וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: שניצל פריך בעפולה

10.3.2015 / 7:35

גם לפני אירוע משפחתי המונה לא מתאפק וקופץ לשנקינס בעפולה, כדי לטעום שניצל פריך ומפנק שיוצא טרי טרי מהשמן הרותח

שנקינס שניצל עפולה- המונה טועם. קובי רובין
בגט טרי ופריך ושניצל עסיסי ב-20 שקלים/קובי רובין

עפולה בשבילי היא זיכרון ילדות מתוק של שנות השמונים. כל שנה בקיץ הייתי עולה על האוטובוס צפונה לשבועיים עם בני הדודים, שכללו אוכל טוב וצחוקים לרוב. היינו מסתובבים בעיר הקטנה והולכים לפלח אבטיחים מהמיקשה, בורחים מהשומר אל עבר הבניינים ומתחלקים לנו בהנאה בפלחים עסיסיים. כשהייתי קטן, רציתי לגור בעפולה.

עפולה עדיין לא איבדה מהקסם שלה, היא עדיין אחת הערים הכי יפות בארץ לטעמי, עם שדרת הדקלים בכניסה. מרכזה של העיר לא השתנה הרבה, פלאפל גולני עדיין קיים באותו מקום, עדיין יקר יחסית, יש את חנות הפיצוחים ליד, זה המקום היחיד בארץ שאני קונה בו גרעיני אבטיח, הם הכי טובים.

שעת ערב ירדה על העיר, בכלל הייתי בדרך לאירוע משפחתי, עדיין דאגתי להגיע אל העיר שעה לפחות לפני תחילת האירוע. לא רציתי לוותר על ההזדמנות למצוא מקום מעניין וטעים על הדרך בעפולה. השעה הייתה כבר מאוחרת, הגעתי לכיוון האזור תעשייה רק בשביל לגלות קרב חומוסיות ברדיוס של חמישים מטר, שלוש חומוסיות בסמיכות כל כך גדולה לא ראיתי הרבה זמן.

בתקופה הזאת בעפולה יש יותר שניצליות מפלאפליות, זיהיתי שלוש שניצליות על שד' הנשיא לבד, זיהיתי את פיצה רימיני, כשהייתי קטן היו מוכרים במקום ריבועים של פיצה, עצרתי ליד אחד מתושבי העיר ושאלתי איפה ללכת לאכול שניצל, סע ישר לשנקינס, כולם אוכלים שם, הנה זה פה ממול.

שנקינס שניצל עפולה- המונה טועם. קובי רובין
אווירה נעימה ועובדים מרוצים/קובי רובין

כבר ראיתי על השדרה שניצל ב 20 ש''ח, הייתי בטוח שאכנס אל שנקינס ואראה מחיר משודרג, אבל לא, זה היה אותו מחיר, גם לפיתה וגם לבגט. מאוד מצא חן בעיני שאין מחיר כפול לאותה מנה, אני כבר רעב מהבוקר. לא רציתי להתפשר על האיכות, הכרחתי את עצמי להתאפק לפני הטעימה, לבדוק כל מרכיב בבגט, אחרי כל כך הרבה שעות של רעב, יש סיכוי שכל מה שאכניס לפה יהיה טעים. אחרי ההזמנה הוכנסו השניצלים אל השמן הרותח, נעלמים להם לתוך מסך של בועות טיגון, לא ראיתי אותם בכלל עד שהוציאו אותם, עקבתי אחרי כל שלב בהכנה, כולל ההגשה עצמה. הבגט עצמו למרות השעה המאוחרת היה טרי ופריך, השניצל היה טעים הציפוי היה פריך עם רעש בכל ביס, הסלטים במקום טריים וטעימים, החצילים על המנה היו תוספת מבורכת, בלמתי את עצמי מלאכול את כל הבגט, אני גם ככה בדרך לאירוע. אם כבר הגעתם לעפולה וגיליתם שמחיר מנה פלאפל כאן הוא לפחות 15 ש''ח, תוסיפו 5 ש''ח ותאכלו שניצל.

עוד נקודה לכל בעל עסק, העובדים בשנקינס מחייכים לכל לקוח, משרים אווירה נעימה, כאשר נכנסתי אל המקום התחלתי בסדרת השאלות הקבועות, המקום קיים כבר 10 שנים, החבר'ה במקום היו נחמדים מאוד. יש מקומות בהם העובדים לא מרוצים ואפשר להרגיש את זה בכל ביס, אני לא אוהב מקומות שמנצלים את העובדים שלהם, זו אחת הסיבות שבגללה העדפתי להיות עצמאי, לראות מקום בו העובדים מרוצים, אומר הרבה על הניהול.

שנקינס. שד' הנשיא 22 עפולה. 04-6400553. שעות פתיחה: א'-ה' 07:00-23:30 שבת שעה אחרי יציאת שבת- 24:00. כשר.

לכל הטורים של המונה טועם

  • עוד באותו נושא:
  • שניצל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully