וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושיק רוט עוזב את טוטו - ירון שלו עשוי לחזור

1.11.2014 / 12:50

השמועות בשבועות האחרונים קיבלו אישוש הבוקר כשהשף מושיק רוט הודיע שהוא עוזב את טוטו. גורם מטעמו של ירון שלו נמצא במו"מ להחזיר את השף למסעדה

מושיק רוט בטוטו. ראובן קסטרו
יכול להיות שהייתי נאיבי/ראובן קסטרו
"יכול להיות בדיעבד שהייתי נאיבי, כי מצאתי את עצמי במרכזה של מערבולת תככים מתוקשרת. "

כמעט חצי שנה לאחר שמונה לתפקיד שף הראשי של מסעדת טוטו, במקומו של ירון שלו, מודיע הבוקר מושיק רוט על עזיבתו. המעבר של רוט לכס השף לווה בהצהרות אופטימיות מצדו של השף, כוכב משחקי השף אבל בהודעה שפרסם לפני שעה קלה בחשבון האינסטגרם שלו הוא מרים ידיים. כך כתב רוט "הצטרפתי לטוטו כדי לעזור לחבר מאוד יקר ולמסעדה שנקלעה לקשיים. חשבתי שאוכל לתרום מנסיוני ולעשות את מה שאני יודע לעשות, אוכל. יכול להיות בדיעבד שהייתי נאיבי, כי מצאתי את עצמי במרכזה של מערבולת תככים מתוקשרת. כאדם וכשף אני מחפש שקט ויצירה קולינארית, ולכן החלטתי היום לפרוש מטוטו ולהתרכז במסעדה שלי בהולנד, שם אני מממש את היצירה שלי. אני לא שולל פתיחת מסעדה בארץ משלי בעתיד, למעשה אני בוחן בימים אלה מספר הצעות. אבל עד שזה יקרה פשוט תצטרכו לטוס לאמסטרדם כדי לטעום את האוכל שלי. אני מאחל לצוות המקסים בטוטו, ליובל ולמסעדה הצלחה בהמשך הדרך. מושיק".

מושיק רוט הודעת פרישה. אינסטגרם, צילום מסך
ההודעה של רוט/צילום מסך, אינסטגרם
לוואלה! אוכל נודע כי הרוכש הוא בא כוחו של ירון שלו, אשר אמור לרכוש עבורו את מסעדת טוטו,

ההודעה של רוט מגיעה אחרי חודש בו פשטו אינספור שמועות בנושא: החל מהפסדים כספיים קשים של טוטו, עזיבה של רוט וחזרתו של ירון שלו למסעדה, שמועות שהוכחשו בתוקף על ידי בעליה של המסעדה, יובל שניר. לאחר פרסום ההודעה של טוטו, אישרו מטעמו של שניר הבוקר את ההודעה של רוט ומסרו כי מתנהל מו"מ לרכישת טוטו מידי יובל שניר. לוואלה! אוכל נודע כי הרוכש הוא בא כוחו של ירון שלו, אשר אמור לרכוש עבורו את מסעדת טוטו, המזוהה עימו ובכך להחזיר את שלו להיות השף הראשי של המסעדה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מסעדת טוטו. דייב שחר
ירון שלו, בדרך חזרה?/דייב שחר

הסיבות למכירה של יובל שניר את טוטו והעזיבה של רוט מורכבות ככל הנראה, מכמה גורמים, לפי עדכונים שנמסרו לידי וואלה! אוכל. ראשית ככל הנראה נמאסה על שניר ההתעסקות מול ירון שלו ודרישתו לכספים שלכאורה חייבים לו בטוטו. שנית, נראה שטוטו לא הצליחה להתרומם, שינוי התפריט היה דרמטי מדי עבור קהל הסועדים הנאמן של המסעדה, והיא לא זכתה להצלחה של טוטו בגלגולה הקודם. להיפך, השמועות מדברות על הפסדים כלכליים רבים. כמו כן, נראה שמושיק רוט, כפי שדיבר על כך לא פעם, לא הצליח לכבוש את הקהל הישראלי. זכור לנו גם ריב האינסטגרם בו הטיח בו יונתן רושפלד דברים קשים על האיכות הירודה של המנות במסעדה. טענה נוספת מדברת על כך שרוט הרגיש כי הוא מאבד שליטה על מסעדתו באמסטרדם, ואינו מצליח לחלק את הזמן שלו בין שתי המסעדות.

כעת נותר לחכות להודעה רשמית על חזרתו של ירון שלו למסעדה ובכך תהיה זו סגירת המעגל לה ציפה שלו בחצי השנה האחרונה. את תגובתו של ירון שלו לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully