וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבתא בישלה מרק

8.1.2015 / 20:21

מי שיהיה אמיץ דיו לצאת מהבית בסוף השבוע הסוער, יכול להתנחם במרק חם במסגרת פסטיבל המרקים "סבתא בישלה מרק" בשוק הנמל בת"א

עריכה: מאיה בן ניסן

"יזמות נשית לכל דבר"

חקלאי שוק הנמל חברו בסוף השבוע הסוער הזה לסבתות של ארגון "סבתא לי" - אשר מתמחה בשירותי השמה לסבתות, ויציעו בדוכני השוק מבחר מרקים מחממים ממתכונים מקוריים של הסבתות.

את הפרויקט יזמו שלושת הבעלים של שוק הנמל, שיר הלפרן, רועי חמד ומיכל אנסקי. "שיתוף הפעולה עם הסבתות המקסימות של ארגון סבתא לי הוא בדיוק מסוג הפרויקטים שאנחנו גאים לקדם בשוק", סיפרה הלפרן. "מבחינתי זאת יזמות נשית לכל דבר, זה מעניק להן כוח בקהילה שלנו, מחבר בינן לבין הקהל הרחב ומייצר עבורן מקור הכנסה לפעילויות דומות עתידיות".

"כל ההכנות לפסטיבל יצרו התרגשות רבה בקרב הסבתות", סיפרה אורלי הרשקוביץ, אחת מהיזמות של ארגון סבתא לי. "הן עקבו אחר הפרסומים השונים בתקשורת ומקוות שיבואו אנשים רבים למרות, ואולי אפילו בגלל הגשם".

סבתא בישלה מרק. עידו שחם
סבתא בישלה מרק/עידו שחם
פסטיבל תרופת סבתא. חיים יוסף,
יזמות נשית/חיים יוסף

במהלך הפסטיבל, תוכלו לטעום שישה מרקים מחממים שחמישה מהם נעשו על ידי הסבתות של "סבתא לי" - מרק ירקות שורש וחומוס, מרק עגבניות, מרק כתום, מרק ארטישוק ומרק אפונה, כאשר את המרק השישי - מרק עוף ואטריות הכינה מיכל אנסקי ממתכון של סבתה. מחירו של כל מרק נע בין 20-25 שקלים וכל הרווחים שייאספו במהלך הפסטיבל ילכו כולם ל-"סבתא לי" לטובת קידום עתידי של פעילויות נוספות של החברה.

שוק הנמל, האנגר 12, נמל תל אביב, 077-5493094. שעות פעילות: חמישי: 12:00-20:00, שישי: 11:00-16:00, שבת: 11:00-20:00. לא כשר

סבתא בישלה מרק. עידו שחם
חם ונעים/עידו שחם
סבתא בישלה מרק. עידו שחם
סופ"ש חמים/עידו שחם
  • עוד באותו נושא:
  • מרקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully