וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה פפה: הפיצריה האיטלקית האהובה חוזרת

4.3.2015 / 15:27

אחרי שסגר את הפיצרייה שלו בעקבות ייאוש מהבירוקרטיה חזר השבוע ג'וזפה ג'ורדנו לאפות פיצות נפוליטניות ממכרות בת"א, וכבר מתחיל לחלום על המקום הבא בירושלים

צילום: עידו שחם, עריכה: יותם וקס

ג'וזפה ג'ורדנו, המכונה פפה, פיציולו נוטף כשרון, הגיע לישראל לפני כ-3 וחצי שנים, בעקבות אהבה. עם הרבה רצון טוב, ידע ויכולות מרחיקות לכת הוא פתח את פיצריית פפה באבן גבירול. מהר מאוד הפיצה הפכה לסיפור הצלחה, בזכות הפיצה אבל הרבה גם בזכות אופיו החם והטמפרמנט האיטלקי הכובש שלו.

ענייני בירוקרטיה שונים בהם נתקל גרמו לו בסופו של דבר לסגור את המקום. הוא ואשתו הישראלית, שירה, החליטו לעזוב את הארץ. הם עברו להתגורר באיטליה ובניו יורק, אבל לאחר שנה של געגועים החליטו לחזור.

פיצריה דה פפה. עידו שחם
הוא חזר!/עידו שחם
פיצריה דה פפה. עידו שחם
והפעם הוא נשאר/עידו שחם

"אי אפשר לנצח את מזג האוויר של ישראל", אומר פפה בחיוך כובש. "הפעם אני מגיע בגישה שונה, אני גם יותר רגוע וגם יש לי מלא עורכי דין", הוא אומר חצי בצחוק. פפה חבר לשני שותפים, אשר מסייעים לו במקום, ועוזרים לו, בין היתר, להתמודד עם הבירוקרטיה שנואת נפשו, שלראייתו, כנראה שרק ישראלים יודעים איך להתמודד עימה.

פיצרית דה פפה החדשה נפתחה השבוע ברחוב דיזנגוף התל אביבי. המקום קטן וחביב, עם אפשרות לטייק אווי ומשלוחים, או לישיבה במקום. בתפריט יהיו כמובן הפיצות המפורסמות של פפה, "התחלתי מתפריט של 50 פיצות", הוא מספר "אבל הלכתי ליועץ עסקי שאמר שאני חייב לצמצם את התפריט, אז נשארתי עם שבע פיצות".

המתכון של דה פפה

הסדנא: הדרך לפיצה ביתית מושלמת

לכתבה המלאה
פיצריה דה פפה. עידו שחם
בטייק אווי או בישיבה/עידו שחם
פיצריה דה פפה. עידו שחם
ידי הזהב של פפה/עידו שחם

בין הפיצות של פפה תמצאו פיצה עם עגבניות שרי טריות, שלושה סוגי גבינות ושמן כמהין, פיצה עם פטריות ורוטב חריף, פיצה לבנה עם רוקט ופילה מיניון, פיצה עם סלמון מעודן ועוד. בנוסף, החליט פפה לחזור לשורשים בבית אמא ולהכניס גם לזניות לתפריט, כך שתוכלו למצוא שלושה סוגים של לזניות - צמחונית, בולונז או גבינה. כמו כן, יהיו סלטים וקינוחים. ואם תבקשו יפה, יש סיכוי שיכינו לכם גם פיצה נוטלה מתוקה ומושחתת.

לגבי תכניות עתידיות מבטיח פפה שהפעם הוא כאן כדי להישאר, ויש לו אפילו חלומות על סניף נוסף בעיר הקודש. "הייתי לאחרונה בירושלים, בפעם השנייה בסך הכל, וביקרתי בשוק מחנה יהודה. הקולות, הצבעים והריחות הדהימו אותי, כאילו זה לא נמצא בישראל. אז אשמח לפתוח שם את המקום הבא שלי".

פיצריה דה פפה, דיזינגוף 334, תל אביב, 03-5539980. שעות פעילות: ראשון - שבת: 12:00-24:00. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • דה פפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully