וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בתל אביב: לאנצ'בוקס

9.2.2015 / 13:00

הצורך בארוחת צהריים בריאה יצר בשנה האחרונה גל של מקומות המשלבים טריות ואוכל מוכן. כעת מגיע לאנצ'בוקס, מקום תל אביבי חדש שלוקח את הקונספט עוד צעד קדימה

לאנץ' בוקס. דרור עינב
טרנד חדש בתל אביב?/דרור עינב

אורח החיים בעידן המודרני של עבודה מפרכת מבוקר עד ערב לא תמיד מאפשר לנו תזונה בריאה. לא לכולם יש זמן או כוח לחזור בערב הביתה מהעבודה ולעמוד על הסירים ומצד שני, אכילה בחוץ בדרך כלל מסתכמת בג'אנק פוד, או סתם אוכל משמין.

נראה שעוד ועוד יזמים מזהים את הצורך הזה, ואפשר כבר לסמן טרנד חדש בתל-אביב שמנסה להקל עלינו את החיים במטבח מבלי לוותר על הבריאות. מיזמים כמו שף מרקט או מקומות כמו ביסל'ה , ואופן פרידג' סללו את הדרך לז'אנר החדש שנכנס לחיינו. כעת מגיע גם לאנצ'בוקס, מקום שמגיש ארוחות חמות, טריות ומזינות, בהשראת קופסאות הבנטו היפניות.

לאנץ' בוקס. דרור עינב
בהשראת הבנטו היפניות/דרור עינב
לאנץ' בוקס. דרור עינב
אפשר גם לשבת במקום/דרור עינב

מאחורי היוזמה עומדת קבוצה של שלושה שותפים - חן אמור, עידו הדר ואסף וינשטיין. "פתחנו לפני 3 שבועות, זה קונספט שאנחנו עובדים עליו כבר מעל שנה וחצי", מספר חן. "גרתי תקופה ארוכה ביפן, ראיתי את תרבות האוכל שלהם - הבנטו, קופסאות האוכל היפניות, נדלקתי על צורת ההגשה, האסטתיות, הטריות, ככה הם אוכלים לאורך כל שעות היום. ידעתי שחייבים לפתוח משהו כזה בת"א".

חן וחבריו הסתובבו במדינות שונות- בלונדון, פריז, ארה"ב, וניסו להבין איך הקונספט מיושם ברחבי העולם. "עברנו על כל המקומות בקונספט הזה, המושקעים יותר והמושקעים פחות, חזרנו הביתה והתחלנו לעבוד על הרעיון. נפגשנו עם כמה שפים שסייעו בבניית התפריט, ויצרנו תפריט עשיר ומדהים של 50 פריטים - מקינוח של פירות בכוס ועד קציצות דגים על מצע גריסי פנינה".

לאנץ' בוקס. דרור עינב
טרי ומוכן לחימום במיקרוגל/דרור עינב
לאנץ' בוקס. דרור עינב
מבחר עשיר של מנות/דרור עינב
בניגוד לקונספט הנהוג בעולם, בלאנצ'בוקס החליטו לאפשר גם ישיבה במקום, למי שמעוניין לחמם את האוכל ולשבת במקום

מעבר לטעם שמו בלאנצ'בוקס דגש על הערכים התזונתיים. לתהליך בניית המנות צורפה דיאטנית, ועל כל קופסת אוכל יש פירוט לגבי מספר הקלוריות, פחמימות, שומן וחלבונים. בניגוד לקונספט הנהוג בעולם, בלאנצ'בוקס החליטו לאפשר גם ישיבה במקום, למי שמעוניין לחמם את האוכל ולשבת במקום. האוכל מוצג במקררים בתוך קופסאות שמותאמות לחימום במיקרוגל, ולכם רק נותר לבחור.

בגזרת האוכל המבושל תמצאו מגוון של מנות כמו רצועות חזה עוף בוויניגרט עם ירקות ועשבי תיבול (29 שקלים), קציצות בשר ברוטב עגבניות (28 שקלים), קציצות בטטה וקינואה עם עלי תרד ובצל מקורמל בליווי קלחי תירס (29 שקלים), קציצות דג טרי אפויות על מצע קפונטה עם גריסי פנינה ואפונה (53 שקלים), שיפודי בקר עם קוסקוס מלא וירקות צלויים (49 שקלים), לביבות טופו ואדממה ( 29 שקלים), מרק (15 שקלים) ועוד. כמו כן במקום מבחר סלטים וכריכים, ביניהם סלט סלק וגבינת עיזים (34 שקלים), סלט סלמון בכבישה ביתית (37 שקלים), כריך עוף ואבוקדו (24 שקלים), כריך רוסטביף וחמאת בוטנים (24 שקלים) ועוד. ואפילו קינוחים בקופסה ביניהם עוגת גבינה ולימון (14 שקלים), מוס טריקולד (12 שקלים) ועוד.

לאנץ' בוקס. דרור עינב
יש גם קינוחים/דרור עינב
לאנץ' בוקס. דרור עינב
נראה מבטיח/דרור עינב

טריות זה שם המשחק

קיימים בתל אביב עוד מקומות בסגנון של אוכל מוכן, במה אתם שונים?
אנחנו נותנים מענה למגוון מאוד רחב של אנשים, גם אנשי עסקים מהאיזור פה, ילדים שבאים לשבת פה אחרי בי"ס, טבעונים, אנשים שמקפידים על תזונה נכונה, שומרי כשרות ועוד. כל אחד יכול למצוא את עצמו כאן. אנחנו לא עובדים עם חומרים משמרים ואין כל מיני שיטות אריזה שאמורות להאריך את זמן המדף. טריות זה שם המשחק.

בחודשים הקרובים ישיקו בלאנצ'בוקס גם שירות משלוחים שיגיע עד בית הלקוח או המשרד. "הקונספט מותאם למשלוחים, כי הכל מוכן וארוז, כך שנוכל לספק את האוכל בצורה מהירה ויעילה". בשעות אחה"צ מציע המקום מבצעים כמו 50% על כל התפריט, או 1+1 על כל המנות ועוד.

לאנצ'בוקס, לילינבלום 19 ת"א, 03-5123234. שעות פתיחה: ראשון - חמישי: 08:00-20:00, שישי: 08:00 עד שעה לפני כניסת השבת. כשר

  • עוד באותו נושא:
  • לאנצ'בוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully