבח, זה אוכל שגדלתם עליו?
"האמת שממש לא, אבל גילינו שאלו המקומות שאנחנו הכי אוהבים לבלות בהם, יש בקונספט הזה פשטות שמדברת אלינו, וזה האוכל הכי נכון למי שאוהב אלכוהול. טיילנו קצת באזור של בוואריה-מינכן, התרשמנו מאוד מהמקומות. בגלל שאנחנו מזוהים עם בירה רצינו לעשות משהו אחר, הלכנו על בית מרזח, יש פה גם בירה אבל זה לא העיקר, יש גם המון קוקטיילים מעולים".

קוסטיצה. ז'אן קלוד לוי,
ישיבה משותפת על ספסלי עץ/ז'אן קלוד לוי

השף בפועל הוא רוני לוי "שף אולד סקול במובן הטוב של המילה", מגדיר אותו יואב. "גם ליאור הרגיל מבר המנזר הוא חבר טוב שעזר לנו הרבה עם הבנייה של התפריט וההקמה של המקום".

התפריט של קוסטיצה מורכב מארבעה מטבחים: בווארי-גרמני, פולני, צ'כי ורוסי, כך שבתפריט תמצאו מנות כמו קרפעלך בקר (24 שקלים), סרדינים מעושנים (25 שקלים), תבשיל גולאש (49 שקלים), מנת הדגל - קוסטיצה - צלע חזיר עסיסית בצלייה איטית וארוכה (79 שקלים) ועוד מנות רבות על טהרת המטבח המזרח אירופאי. התפריט מחולק למנות ראשונות ועיקריות, כאשר מחירי המנות הראשונות נעים בין 15 ל-42 שקלים, ומחירי המנות העיקריות בין 25 ל-79 שקלים.

כרגע המסעדה נמצאת בהרצה ותיפתח באופן רשמי לקראת ראש השנה.

קוסטיצה, רציף העלייה השניה 48, נמל יפו, 03-5413636. שעות פתיחה: ראשון - שבת 18:00-02:00. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • קוסטיצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully