וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושיק רוט: "טוטו היא עוגן שמחבר אותי בחזרה לארץ"

15.9.2014 / 9:35

כשהוא נמצא בשיאה של קריירה מצליחה בהולנד, מנצח על מסעדה מכוכבת מישלן, החליט מושיק רוט לחזור לשורשים ומצא את עצמו נכנס לתפקיד השף במסעדת טוטו הנחשבת. אז מה הביא אותו לחזור לכאן?

התהפוכות שעברה השנה מסעדת טוטו טרם הושלמו, ומושיק רוט עוד בודק ומפתח את הקשר החדש בינו לבין המסעדה. אבל דבר אחד ברור לגמרי לאיש התמרי שנמצא כאן, זאת השנה שבה התקבלה ההחלטה. המטרה: להתחבר שוב לישראל. האמצעי: מסעדת טוטו.

30 שנות עשייה בחו"ל, קבלת המעמד הייחודי של מסעדה מכוכבת מישלן, רק גרמו לו להבין ולהתגעגע לחיבור עם הבית. "עם כל המעמד, הבנתי שחלק ממני מאוד רוצה לחזור לפה", אומר מושיק. "ההבנה הזאת, שבסופו של יום אתה ישראלי. אתה יכול לצאת מישראל אבל ישראל לא יוצאת ממך. וטוטו היא עוגן שמחבר אותי בחזרה לארץ".

רוט הוא עוף מוזר בנוף השפים המקומי, שנדמה שחייו מלאים בסתירות. מצד אחד, כוכב מקומי בשל הופעתו במשחקי השף. מצד שני, איש צנוע ולבבי. בהולנד הוא נחשב לשף מוערך מאוד. בארץ, נכווה רוט מהביקורות שקיבל בטוטו שניה אחרי שהחליף את ירון שלו.

למה דווקא טוטו?
"טוטו זה המקום הכי סקסי בעיר. האנשים שעובדים פה, שם זה מתחיל, הלקוחות שמגיעים לפה, הרגע הזה באמצע הערב שהמוזיקה משתנה, שהאורות מתעמעמים להם. היכולת לגעת בחומרי גלם ועדיין לא לדפוק חשבון לאף אחד. הווייב, החשמל הזה שיש פה. אני חושב שבסופו של יום, הוא נעשה במצב שאתה מתמכר למקום הזה. אני איש של עולם, שאוהב להסתובב בכל העולם. אבל כרגע השהות שלי היא בת"א, חוץ מזה שהתאהבתי מחדש בעיר הזאת. אם טוטו זה העוגן, פה לאט לאט הופך להיות נמל הבית שלי. זה מה שאני עכשיו, בואי נגיד שכרגע טוטו זה הסיי שלי".

צילומים: רובי קסטרו
הפקה: חגית ברק

מושיק רוט בטוטו. ראובן קסטרו
"ההבנה הזאת, שבסופו של יום אתה ישראלי", רוט בטוטו | צילום: רובי קסטרו)/ראובן קסטרו
טוטו, קרבט ווייס. אפיק גבאי
מנות חדשות בטוטו מעשה ידיו של רוט | צילום: יח"צ/אפיק גבאי
טוטו, קרבט ווייס. אפיק גבאי
מנות חדשות בטוטו מעשה ידיו של רוט | צילום: יח"צ/אפיק גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully