וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: עסקיות צהריים באבושדיד

16.11.2014 / 16:45

עסקיות צהריים חדשות ברחבי תל אביב, המרגוזה בר עובר מתיחת פנים, ארוחת חג הודיה בירושלים ומנות חורף במסעדות. פותחים שבוע

אבושדיד. עידו איזק,
אבושדיד, גם בצהרים/עידו איזק

אבושדיד מתחדשת בעסקיות צהריים, תל אביב

מסעדת אבושדיד, המציעה מטבח בלקני ים-תיכוני, החלה להגיש עסקיות בין השעות 11:30-16:00. הארוחה כוללת מנה ראשונה לבחירה, מנה עיקרית ושתיה, במחיר העיקרית, על פי שלוש מדרגות מחיר. כמנה ראשונה תוכלו לבחור בין סלקים צלויים בפחם, תפו"א מדורה, סביצ'ה דג ים, או קפרזה ארטישוק. בגזרת המנות העיקריות תוכלו לבחור בין היתר בריזוטו דלעת ולימון כבוש (79 שקלים), שרימפס במיה במיץ עגבניות (89 שקלים) טי-בון טלה תבשיל פריקי (98 שקלים) ועוד.

אבושדיד, לבונטין 16 תל אביב, 03-6298822. לא כשר

נאם. דור מלכה,
פאד סי יו בנאם/דור מלכה

עסקיות צהריים בנאם, תל אביב

מסעדת נאם התאילנדית מציעה כעת תפריט עסקות צהריים הכולל 10% הנחה על כל הפריטים בתפריט, ראשונות, עיקריות, משקאות חמים וקרים וקינוחים, בכל יום באמצע השבוע (ראשון-חמישי) בין השעות 12:30-17:00. בין מנות העסקית: סלט נאם טוק (סלט סינטה צרובה), פי גאי (כנפי עוף פריכות ברוטב ברבקיו) , פאד סי יו (אטריות אורז רחבות עם בשר עוף/בקר/לבן/שרימפס/טופו) ועוד.

נאם, דיזנגוף 275, 03-6708050. לא כשר

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ארוחת בוקר בביסטרו גופרמן. צילום: אדי מזרחי,
ארוחת בוקר בביסטרו גופרמן/צילום: אדי מזרחי

תפריט חדש בקפה גופרמן, רישפון

קפה גופרמן ברישפון עבר שינוי יסודי בתפריט, שנבנה מחדש על ידי השף אדי מזרחי. המנות החדשות מתבססות בעיקר על ירקות בלאדי ושפע עשבי תיבול מגינת הירק הסמוכה. בין המנות: סלט לוינסקי: הרינג, שרי, צנונית, בצל ירוק, בצל סגול, פלפל חריף וקרם שמנת חמוצה (56 שקלים), ארוחת בוקר משתנות כמו בוקר טורקי - מאפה מלוח ממולא בגבינות פטה ומנצ'גו, ביצה קשה, ציזיקי סלט ירוק ושתייה (48 שקלים), כרובית אפויה בתנור אבן על מצע טחינה, עגבניות ושמן זית (32 שקלים), פטוצ'יני זוקיני - זוקיני, תרד ,פטה, שום, שמן זית, עשבי תיבול ויין לבן (49 שקלים) , פיצה איטלקית שנאפית בתנור לבנים בעבודת יד המגיעה עם שלל תוספות (38 שקלים) ועוד.

גופרמן. הפרחים 12, רשפון. 09-9550555.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רביולי כינורות בדלידה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקיות אחה"צ בחמארה של דלידה, תל אביב

החמארה של דלידה מציעה תפריט אחה"צ עסקי מדי יום בין השעות 17:30-20:00, במסגרתו מוצעות כל המנות בתפריט המסעדה ב-50% הנחה. בין המנות תמצאו ברולה פלפלים (12 שקלים) פולנטה מתירס טרי (21 שקלים) טרטר מוסר ים (21 שקלים), רביולי כינורות במחיר (21 שקלים), פילה מוסר ים (60 שקלים) ועוד.

דלידה, זבולון 7 תל אביב, 03-5369627. לא כשר

המרגוזה.
סרדינים כבושים במרגוזה בר

המרגוזה בר מתחדש, תל אביב

המרגוזה בר בשוק הפשפשים החליף לחלוטין את תפריט האוכל והקוקטיילים שלו כחלק מריענון כולל שעבר המקום וכלל גם עיצוב מחדש. התפריט החדש בסגנון יפואי משלב מנות בהשראת מטבחים מאגן הים התיכון, ומתחלק לשני חלקים, הראשון מוקדש למזטים למרכז השולחן לחלוקה ביניהם סרדינים שנכבשים במקום עם גבינת חלומי צלוייה (28 שקלים), כרובית בטחינה (26 שקלים), נאצ'וס ערביקה - שברי פיתה אפויים, סחוג, יוגורט, טחינה וסלסה (32 שקלים) ועוד.
חלקו השני של התפריט מורכב ממנות גדולות יותר ביניהן קבב בפיתה עם מטבוחה ביתית וטחינה (48 שקלים), קלמארי פריך עם איולי צלפים (42 שקלים) ועוד.

מרגוזה, רבי יוחנן 3, שוק הפשפשים, יפו, 077.4501766, לא כשר

זכאים. אלעד אייבס,
סינייה כרובית בזכאים/אלעד אייבס

מנות חורף חדשות בזכאים, תל אביב

לכבוד העונה הקרה משיקה מסעדת זכאים הטבעונית תפריט חדש בגוון חורפי, המשלב תוצרת עונתית וחקלאית עם תפיסת עולם מודעת סביבתית וחברתית. בין המנות בתפריט ניוקי תפוחי אדמה עם פרפום עגבניות שרי חריף וקרם פרש (74 שקלים), סינייה כרובית, צלויה בתנור עם בצל ועגבניות עם טחינה ושמן זית (52 שקלים), מרק חורשט מסורתי עם מלוחייה (46 שקלים) ועוד.

זכאים, פינת אלנבי 98 (סמטת בית השואבה 20), תל אביב,03-6135060. לא כשר

גדרה 26. שרית גופן, מערכת וואלה! NEWS
גרבלקס חגיגי בגדרה 26/מערכת וואלה! NEWS, שרית גופן

שישי חגיגי בגדרה 26, תל אביב

מסעדת גדרה 26 פותחת לראשונה את המסעדה גם בערבי שישי, במסגרת זו יושק גם תפריט חגיגי עם מנות ספיישל. תפריט שישי יוגש במסעדה בין החודשים נובמבר- אפריל החל מהשעה 18:45. כמו כל ארוחה בגדרה 26 גם ארוחת שישי תיפתח עם מזטים שונים וסלסלת לחמים. בין המנות תמצאו קובה ים - קובה במילוי גבינת עיזים ושרימפס (44 שקלים),, לינגוויני תרד (54 שקלים) כדורי בשר שבדים - כדורי בקר מטוגנים ברוטב שמנת-פלפל, מוגשים עם פירה וריבת פירות יער אדומים (62 שקלים) ועוד.

גדרה 26, רח' גדרה 26, תל אביב, 03-5100164. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
50 אחוז לצעירים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבצע צעירים בעל המים, הרצליה

מסעדת על המים בהרצליה, בניצוחו של השף משה חביב, משיקה תפריט צעירים משתלם במיוחד. לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמית מציעה המסעדה 50% הנחה על מרבית תפריט המסעדה (פרט למספר מנות אשר יינתנו ב- 30% הנחה) כולל על תפריט הסושי. בנוסף תינתן הנחה של חצי מחיר גם על האלכוהול ותפריט יינות רחב ייחודי למבצע.
בין המנות בתפריט: טרטר סלמון, רביולי לחי עגל, פילה מוסר ומולים, ריזוטו שרימפס וחזה אווז מעושן, אוסובוקו טלה ועוד. מההטבה יוכלו ליהנות צעירים בגילאי 18-30 אשר יזמינו מקומות מראש בכל ימות השבוע פרט לשישי, בין השעות 17:00-22:00. לצורך קבלת ההטבה יש צורך בהצגת תעודת זהות.

על המים, חוף השרון הרצליה, 057-9443332. לא כשר

מלון אמריקן קולוני. מיקלה בורסטו-עוזיאל, מערכת וואלה! NEWS
חג הודיה שמח באמריקן קולוני/מערכת וואלה! NEWS, מיקלה בורסטו-עוזיאל

ארוחת חג ההודיה במלון אמריקן קולוני, ירושלים

מלון אמריקן קולוני בירושלים יערוך ארוחת חג הודיה מסורתית בערב החג, יום חמישי ה- 27 לנובמבר בשעה 19:00 במסעדת ערבסק שבמלון. כמיטב המסורת בארוחת החג תוגש מנת הודו ממולא, רוטב חמוציות, מרק אגוזים, תבשילי דלעת ומנות מסורתיות נוספות בנגיעה ים תיכונית. בנוסף יוגשו מעדני טלה ודגים שונים במקביל למנות שישלבו גם את ירקות ופירות העונה. הארוחה תהיה פתוחה לאורחי המלון ולקהל הרחב בעלות של 335 שקלים לסועד.

מלון אמריקן קולוני, לואי ונסן 1, ירושלים, 02-6279777. לא כשר

תשבי. רן בירן,
תפריט חדש בתשבי/רן בירן

מנות חדשות במסעדת תשבי, זכרון יעקב

מסעדת תשבי בזיכרון יעקב משיקה תפריט חדש בניצוחו של השף הצעיר עידו שגב. התפריט החדש כולל מגוון מנות ראשונות ועיקריות ביניהן: טרטר דניס על מצע גספצ'ו עגבניות תמר (54 שקלים), טונה מעושנת וביצת עין (58 שקלים)
סלט אנדיב- עלי אנדיב, עגבניות שרי, פרי העונה, אספרגוס, ביצה רכה, קולפניות פרמזן ווינגרייט שאלוט (58 שקלים) ועוד.

מסעדת תשבי, מדרחוב זכרון יעקב, 04-6288195. כשר

חומוס בשר. יפית בשבשקין,
חומוס בשר/יפית בשבשקין

1+1 בחומוס בשר, קרית ביאליק

בחומוס בשר תינתן במהלך השבוע הקרוב (16-20 לנובמבר) בימים א'-ה' החל מהשעה 17:00, ארוחה נוספת ללא תשלום נוסף ליושבים במקום. בין המנות תמצאו קדרת טלה ותרד עם גרגירי חומוס ותבלינים, תבשיל בקר ובצל עם שום ותבלינים, תבשיל רצועות פרגית עם בצל ותבלינים ומרק שעועית ובשר, וכן מנות צמחוניות כמו שקשוקה עם חומוס. ליד המנה העיקרית תוכלו ליהנות שמתי שתי ג'פיתות – הכלאה של פיתה וג'בטה, ביחד עם גזוז בטעמים נע מחיר הארוחה בין 29 ל-36 שקלים, כאשר ארוחה נוספת, כאמור על חשבון הבית

חומוס בשר, קריון קריית ביאליק, 04-9112397. כשר

מקס ברנר. שיבולת שחר,
חנוכה מתוק במקס ברנר/שיבולת שחר

סופגניות לחנוכה במקס ברנר

לקראת חנוכה רשת מקס ברנר מציעה מנה חדשה הכוללת 3סופגניות מתוקות וייחודיות: סופגניית גלידת וניל בשוקולד נמס, סופגנייה במילוי קוקוס ושוקולד לבן ופצפוצי שקדים, וסופגניה במילוי של שוקולד לבן ותותים, עם טאצ' של קצפת ופירות יער מלמעלה, עלות מנה של שלוש הסופגניות 38 שקלים. המנה בישיבה בלבד לא ניתן לקחת.

סניפי מקס ברנר

קרנף. דודי מוסקוביץ',
סנדוויץ' אנטריקוט חדש בקרנף/דודי מוסקוביץ'

מנות חדשות ברשת קרנף

רשת קרנף משיקה תפריט חדש המציע מנות חדשות לצד אלו המוכרות, ביניהן תוכלו למצוא סנדוויץ' עוף - עוף צלוי על פסטה עם בצל מטוגן בלחמניית רוסטיק כפרית (37 שקלים), סנדוויץ' אנטריקוט (37 שקלים) ורול צ'ילי קון קרנה - בשר בקר טחון מוקפץ עם פלפל חלפיניו בטורטיה (29 שקלים).

סניפי רשת קרנף

יפו תל אביב. דניאל לילה
מרק לימה ביפו תל אביב/דניאל לילה

ערב יין צרפתי אצל חיים כהן, תל אביב

השף חיים כהן יארח ביום שלישי הקרוב, 18 לנובמבר, את יבואן היין שקד, לערב של חגיגה צרפתית. הערב יכלול יינות אדומים, לבנים וימבעבעים, מאזורים שונים ברצפת, החל מאלזס, בורגון, שמפיין ועד עמק הרון, לואר ואף ישראל. לסועדים יתאפשר ליהנות ממבחר רב של יינות בכוסות או בבקבוקים. לצד תפריט היינות הרחב, רקח השף חיים כהן, תפריט מנות מיוחד שישתלב עם תפריט היינות, בין המנות: מרק לימה וטורטליני טלה, טורטליני בטטה מקורמלת בטאבון, קלמארי בתוך סלקים אדומים, תבשיל לחי בקר וקינוח מון בלאן. מומלץ להזמין מקומות מראש.

יפו-תל אביב, יגאל אלון 98, ת"א, 03-6249249. לא כשר

טייסטינג רום. רן בירן,
טייסטינג רום/רן בירן

אירועי נובמבר בטייסטינג רום, תל אביב

ה- TASTING ROOM יקיים במהלך חודש נובמבר מספר אירועי יין. מסורת עונג שבת תתקיים בכל יום שישי החל מהשעה 13:00 ותכלול הופעת ג'ז, תבשיל מהביל וכמובן הרבה יין. ערב עם היינן ג'וני שטרן (בעל יקב שטרן) ביום רביעי ה-12 לנובמבר. סדנת סוד היין והאדמה בהדרכת יועצת היין , מורן עשור, תתקיים ביום ראשון ה-16 לנובמבר, ערב עם היינן ד"ר יאיר מרגלית (מבעלי יקב מרגלית) ביום רביעי ה-26 לנובמבר, ערב עם הייננית רוני ססלוב ביום ראשון ה-30 לנובמבר. ערבי היין כרוכים בתשלום ומספר המקומות מוגבל.

טייסטינג רום, מתחם שרונה, קפלן 36, תל אביב. 03-5333213. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully