וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 חטאים קולינריים שדורשים התנצלות

3.10.2014 / 3:01

פיצה האט עם נקניקיות, סנדביץ' בקופסת שימורים, פיצה פיתה במיקרוגל - ביום הכיפורים הנוכחי הגיעה השעה לבקש מחילה על עשרת החטאים הקולינריים הנוראיים מכל

צ'יזבורגר פיצה. פיצה האט, אתר רשמי
פיצה בורגרים של פיצה האט/אתר רשמי, פיצה האט

פיצה קראון של פיצה האט

פיצה האט אמנם חסכה מהישראלים את רוב ההתחכמויות שהוציאה ברחבי העולם בשנים האחרונות, אבל התמונות הקשות הגיעו גם אלינו, ועל כן גם פיצה האט צריכה לבקש מאיתנו סליחה. פיצה "קראון" מעוטרת במיני בורגרים קטנים בקשה שלה, קשה שבתוכו מתחבאות נקניקיות והיד עוד נטויה. במקרה הזה אנחנו דווקא שמחים שהרשת בארץ כשרה ונחסכו מאיתנו הזוועות.

נוטלה. ShutterStock
נוטלה, הקו האדום מתחיל בזיוה/ShutterStock

זיווה נוטלה

לאחרונה נחשפנו לקינוח חדש שנמכר בעיקר פיצריות שונות ומשונות העונה לשם זיווה נוטלה. אנחנו לא יודעים בדיוק מתי הדבר הזה קם לתחייה, אבל אנחנו די בטוחים שאנחנו רוצים שהוא יחזור למקום ממנו הוא בא. באופן אירוני, סביר להניח שכמו כל בצק חם שמכניסים אליו את שוקולד הנוטלה האגדי זה יהיה טעים, ועדיין, צריך לשים את הגבול איפה שהוא, ומסתמן שהגבול שלנו מתחיל בזיווה נוטלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טוסט נקניק. ShutterStock
טוסט נקניק, לא מתאים/ShutterStock

טוסט נקניק

אין לנו ספק שהסעיף הזה יפתח חזית עם מעריצי סודוך בפרט והטוסט נקניק בכלל, ויש רבים כאלו. אבל עדיין, צריך לשים דברים על השולחן, טוסט שמכיל בתוכו נקניק חם זה פשוט לא זה, נקניק לא אמור להיות חם, זה הקטע שלו, זה לא ראוי ומדובר בחטא קולינרי מהמעלה הראשונה. שימו סוף לטוסט. נקניק כמובן.

פיצה פיתה. גל דקל,
פיצה פיתה שהוכנה במיקרוגל/גל דקל

פיצה פיתה במיקרוגל

לפיצה פיתה הביתית גרסאות רבות, שונות ומשונות, לכל אחד יש את הגרסה שלו, חלקן אפילו לגיטימיות, אבל כשנחשפנו לגרסת הפיתה עם הקטשופ והגבינה הצהובה שנכנסת למיקרוגל אמרנו די. יש גבול כמה אפשר להתעלל באוכל, ובעיקר במאכל המושלם שנקרא פיצה. אז לא, לשים קטשופ וגבינה צהובה על הפיתה שלכם, ולהכניס אותה למיקרו (לתנור או לטוסטר עוד עובר) זה לא נקרא פיצה, ואם תשאלו אותנו גם לא אוכל. קחו את עצמכם בידיים.

מלפפון חמוץ ושוקולד. ShutterStock
מלפפון ושוקולד, קלישאה שהיא חטא/ShutterStock

מלפפון חמוץ בשוקולד

לא ברור אם מדובר באגדה אורבנית או שבאמת קיימות נשים הריוניות שיש להן חשק כזה, בכל מקרה זה לא חוקי. אנחנו לא יוצאים נגד ההריוניות, חלילה, אבל הקלישאה המעייפת של אישה בהריון שכל מה שבא לה זה מלפפון חמוץ עם שוקולד קצת מדכאת לנו את התאבון, אז די.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שווארמה שוקולד/מערכת וואלה, צילום מסך

שווארמה שוקולד

יש שילובים שפשוט אסור לעשות, לאו דווקא בגלל שהם לא טעימים, סתם צימוד לא מוצלח של שמות עם אסוציאציות מאוד חזקות. שווארמה שוקולד היא אחד כזה, שני ניגודים שהם קשים מדי לחיבור, השווארמה תישאר בשווארמה והשוקלד בשוקולד, אין צורך לפגום בעולם האסוציאציות העדין שלנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סנדביץ' שימורים/מערכת וואלה, צילום מסך

סנדביץ' בקופסת שימורים

והנה עוד מאכל שלמזלנו נעצר במכס ולא צלח את הדרך לפה, סנדביץ' בקופסת שימורים, וכן, זה נורא כמו שזה נשמע. הסוג הלוהט ביותר הוא סנדביץ' חמאת בוטנים וריבת ותותים, הקופסה מגיעה עם הממרחים, לחם, וסכין קטנה למריחה. אנחנו מוותרים על התענוג ובכל זאת חושבים שהממציא חייב לנו איזושהי התנצלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חומוס גוואקמולי/מערכת וואלה, צילום מסך

חומוס גוואקמולי

מסתבר שיש כזה מוצר, שוב, לא כאן, תודה לאל. אבל נראה שבגולה זה דווקא להיט, גם כמוצר שנמכר בסופרים, אבל ניתן גם למצוא מתכונים לשילוב המוזר הזה ברחבי הרשת, אפילו למרתה סטיוארט יש גרסא. ואנחנו שואלים למה? מדובר בשני מאכלים מעולים בפני עצמם, למה לקלקל? ובתור מדינת החומוס אנחנו חושבים שגם הפעם אנחנו יכולים לצפות לבקשת סליחה.

קטשופ. ShutterStock
קטשופ, לא מוכרחים/ShutterStock

פתיתים עם קטשופ

פתיתים משמשים כאן רק דוגמא, לכל מיני שילובים הזויים שאנשים עושים עם קטשופ, אבל סקר מהיר שערכנו במערכת העלה שזה השילוב הנפוץ ביותר והחמור ביותר שנעשה. פתיתים זה מדהים וטעים, אנחנו באופן אישי מעדיפים להשאיר אותם כמו שהם, אבל פתוחים לשילובים ושדרוגים, בכל מקרה לא עם קטשופ, בטח שלא אם עברתם את גיל 10.

הקינוח של רייצ'ל גרין

אי אפשר לסיים בלי אחד מחטאי האוכל הכי גדולים שנראו על המסך הקטן שלנו. חובבי הסדרה חברים בוודאי לא יכולים לשכוח את הפרק שרייצ'ל החליטה להכין קינוח. תקלה מצערת גרמה לה להכין חצי טרייפל, שכבות של עוגת ספוג ספוגה בסירופ עם פירות ופודינג, וחצי פאי רועים – בשר טחון מבושל ביין אדום וירקות ומעליו שכבת פירה, התוצאה לפניכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully