וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסטיבל הטבעוני הגדול בעולם בפארק הלאומי ברמת גן

14.10.2014 / 16:50

מעל 10,000 אנשים הגיעו אתמול לפארק הלאומי ברמת גן לחגיגה שכולה טבעונית, עם לא פחות מ-100 דוכני מזון טבעוניים אשר הציעו מגוון מאכלים מתוקים, מלוחים ובעיקר מוסריים

קרדיטים: בימוי: גיא גורן, צילום: עידו שחם, עורכת: מאיה בן ניסן

שנת 2014 ללא ספק הייתה השנה הטובה ביותר של הטבעונים בישראל עד כה, חוץ מהזכייה המדוברת של טל גלבוע בגמר האח הגדול, וחדירתו של הנושא לפריים טיים, עוד ועוד מסעדות הבינו שלא ניתן להתעלם מקהל טבעוני שהולך וגדל והתחילו להציע אלטרנטיבות רבות ומוצלחות. את העושר הקולינרי הטבעוני חגגו אתמול (יום שני) בפארק הלאומי ברמת גן ביריד הטבעונות הגדול בעולם שהפיקה עמותת ויגן פרנדלי יחד עם עמותת עתיד טבעוני.

הפסטיבל הטבעוני. עידו שחם
מעל 10,000 אנשים/עידו שחם
הפסטיבל הטבעוני. עידו שחם
מבחר אופציות טבעוניות/עידו שחם

בפסטיבל, אליו הגיעו מעל 10,000 אנשים נשים וטף, הוקמו כ-100 דוכני מזון שונים שמכרו מוצרים רבים ומגוונים ביניהם שווארמה טבעונית לצד המבורגרים ונקניקיות, פיצות, קישים, דוכן של מסעדת טנאת האתיופית, סושי, דים סאם, כנאפה, ופל בלגי, דונאטס, גלידות ועוד, הכל על טהרת הטבעונות כמובן.

לצד הדוכנים הועברו גם סדנאות בישול טבעוניות, הרצאות שונות בנושא זכויות בעלי חיים, תזונה נכונה, איכות הסביבה וטבעונות, מתחם מיוחד עם פעילויות לילדים הוקם במקום וכן במת הופעות גדולות עליה הופיעו במהלך היום אמנים שונים.

הפסטיבל הטבעוני. עידו שחם
שמח בפארק/עידו שחם
הפסטיבל הטבעוני. עידו שחם
אוהבים נקניקיות? טבעוניות!/עידו שחם
הפסטיבל הטבעוני. עידו שחם
טעים ובריא/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully