וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בטיסה: כך תמנעו מתקריות שוקולד מביכות

23.2.2015 / 9:56

סערת השוקולדים במטוס גרמה לנו להצהיר קבל עם ועדה - למה בכלל להביא מחו"ל את השוקולדים הגנריים שיש בכל פיצוצייה? קבלו רשימת 6 שוקולדים מיושנים, שפשוט מביך להביא מחו"ל

כולם הזדעזדעו אתמול למראה סרטון השוקולד במטוס שהשתלט על הרשתות החברתיות. אבל אם לשים שניה את עניין ההתנהגות בצד, אף אחד לא העלה את הסוגייה הבאמת מהותית וכאובה לדיון: למה לקנות שוקולדים ממטוס? כדי להבהיר את חוסר הרלבנטיות, קבלו סקירה של 6 שוקולדים שאולי היה נחמד לקבל כשטיסה לחו"ל הייתה עניין של פעמים ספורות בחיים, וכשחטיפי שוקולד לא היו עניין גלובלי. אבל היום, יש כמה שוקולדים שהקולגות או המשפחות שלכם ממש לא מתרגשים לקבל כשאתם חוזרים מחו"ל.

טובלרון

טובלרון. ShutterStock
ישן או סתם נדבק לשיניים/ShutterStock

במשך שנים אנשים בארץ לא ידעו אם הטובלרון נדבק להם לשיניים פשוט כי זה סוג השוקולד שהוא, או שמהרגע שקנו אותו בדיוטי פרי, נסעו איתו לחו"ל וחזרו לארץ הוא פשוט איבד מטריותו. הזמן עבר, טובלרון נמכר כבר בכל סופר שמכבד את עצמו ועדיין, אנשים מתעקשים לקנות בדיוטי פרי טובלרון, בדגש על טבליות גדולות ומביכות היישר מהניינטיז, כדי שלאף אחד בעבודה לא יהיה ספק שהם היו בגולה. מעצבנים במיוחד אגב, הם אלו שמביאים את הטובלרון הלבן.

הרשיס

הרשיס. ShutterStock
הרשיס, נמאס/ShutterStock

לרשימת השוקולדים הקלישאתיים שאנשים בארץ מתעקשים להביא מחו"ל נכנס גם שוקולד ההרשי'ס בוורסיות השונות שלו. הגיע הזמן לשים את הקלפים על השולחן: הוא ממש לא טעים, לא מעניין אף אחד והקולגות בעבודה אוכלים אותו מתוך נימוס. בכל זאת, הוא נמכר במבצע בפיצוציה למטה. ובהזדמנות זאת, גם אם תביאו לבן/בת הזוג שוקולד לבן עם עוגיות או נשיקות הרשיס לכבוד הולנטיינס - זה לא יתקבל בברכה.

מילקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוקולד מילקה באבלס, יש כזה בארץ?/מערכת וואלה!, צילום מסך

האריזות הסגולות של מילקה הן עוד סממן שגורם לישראלים בחו"ל להסתחרר ולהעמיס סוגי מילקה שונים לעגלה, כאילו אין מחר, או סתם כאילו אין מילקה בארץ. ובאופן מוזר למדי החוקיות עובדת ככה: ככל שהמארז יותר גדול, כך מגיעות יותר חבילות ממנו. אז כאן יש שכבת שוקולד, שכבה ביסקוויט ועוד שכבת שוקולד, ושם בין ביסקוויט לשוקולד הוסיפו גם סוכריות קופצות. ועדיין המחשבה המוזרה שעוברת לאנשים בראש "לא נורא, נביא בכל זאת שיהיה".

m&m

m&m. ShutterStock
ממלכת אם אנד אם בניו יורק, לא תביאו משהו לחבר'ה/ShutterStock

לזכותונו ייאמר שאנחנו כנראה לא היחידים עם החולשה לסוכריות העדשים של m&m, תעיד על כך חנות בת 3 קומות בטיימס סקוור בניו יורק, שהומה באופן תמידי. בממלכת האם אנד אם תמצאו סוכריות בתפזורת, אריזות ענק ומלא מרצ'נדייז של הדמויות המעט מרגיזות הלל, שנראות קצת כמו כדורי הלוטו. אז למרות שבכל סניף AM:PM הקרוב לביתכם תמצאו שלל חבילות של סוכריות העדשים האמריקאיות, אפילו במבצעים של 3 ב-10, כולנו יודעים שלא תממשו את תפקידכם כישראלים אם לא תחזרו עם איזה חבילת ענק של m&m לארץ, או שתיים, או שלוש. ובכל זאת, אנחנו מתחננים, אם אתם לא יכולים להניח למארז הצבעוני, לפחות תביאו טעם מקורי שאין בארץ.

שוקולד לתיירים

שוקולד של האייפל. ShutterStock
היש תיירותי מזה?/ShutterStock

נכון שחזרתם משוויץ וצילמתם מלא תמונות של נופים משגעים והרים מושלגים, אבל את אף אחד בעבודה או במשפחה לא באמת מעניין לראות אותן? יצרני השוקולד חשבו גם עליכם, וארזו את השוקולד השוויצרי בתמונות נוף מיושנות, כדי שכולם יצטרכו להכיר בטיול המקורי שלכם. אז נכון ששילמתם על המארז פי 3 מעל סתם שוקולד שוויצרי משובח מהסופר, ובדרך כלל הם גם לא ממש טעימים, אבל היי, יש פה מלא עטיפות לאוריגמי במשרד. הרעיון תקף לגבי שוקולדים בצורת מגדל אייפל מפריז, פסל החירות מארה"ב וכל שוקולד נחות אחר שמצטיין בצורה ולא בתוכן ומיועד אך ורק עבור תיירים.

מארזי דיוטי פרי

מארז שוקולד דיוטי פרי. ShutterStock
מארז שוקולד דיוטי פרי/ShutterStock

אין דבר שמרגש ישראלי יותר מלהגיע לדיוטי פרי, להריח את חו"ל באוויר ולרוץ למדפי השוקולד, למבצעי ה- 4+1 הכה אטרקטיביים, מעוטרים בשלל עטיפות שוקולדיות. פה הרציונל הולך לנמנם, אבוד בין הצבעים והמבצעים. ובכל זאת הגיע הזמן לעשות בדיקת מציאות: כרגע הוצאתם 100 דולר על מארז חגיגי שמכיל דגמים מזעריים של באונטי, מארס, טוויקס ועוד חטיפי שוקולד סטנדרטיים לחלוטין שנמכרים ליד הקופות ברשתות השיווק הקרובות למגוריכם.

  • עוד באותו נושא:
  • שוקולד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully