וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: חיים כהן חוגג 3 ליפו תל אביב

2.11.2014 / 16:17

מסיבת יום הולדת ליפו תל אביב, ארוחת טעימות זוגית משתלמת במסעדת ארייה וארוחת חמין חורפית של שבת בטשרניחובסקי 6. כל מה שטעים ומחמם בשבוע הקרוב

יפו תל אביב. דניאל לילה,
קלאמרי בסלקים אדומים/דניאל לילה

מסעדת יפו תל אביב חוגגת 3, תל אביב

מסעדת יפו תל אביב של השף חיים כהן חוגגת החודש 3 שנים לפתיחתה עם תפריט חדש, מנות ספיישל וערבי יין מיוחדים. במסגרת החגיגות במהלך השבוע הקרוב יארח השף חיים כהן יארח את יקבי רמת הגולן, לחגיגת אוכל ויינות ישראלים. לכבוד השבוע רקח כהן מספר מנות שילוו את היינות, לצד התפריט הקבוע במסעדה. בין המנות: טרטר לוקוס וחצילים שרופים מהאש, ריזוטו תרד שחור, קלמרי בסלקים אדומים, תבשיל צוואר טלה ורביולי ועוד. מומלץ להזמין מקומות מראש.

מסעדת יפו-תל אביב, יגאל אלון 98, ת"א, 03-6249249. לא כשר

פילדפליה. מיטל סולומון,
עסקית סטודנטים בפילדלפיה/מיטל סולומון

שבוע הסטודנט בפילדלפיה, תל אביב

מסעדת פילדלפיה, האחות הקטנה של דיקסי, יוצאת במבצע עסקית עבור הסטודנטים. במהלך השבוע הקרוב, בין התאריכים 2 עד ל-8 לנובמבר במהלך כל שעות היום והלילה כולל סופי השבוע, סטודנטים יוכלו ליהנות מארוחה עסקית במסעדה או במשלוח. הארוחות העסקיות כוללות מנה עיקרית, תוספת לבחירה ושתייה קלה. בין הארוחות ניתן לקבל: כריך אנטרקוט קלאסי (51 שקלים), כריך פילי קורנביף (58 שקלים) כנפיים של דיקסי 12 יח' (54 שקלים) ועוד. למימוש המבצע יש צורך בהצגת תעודת סטודנט במסעדה או לשליח.

פילדלפיה, תוצרת הארץ 3, תל אביב, 03-6930606. לא כשר

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פורטר אנד סאנס. ז'אן קלוד לוי,
פורטר אנד סאנס/ז'אן קלוד לוי

חורף חם בפורטר אנד סאנס, תל אביב

מסעדת פורטר אנד סאנס משיקה לכבוד החורף מתכונת Happy Hour, בימים ראשוו עד חמישי בין השעות 17:00-19:00, בירה גדולה מהחבית תימכר במחיר של קטנה. במבצע משתתפים 50 סוגי בירות, ביניהן דובל, נגב, מרדסו, שימאי ורבות אחרות. כמו כן בחודש נובמבר יתווספו לתפריט הצהריים בסופי השבוע שתי מנות חורפית: קרבונד פלמנד - תבשיל בלגי של בשר וירקות בבירה (84 שקלים) והמבורגר סנט מור במשקל 300 גרם, מוגש על שפצלה (ללא לחמנייה) ברוטב של פונדו גבינות (72 שקלים)

Porter & sons - הארבעה 14 תל אביב, 6244355–03

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט טעימות חדש באריא

מסעדת ארייה של השף גיא גמזו משיקה תפריט טעימות זוגי הכולל שבע מנות ושני קינוחים במחיר 128 שקלים לסועד. התפריט יוגש בקומת המסעדה, בימים א'-ד' ובמוצ"ש החל מהשעה 19:00 ועד אחרון הלקוחות. בין המנות: מרק פול לבן עם סלט של עגבניות, פטרוזיליה, שאלוט, קרוטונים ודואה מצרית; סקאלופ על ריזוטו שחור וציר סרטנים; סשימי דג ים עם צנוניות צבעוניות ויניגרט תפוז; ארטישוק ננסי צלוי בתנור על קרם של ערמונים ופרמזן; נתח קצבים על קרם של ארטישוק ירושלמי וכרישה שרופה ביין אדום ועוד. התפריט צפוי להשתנות על בסיס יום יומי.

אריא. רחוב נחלת בנימין 66, פינת יהודה הלוי. 03-5296054. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטיבל צדפות במסעדת הבסטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל הצדפות חוזר למסעדת הבסטה, תל אביב

אחרי חודשי הקיץ במסעדת הבסטה חוזרים למסורת. בשישי הראשון של כל חודש, יתקיים במסעדה פסטיבל צדפות. הצדפות מגיעות בחמישי בלילה במשלוח מצרפת, ומוגשות ביום שישי. האירוע יתקיים ב-7 בנובמבר החל מ-8:30 ועד גמר הצדפות.

הבסטה. רחוב השומר 4, תל אביב. 03-5169234. לא כשר

פסטיבל היין במטה יהודה. ענבל רוז,
פסטיבל היין/ענבל רוז

פסטיבל היין ה-16 במטה יהודה

פסטיבל היין ה-16 במטה יהודה, שנמשך על פני 4 סופי שבוע, יוצא לדרך. בסוף השבוע של התאריכים 6-8 בנובמבר יקיימו מספר יקבים המשתתפים בפסטיבל פעילויות מיוחדות בין הכרמים. בין הפעילויות יהיו הופעות מוסיקה חיות של רוק ישראלי, ג'אז מרגש ומוסיקה עולמית, טעימות יין מהאזור ושל אורחים מן הדרום, סיורי יין מודרכים, בשרים ארגנטינאים ועוד.


לכל הפרטים

טבית בטשרניחובסקי 6. דן פרץ, מערכת וואלה! NEWS
טבית בטשרניחובסקי 6/מערכת וואלה! NEWS, דן פרץ

חורף שבת בטשרניחובסקי 6, תל אביב

ביסטרו טשרניחובסקי 6 שבבעלות השף איל מרון, מציע לכבוד החורף ארוחת חמין בשבת. הארוחה מורכבת מסלסלת לחם, מבחר של 8 סלטים וראשונות, כגון כבד קצוץ בשמאלץ עם בצל סגול, סלט תפוחי אדמה עם בצל וחומץ, סלמון בכבישה עדינה עם שמנת חמוצה ועוד. כמנה עיקרית יוצע צ'ולנט עם קישקע; בשר בקר וביצה; טבית עיראקי עם עוף ואורז; תבשיל בשר בסגנון פורטוגלי;שוק אווז קונפי עם רוטב פורט ודבלים בתוספת פירה תפוחי אדמה ועוד. (95 שקלים לסועד). הארוחה תוגש בימי שבת בין השעות 12:00-17:00.

טשרניחובסקי 6. רחוב טשרניחובסקי 5, תל אביב. 03-6208729,6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully