וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניביצ'י: מסעדה חדשה בצפון

12.11.2014 / 12:46

תכירו את יאניביצ'י, מסעדה חדשה בין עכו לנהריה במושב בוסתן הגליל שבצפון. בתפריט: מטבח פיוז'ן ואווירה פסטורלית

יאניביצ'י. יפית בשבקין,
קרפצ'יו סלק באווירה כפרית/יפית בשבקין

את המושב הפסטורלי בוסתן הגליל, לא בטוח שכולכם מכירים, אז הנה לכם סיבה טובה להגיע לבקר בו. מסעדה חדשה העונה לשם יאניביצ'י שנפתחה לפני כחודשיים במושב הכפרי, שנמצא בין עכו לנהריה. המסעדה ממוקמת במבנה עתיק, שהוקם בשנת 1948 ושימש כמחלבה הראשונה של המושב. יאניביצ'י היה חלבן הונגרי אשר עמד בראשה ונפטר לפני 35 שנה, והמסעדה החדשה קרויה על שמו.

הבעלים של המסעדה החדשה הוא אביחי פחימה, תושב המושב "מגיל 13 אני בתחום המסעדנות וכל חיי החלום שלי היה לפתוח במושב שבו גדלתי מסעדה משלי. לקח לי המון זמן לקבל אישורים, המבנה הזה עמד נטוש בערך 18 שנה, לפני שנה וחצי התחלתי את התהליך, ולפני חודשיים המקום נפתח".

יאניביצ'י. יפית בשבקין,
יאניביצ'י, חלום ילדות/יפית בשבקין

יאניביצ'י מציעה מטבח פיוז'ן-ישראלי, הוצר מפגש בין מטבחים שונים מהעולם כמו הצרפתי והאיטלקי, יחד עם מטבחים מקומיים - הערבי והישראלי. שפית המסעדה היא מיכל גור-לביא-ברקו, בוגרת ביה"ס הגבוה לקולינריה "בישולים" שעבדה בין היתר במסעדת ויולט של השף יוסי שטרית. התפריט שבנתה מגוון מאוד ומציע מנות העשויות מחומרי הגלם הטריים של הגליל.

בין המנות ניתן למצוא עלי טורטייה במילוי קרם אבוקדו (36 שקלים), סלט אנטריקוסינטה - סלט חסה עם טבעות בצל, רצועות סינטה ואנטריקוט ברוטב ויניגרט חרובים (60 שקלים) צלעות טלה 300 גרם מוגשות לצד פירה (125 שקלים) מוסר ים בקרם חציל ויוגורט, לצד סלט עדשים (97 שקלים) ועוד מנות רבות.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
יאניביצ'י. יפית בשבקין,
שונה מכל מה שיש באיזור/יפית בשבקין

"יצרנו כאן מקום אינטימי ונעים המעניק חוויה אחרת שבאה לידי ביטוי במנות, בצלחות שלהן ובהגשה" אומר אביחי. "זאת המסעדה היחידה כאן במושב והיא מאוד שונה ממסעדות אחרות שיש כאן באזור, עד כה התגובות נלהבות ואני מאמין שזה רק יילך וישתפר".

יאניביצ'י, מושב בוסתן הגליל בין עכו לנהריה, 04-8222122. לא כשר. שעות פתיחה: כל ימות השבוע 09:00 ועד אחרון הסועדים

  • עוד באותו נושא:
  • יאניביצ'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully